Verliefd op mijn beste vriend
48 berichten
• Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hallo mensen,
Ik weet al enkele jaren dat ik homo ben, een goede vriend vroeg me er naar en toen ik na begon te denken zag ik dat hij wel gelijk had. Ik heb het inmiddels aan 7 goede vrienden van mij (waaronder 1 vriendin) verteld. Alleen ben ik verliefd op 1 van die vrienden en hij is gewoon hetero. Ik kan alleen niet stoppen met het kijken naar hem en hij voelt zich daar helemaal niet prettig bij, net als ik nu. Ik probeer hem nu maar te negeren (hij weet dat), maar ik zou graag weer gewone goede vrienden met hem willen zijn.
Weten jullie misschien hoe ik dat aan kan pakken, ik heb dit namelijk al een jaar.
Floris
Ik weet al enkele jaren dat ik homo ben, een goede vriend vroeg me er naar en toen ik na begon te denken zag ik dat hij wel gelijk had. Ik heb het inmiddels aan 7 goede vrienden van mij (waaronder 1 vriendin) verteld. Alleen ben ik verliefd op 1 van die vrienden en hij is gewoon hetero. Ik kan alleen niet stoppen met het kijken naar hem en hij voelt zich daar helemaal niet prettig bij, net als ik nu. Ik probeer hem nu maar te negeren (hij weet dat), maar ik zou graag weer gewone goede vrienden met hem willen zijn.
Weten jullie misschien hoe ik dat aan kan pakken, ik heb dit namelijk al een jaar.
Floris
- Floris
- Newbie

als hij het vraagt " vind je mij leuk" gewoon eerlijk zijn
if love is a drug, I guess where all sober, if hope is a song, I guess its over, if god's on the side, than god is a joker
-

bitchboy - Aftastend

ik was en ben nog steeds verliefd op mijn beste vriend. maar ik spreek niet meer af met hem, heb eerst zijn nummer gedeleted en nu zijn onze contact helemaal afgebroken. weet je, dat gaat gewoon niet. Ik hoop dat ik binnen kort snel een vriend krijg en kan ik hem helemaal vergeten.
No wars, more sex!!
- TTK
- Aftastend

Ik denk dat, als hij echt een goede (beste) vriend is, dat hij dat kan begrijpen.
Als hij het kan begrijpen, kan je er ook over praten,
praten geeft dan ook meteen grenzen aan.
Mij overkwam het ook en hij was heel geflatteerd...
We hebben er heel veel over gepraat, hij heeft mij geholpen wie ik ben onder ogen te zien...
We zijn nog steeds beste vrienden.
Zo zijn er geen twaalf te vinden...
W.
Als hij het kan begrijpen, kan je er ook over praten,
praten geeft dan ook meteen grenzen aan.
Mij overkwam het ook en hij was heel geflatteerd...
We hebben er heel veel over gepraat, hij heeft mij geholpen wie ik ben onder ogen te zien...
We zijn nog steeds beste vrienden.
Zo zijn er geen twaalf te vinden...
W.
tout simplement MOI...
-

meneer Wim - Aftastend

ik ben was ook op mijn beste vriend, ik heb het HEM nooit verteld maar vrienden van mij wel als ik het aan hem zou vertelle dan zou ie flippen.
ik gaf je als advies gewoon nie meer aan denken of hem "veel" aan raken.
ik zelf denk nog dagelijks aan hem maar ik weet da ik het beter nis met m kan beginne
greetz
ik gaf je als advies gewoon nie meer aan denken of hem "veel" aan raken.
ik zelf denk nog dagelijks aan hem maar ik weet da ik het beter nis met m kan beginne
greetz
KinKy schreef:moet je ens n de kalverstraat gaan lopen
if love is a drug, I guess where all sober, if hope is a song, I guess its over, if god's on the side, than god is a joker
-

bitchboy - Aftastend

Zelfs heb ik mijn vrienden, maar nog nooit verliefd op een beste vriend, dat is wel op zich best moeilijk! Als hij 100% hetero is, dat gaat niet meer als je nog verliefd bent. Als je hem zoiets vertelt dan kan hij misschien wel besluiten om vriendschap voorzetten of ineens verbreken. Je moet ook denken aan de gevolgen als je hem vertelt. Leven is niet makkelijk als je zo ineens denkt.
- Berven
- Newbie

Ik heb net zoiets met mijn beste vriend. Alleen weet ik niet 100% of hij hetero is, dat is het ergste. Hij zegt van wel, en ik geloof hem ook wel een beetje (hij liegt er niet over).....alleen soms is t anders. Zoals op vakantie in de trein toen ik ineens zijn arm tegen de mijne aanvoelde (niet lichtjes, gewoon stevig druk uitoefenen) en die daar een uur lang niet meer weg ging! En 1x in het hostel was ie duidelijk opgewonden maar verborg dat en mompelde iets waar ik (of mijn fantasie?) 'kan niet' van gemaakt heb.
Daarna afstandelijk tegen mij doen en voor mijn ogen met een Duits meisje staan zoenen en babbelen over hoe hij in Berlijn ging wonen (om haar vervolgens in NL weer met groot gemak te dumpen).
Hier terug ook weer hetzelfde: macho gedoe en afstandelijkheid afgewisseld met me meteen weer te willen zien en een aanhankelijkheid waar ik verslaafd aan geraakt ben. Soms zien we elkaar wel 2x per week met een afstand van dik 1,5 uur reizen in de trein.
Het is eigenlijk idioot, maar ik blijf dingen verzinnen dat hij eigenlijk stiekum wel verliefd op mij is en elke strohalm hiervoor aangrijpen (zie hierboven). Het is simpel: als hij zegt hetero te zijn en ook niet ingaat op talloze indirecte 'hints' dan moet je dat accepteren of de vriendschap verbreken. Anders ga je jezelf emotioneel slopen, door tekenen van vriendschap als liefde te zien en jezelf voor de gek te houden.
Daarna afstandelijk tegen mij doen en voor mijn ogen met een Duits meisje staan zoenen en babbelen over hoe hij in Berlijn ging wonen (om haar vervolgens in NL weer met groot gemak te dumpen).
Hier terug ook weer hetzelfde: macho gedoe en afstandelijkheid afgewisseld met me meteen weer te willen zien en een aanhankelijkheid waar ik verslaafd aan geraakt ben. Soms zien we elkaar wel 2x per week met een afstand van dik 1,5 uur reizen in de trein.
Het is eigenlijk idioot, maar ik blijf dingen verzinnen dat hij eigenlijk stiekum wel verliefd op mij is en elke strohalm hiervoor aangrijpen (zie hierboven). Het is simpel: als hij zegt hetero te zijn en ook niet ingaat op talloze indirecte 'hints' dan moet je dat accepteren of de vriendschap verbreken. Anders ga je jezelf emotioneel slopen, door tekenen van vriendschap als liefde te zien en jezelf voor de gek te houden.
hoikes iedereen,
ik begrijp heel goed de gevoeligheid van dit onderwerp en weet echt wel hoe moeilijk het allemaal is...
Zie post ergens hierboven.
en daar gaat het nu om.
Wat verstaan we onder vriendschap?
Als een 'beste vriend' inderdaad een beste VRIEND is,
waarom zou je dan bang zijn om het ter sprake te brengen?
gewoon, heel eerlijk en open...
Praten help echt een en ander in zijn context te zien en te relativeren.
Verliefd zijn gaat over,
graag zien en vriendschap niet...
Een vriend, die naam waardig, luistert en gaat mee, ook in die dingen.
Anders is hij gwewoon geen vriend, dacht ik zo...
Hoe pijnlijk ook.
W.
ik begrijp heel goed de gevoeligheid van dit onderwerp en weet echt wel hoe moeilijk het allemaal is...
Zie post ergens hierboven.
en daar gaat het nu om.
Wat verstaan we onder vriendschap?
Als een 'beste vriend' inderdaad een beste VRIEND is,
waarom zou je dan bang zijn om het ter sprake te brengen?
gewoon, heel eerlijk en open...
Praten help echt een en ander in zijn context te zien en te relativeren.
Verliefd zijn gaat over,
graag zien en vriendschap niet...
Een vriend, die naam waardig, luistert en gaat mee, ook in die dingen.
Anders is hij gwewoon geen vriend, dacht ik zo...
Hoe pijnlijk ook.
W.
tout simplement MOI...
-

meneer Wim - Aftastend

Ik weet presies wat hij mee maakt.
Ik heb het ook gehad en ik heb het nog steeds (ik wil je niet bang maken)
Ik had een ongelooflijk lekker ding in mijn klas. hij was knap en zijn lichaam zag er ongeloflijk mooi uit. Ik kreeg iedere keer bij gym bijna een stijve als ik hem halfnaakt zag.
Na de diploma uitreiking zag ik hem nog voor het laast.
Nog steeds als ik zijn naam hoor krijg ik een raar gevoel in mijn bui ( terwijl ik dit typ ook) blijkbaar heb ik echt gevoelens voor hem.
Ik wil hier ook vanaf want hij ziet me echt niet staan ( hij weet niet dat ik homo ben) En als ik het wel had verteld had hij me denk ik in mekaar geslagen (hij heeft namelijk geen leuke vrienden)
Ook mijn vraag is wat moet ik doen Ik kan wel bijna huilen als mijn vriendinnen ( ik heb niet anders) over hun vriendjes hebben.
IK WIL OOK EEN VRIENDJE!!!!!!! Dus hierbij een oproep!
Maar help me als het kan want omg ik vind het nog steeds een lekkere hunk.
Ik heb het ook gehad en ik heb het nog steeds (ik wil je niet bang maken)
Ik had een ongelooflijk lekker ding in mijn klas. hij was knap en zijn lichaam zag er ongeloflijk mooi uit. Ik kreeg iedere keer bij gym bijna een stijve als ik hem halfnaakt zag.
Na de diploma uitreiking zag ik hem nog voor het laast.
Nog steeds als ik zijn naam hoor krijg ik een raar gevoel in mijn bui ( terwijl ik dit typ ook) blijkbaar heb ik echt gevoelens voor hem.
Ik wil hier ook vanaf want hij ziet me echt niet staan ( hij weet niet dat ik homo ben) En als ik het wel had verteld had hij me denk ik in mekaar geslagen (hij heeft namelijk geen leuke vrienden)
Ook mijn vraag is wat moet ik doen Ik kan wel bijna huilen als mijn vriendinnen ( ik heb niet anders) over hun vriendjes hebben.
IK WIL OOK EEN VRIENDJE!!!!!!! Dus hierbij een oproep!
Maar help me als het kan want omg ik vind het nog steeds een lekkere hunk.
Darkness wil never stop just like gay sex.
Cant get enough
Cant get enough
-

sertigo - Aftastend

Ik had niet verwacht dat ik zoveel reacties op zou roepen bij jullie. Ik heb echt enorm veel aan jullie opmerkingen, ik heb er echt meer zelfrespect door gekregen en sta nu ook steviger in mijn schoenen. Ik heb zo pas nog een jongen gezegd dat ik hem leuk vond (niet zo in 1 keer natuurlijk, maar na een aantal goede gesprekken wel), hij viel niet op jongens maar dat boeide mij dus niet zo veel (daar moet je mee om kunnen gaan). Ik was allang blij dat ik het had durven zeggen.
En met die beste vriend van mij, ik ben nu voorzichtig weer een normale relatie met hem aan het opbouwen. Niet dat ik helemaal over hem heen ben, maar ik vind dat ik ook door moet, hij is nou eenmaal een goede vriend (geweest) en die kun je niet zomaar laten vallen.
Floris
En met die beste vriend van mij, ik ben nu voorzichtig weer een normale relatie met hem aan het opbouwen. Niet dat ik helemaal over hem heen ben, maar ik vind dat ik ook door moet, hij is nou eenmaal een goede vriend (geweest) en die kun je niet zomaar laten vallen.
Floris
Ik ben zelf ook op mijn beste vriend verliefd, maar ik weet zelf ook wel dat hij een vriendin heeft.
Ik ben nog niet uit de kast gekomen, maar zal wel binnenkort doen.
Was ook plan binnenkort uit de kast, ook bij mijn beste vriend alles eerlijk te vertellen.
Maar ik heb hem wel keer gezoent, verder niets.
Ik weet dat het heel moeilijk is als je verliefd op je beste vriend.
Maar ik weet 1 ding zeker dat onze vriendschap niet zal breken!
We kunnen elkaar goed opschieten, en we gaan ook vaak op stap wezen.
We gaan misschien ook nog samen naar Gran Canaria (Playa del Ingles) in December.
Maar ik wil zeker voor dat die naar Gran Canaria uit de kast komen, want ik wil hem ook alles laten zien en ook begrijpen hoe ik voel.
Hij kunt dan ook alles zien in Playa del Ingles, YUMBO centrum.
Dan zult hij wel meer begrijpen wat ik erover voelt.
Nou, mijn beste vriend woont zelfs in Amsterdam en ik zelfs dichtbij Zwolle.
We spreken best af en toe met elkaar af!
groetjesss
Ik ben nog niet uit de kast gekomen, maar zal wel binnenkort doen.
Was ook plan binnenkort uit de kast, ook bij mijn beste vriend alles eerlijk te vertellen.
Maar ik heb hem wel keer gezoent, verder niets.
Ik weet dat het heel moeilijk is als je verliefd op je beste vriend.
Maar ik weet 1 ding zeker dat onze vriendschap niet zal breken!
We kunnen elkaar goed opschieten, en we gaan ook vaak op stap wezen.
We gaan misschien ook nog samen naar Gran Canaria (Playa del Ingles) in December.
Maar ik wil zeker voor dat die naar Gran Canaria uit de kast komen, want ik wil hem ook alles laten zien en ook begrijpen hoe ik voel.
Hij kunt dan ook alles zien in Playa del Ingles, YUMBO centrum.
Dan zult hij wel meer begrijpen wat ik erover voelt.
Nou, mijn beste vriend woont zelfs in Amsterdam en ik zelfs dichtbij Zwolle.
We spreken best af en toe met elkaar af!
groetjesss
- brandonxxl
- Aftastend

Ik moet eerlijk zegen dat ik eigenlijk nog nooit verlieft op een van mijn vrienden ben geworden/geweest, ik denk dat het ook komt omdat ik ze eerder meer als en soort broer zie dan als iemand waar ik verlieft op zou worden, maar ik vindt het knap dat jij er zo mee omgaat.
- Pianoman
- Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Liefde