Poll: Heb je een relatie?
24 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Gewoon een simpele poll, uit nieuwsgierigheid
Ik heb sinds bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend. We wonen sinds een maand of vier samen. En dat allemaal naar volle tevredenheid! Ook van zijn kant trouwens
Ik heb sinds bijna 3 jaar een relatie met mijn vriend. We wonen sinds een maand of vier samen. En dat allemaal naar volle tevredenheid! Ook van zijn kant trouwens
Better pray for your sins
'Cuz the gay messiah's coming
-

tim27 - Ontdekkend

tim27 schreef:Gewoon een simpele poll, uit nieuwsgierigheid
Oh...ja als je jong genoeg bent 27, zoals jij, heb je zo een vriendje en heeft het nog toekomst.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

The schreef:tim27 schreef:Gewoon een simpele poll, uit nieuwsgierigheid
Oh...ja als je jong genoeg bent 27, zoals jij, heb je zo een vriendje en heeft het nog toekomst.
Ook goedemorgen, The.
Ja, al anderhalf jaar een relatie (of iets langer, maar ik houdt het niet op de dag af bij.) 't Gaat gewoon z'n gangetje, niet bijzonder goed of slecht. Nu mijn vriend voor stage een eindje weg zit en alleen in de weekenden thuiskomt is het ook wel prettig om even tot rust te komen: meestal zien we elkaar elke dag wel (eventjes), nu moet je dan toch een week zonder elkaar. Maar dat geeft niet. Ik ben niet zo'n prater, maar als we elkaar dan weer zien heb ik toch wat te vertellen. (Hij praat toch wel, zoals zoveel mensen.)
- Neal
- Wegwijs

The schreef:
Ik ben "al" 29, dus het wordt al moeilijker, daarom blijf ik maar bij mijn vriend, nee hoor
Maareh... 3 jaar geleden was het toch echt niet zo dat ik zomaar een vriendje vond... ok, een soort van vriendje misschien wel, maar iemand die ik vertrouw, écht liefheb, waarvan ik blij wordt als ik hem zie en dat alles ook vice versa... daar moet je (in mijn ogen) geluk mee hebben.
-

tim27 - Ontdekkend

Ik ben gelukkig met het leven wat ik heb, heb ook totaal geen behoefte (meer) aan een relatie op het moment, en als ik menig ervaring lees over langdurige relaties doen zij ook alles buiten de deur, ieders eigen weg, en dan thuis samen "gezellig doen"
-

Vincent - Wegwijs

Leuk., zo'n spontane poll, alleen wordt voor de afwisseling weer eens vergeten dat er onder holebi's ook de nodige weduwnaars / weduwes zijn. Binnen veel holebi relaties is er sprake van grote leeftijdsverschillen. De jongere van de twee blijft vaak alleen achter.
Als de oudere partner zijn financiële zaken dan ook nog eens niet heeft geregeld, kom je als achterblijver voor gigantishe problemen te staan.
Mijn oproep aan alle oudere partners van jongere holebi's luidt dan ook: regel alsjeblieft tijdig alle zaken die geregeld moeten worden. Je jongere partner heeft het al moeilijk genoeg met het verwerken van je overlijden.
Als je deze zaken niet regelt, bezorg je, je jongere partner een verschrikkelijke lijdensweg, die uiteindelijk tot gevolg heeft, dat hij nooit iemand meer zal vertrouwen... Wil je dat op je geweten hebben?
Kom op, trek je stoere kop uit het zand en regel die shit gewoon - het liefst vandaag nog - want morgen is te laat!
Jij bent de (dominante) oudere partner en het is dus jouw verantwoording.
Ik spreek uit ervaring!
Veel liefs,
Cowboyneal, het geeky knuffelbeertje :*
Als de oudere partner zijn financiële zaken dan ook nog eens niet heeft geregeld, kom je als achterblijver voor gigantishe problemen te staan.
Mijn oproep aan alle oudere partners van jongere holebi's luidt dan ook: regel alsjeblieft tijdig alle zaken die geregeld moeten worden. Je jongere partner heeft het al moeilijk genoeg met het verwerken van je overlijden.
Als je deze zaken niet regelt, bezorg je, je jongere partner een verschrikkelijke lijdensweg, die uiteindelijk tot gevolg heeft, dat hij nooit iemand meer zal vertrouwen... Wil je dat op je geweten hebben?
Kom op, trek je stoere kop uit het zand en regel die shit gewoon - het liefst vandaag nog - want morgen is te laat!
Jij bent de (dominante) oudere partner en het is dus jouw verantwoording.
Ik spreek uit ervaring!
Veel liefs,
Cowboyneal, het geeky knuffelbeertje :*
Hackers? We should follow them, not shoot them (Robert D. Steele).
-

cowboyneal - Aftastend

cowboyneal schreef:Leuk., zo'n spontane poll, alleen wordt voor de afwisseling weer eens vergeten dat er onder holebi's ook de nodige weduwnaars / weduwes zijn. Binnen veel holebi relaties is er sprake van grote leeftijdsverschillen. De jongere van de twee blijft vaak alleen achter.
Ik heb er inderdaad niet aan gedacht om de optie "overleden partner" ertussen te zetten, maar gelukkig is er de mogelijkheid om een geschreven reactie te plaatsen zoals je deed
Het is natuurlijk wel lastig om álle opties ertussen te zetten. Er zijn namelijk ook mensen die weduwe/-naar zijn, maar inmiddels een "nieuwe" (rotwoord in deze context) relatie hebben, óf mensen die een relatie hebben met 3 mensen tegelijkertijd, ik noem maar wat...
Maar zoals ik al zei: toelichtingen op je keuze zijn meer dan welkom!!!
-

tim27 - Ontdekkend

tim27 schreef:Ik heb er inderdaad niet aan gedacht om de optie "overleden partner" ertussen te zetten, maar gelukkig is er de mogelijkheid om een geschreven reactie te plaatsen zoals je deed
Het is natuurlijk wel lastig om álle opties ertussen te zetten. Er zijn namelijk ook mensen die weduwe/-naar zijn, maar inmiddels een "nieuwe" (rotwoord in deze context) relatie hebben, óf mensen die een relatie hebben met 3 mensen tegelijkertijd, ik noem maar wat...
Maar zoals ik al zei: toelichtingen op je keuze zijn meer dan welkom!!!
Oops, mijn antwoord is niet als kretiek bedoeld, ik miste alleen de optie en ik snap dat het ondoenlijk is om de meest uiteenlopende mogelijke antwoorden op zo'n poll te kunnen geven.
Er is helemaal nik mis met deze poll, ik wou alleen een toevoeging leveren. Als deze onverhoopt nors is overgekomen, wil ik hiervoor mijn welgemeende excuses aanbieden.
met vriendelijke groeten,
Cowboyneal
Hackers? We should follow them, not shoot them (Robert D. Steele).
-

cowboyneal - Aftastend

Geen probleem hoor
Je drukt ons even met de neus op de feiten dat je natuurlijk ook weduwe/-naar in een relatie kunt worden, dat vond ik wel een goed punt.
Je drukt ons even met de neus op de feiten dat je natuurlijk ook weduwe/-naar in een relatie kunt worden, dat vond ik wel een goed punt.
-

tim27 - Ontdekkend

't valt me op dat tot nu toe 15% al 10jr of langer een relatie heeft. Dat vind ik al vrij veel. De meerderheid is lid van St. peppers lonely heartclubband zo te zien. Ben ook nieuwsgierig waar dit naar toe gaat.
-

Zodan - Post Lord

Zodan schreef:'t valt me op dat tot nu toe 15% al 10jr of langer een relatie heeft. Dat vind ik al vrij veel. De meerderheid is lid van St. peppers lonely heartclubband zo te zien. Ben ook nieuwsgierig waar dit naar toe gaat.
Dat zal ook wel zo blijven ook (zonder relatie),als je niet meer piep bent.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Ik ben nu op een leeftijd beland dat ik nou best wel eens een relatie zou willen hebben, maar aan de andere kant ben ik nog met zoveel andere dingen bezig dat ik niet echt tijd heb voor een relatie maar wie weet ooit. Maar als ik kijk naar andere koppels dan ben ik soms best wel jaloers, maar nu neem ik gewoon even tijd voor mezelf, dat kan ook lekker zijn zonder verplichtingen.

- Pianoman
- Wegwijs

Pianoman schreef:Ik ben nu op een leeftijd beland dat ik nou best wel eens een relatie zou willen hebben
De instelling van veel mensen is neuken totdat ze erbij neervallen totdat ze ineens "de leeftijd" bereiken en zien dat al dat geneuk toch niets interessants brengt
-

Helger - Wegwijs

Ik mis de optie; Ja, meer dan 20 jaar.
Ik heb al een relatie van meer dan 22 jaar en... ik hoop de volgende maand 41 jaar te worden
schijnbaar heeft het ook positieve effecten omdat men mij schat op ongeveer 32 jaar 
Ik heb al een relatie van meer dan 22 jaar en... ik hoop de volgende maand 41 jaar te worden
-

IkBenRonald - Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes