Polygaam
20 berichten
• Pagina 1 van 1
Wist je dat maar liefst 66% van de gay relaties NIET monogaam is!!!!
Dus het is helemaal geen cliche om te zeggen dat homo's gewoon achter hun pik aanlopen en relaties maar bijzaak vinden, ze willen gewoon het beste van beide werelden, het vaak met verschillende partners sex hebben en thuis komen in een warm nest met alle gevolgen vandien
Dus het is helemaal geen cliche om te zeggen dat homo's gewoon achter hun pik aanlopen en relaties maar bijzaak vinden, ze willen gewoon het beste van beide werelden, het vaak met verschillende partners sex hebben en thuis komen in een warm nest met alle gevolgen vandien
-

Fokke - Aftastend

O nou dan ben ik de 1 in de 1 staat tot 3
. Waar denk je trouwens over na.
Wat ik wil nog wil zeggen gezien dit onderw. is dat ik niet moet merken dat ik bedonderd word, want dan is het ook definitief klaar. Heel sneu voor de ander, maar dan weet hij wel wat hij gedaan heeft.
Wat ik wil nog wil zeggen gezien dit onderw. is dat ik niet moet merken dat ik bedonderd word, want dan is het ook definitief klaar. Heel sneu voor de ander, maar dan weet hij wel wat hij gedaan heeft.
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Musician schreef:O nou dan ben ik de 1 in de 1 staat tot 3. Waar denk je trouwens over na.
Wie wil er nou zo'n knappertje als jij nou bedonderen
-

Vincent - Wegwijs

haha, da's een goeie Vins.
Maar mensen zijn van nature kuddedieren en in die wereld bestaat monogaam niet echt maar de mens heeft zichzelf gedwongen dit te zijn, enkel als je houd aan je oerinstink ben je dus Polygaam wat in feite heel natuurlijk is. Echter loop je tegenwoordig wel kans allerlij ziektes op te lopen. Het is dus een beetje eigen verantwoordelijkheid.
Maar mensen zijn van nature kuddedieren en in die wereld bestaat monogaam niet echt maar de mens heeft zichzelf gedwongen dit te zijn, enkel als je houd aan je oerinstink ben je dus Polygaam wat in feite heel natuurlijk is. Echter loop je tegenwoordig wel kans allerlij ziektes op te lopen. Het is dus een beetje eigen verantwoordelijkheid.
-

luco - Post Lord

Oerinstinct mijn reet. In de dierenwereld zijn genoeg gevallen van pure monogamie. Levenslange trouw, daar ga ik voor. En ik sluit me aan bij de eerdere woorden: Als ik bedonderd wordt vlieg je eruit. Onherroepelijk. Je gaat voor elkaar of niet.
En als je dan moet aankomen met oorinstincten ed, dan is dat gewoon om je eigen geweten te sussen. Zit in mijn aardje, kank nix an doen...
En als je dan moet aankomen met oorinstincten ed, dan is dat gewoon om je eigen geweten te sussen. Zit in mijn aardje, kank nix an doen...
- BMW
- Wegwijs

luco schreef::N$ Lezen, ik zij ook bij kudde dieren niet de gehele dierenwereld
Ik hoef trouwens mijn geweten niet te sussen, voor zover ik het weet ben iik nooit vreemd gegaan
Je stelt jezelf eerst netjes voor zekers
Inkoppertje
-

Steve - Moderator

luco schreef:Wel.. Als vrijgezel is het erg moeilijk om vreemd te gaan![]()
terug gekopt
Neej je kan dan wel ni vreemd gaan, maar als vrijgezel heb je wel het gevaar, dat je heel snel vervalt in een snelle sex date en That's All...
--- Stilte is helend ---
-

Musician - Wegwijs

Vincent schreef:Musician schreef:O nou dan ben ik de 1 in de 1 staat tot 3. Waar denk je trouwens over na.
Wie wil er nou zo'n knappertje als jij nou bedonderen
Jij mag er trouwens oom wel wezen hoor
-

luco - Post Lord

luco schreef:Moet de eerste keer met een man nog meemaken trouwens
Een schone maagd in ons midden
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

20 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde