"PIK"pics
8 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat ik niet vind kunnen zijn de tè donkere, wazige en/of onduidelijke foto's. (plaatst dan niets!) En foto's gehaald van het internet (en pretenderen dat je het zelf bent) vind ik gewoon zielig. Als je ooit een afspraak maakt, loopt je date je straal voorbij. En persoonlijk doen 'pikpics' me in het algemeen niets..
Is het een idee dat iedereen gewoon zijn gezicht neerzet als hoofdfoto en sommigen de rest als extra foto zetten? Of begrijp ik het verkeerd en zitten er vaak hoofden achter het scherm terwijl feitelijk alleen hun lul het internet accountje heeft?
MZL
Is het een idee dat iedereen gewoon zijn gezicht neerzet als hoofdfoto en sommigen de rest als extra foto zetten? Of begrijp ik het verkeerd en zitten er vaak hoofden achter het scherm terwijl feitelijk alleen hun lul het internet accountje heeft?
MZL
Ik ben het hier helemaal mee eens, wordt soms ook echt gek dus van al die lullen in chat CV's!
Okay, als je een sexdate zoekt probeer je jezelf te verkopen, maar het lijkt me veel beter om dat anders aan te pakken, soms gaat men zo ver dat men een kont met een jumbo dildo erin laat zien, nou dan kan ik je zeggen dat ik dan gegeten en gedronken heb <bweurk>
Maar om op jouw verhaal in te haken (want je bedoelde iets anders met PIKpics
) dat men foto's van anderen gebruikt geeft eigenlijk ook het fake gehalte, en vooral het gevaar van internet-dating weer in mijn ogen.
Anyway, als je single bent kan internet-dating een uitkomst bieden, maar smaakvol daten zou het geheel een veel betere uitstraling bieden dan wat het nu heeft. Kreten als NO PIC=NO DATE of <21 worden als gewoon beschouwd, maar ik sla dat soort mensen standaard over want zelfs wanneer ikzelf een sexdate zoek vind ik het belangerijk dat de ander enige stijl heeft.
Okay, als je een sexdate zoekt probeer je jezelf te verkopen, maar het lijkt me veel beter om dat anders aan te pakken, soms gaat men zo ver dat men een kont met een jumbo dildo erin laat zien, nou dan kan ik je zeggen dat ik dan gegeten en gedronken heb <bweurk>
Maar om op jouw verhaal in te haken (want je bedoelde iets anders met PIKpics
Anyway, als je single bent kan internet-dating een uitkomst bieden, maar smaakvol daten zou het geheel een veel betere uitstraling bieden dan wat het nu heeft. Kreten als NO PIC=NO DATE of <21 worden als gewoon beschouwd, maar ik sla dat soort mensen standaard over want zelfs wanneer ikzelf een sexdate zoek vind ik het belangerijk dat de ander enige stijl heeft.
Mijn gezicht staat als hoofdfoto, echter wel wat klein.
Komt door de max.6 KB die beschikbaar is voor een foto.
Ook ik stoor me aan datingadvertenties met foto's van lichaamsdelen. Dit is voor mij meteen een reden om die advertentie over te slaan. Op zich is S.E.X. niet vies, maar voor mij niet het belangrijkste. Ik hecht meer waarde aan iemand waarmee ik geestelijk ook goed contact heb en gewoon mezelf kan zijn.
Albert.
Komt door de max.6 KB die beschikbaar is voor een foto.
Ook ik stoor me aan datingadvertenties met foto's van lichaamsdelen. Dit is voor mij meteen een reden om die advertentie over te slaan. Op zich is S.E.X. niet vies, maar voor mij niet het belangrijkste. Ik hecht meer waarde aan iemand waarmee ik geestelijk ook goed contact heb en gewoon mezelf kan zijn.
Albert.
-

Albert - Wegwijs

tja, waarom date je? Als je sex wilt toch? Ik vind dat als je een vaste vriend zoekt je maar je kop moet laten zien in een bar ofzo. Het is naief om een romantisch afspraakje te regelen vie een gaydatingbox. Ik denk dat veel mannen het gewoon spannend vinden om (geil) te chatten.
Internet is niet alleen voor zielige of single jongens, het is iets extra's.
Kan het schelen wie wat laat zien? Wees niet zo smaldenkend zeg. De wereld zit volmet zike geesten, deal er maar mee.
Internet is niet alleen voor zielige of single jongens, het is iets extra's.
Kan het schelen wie wat laat zien? Wees niet zo smaldenkend zeg. De wereld zit volmet zike geesten, deal er maar mee.
Naief om een date via een datingsite te doen??? Wat is daar in godsnaam naief aan, als jij denkt dat werkelijk iedereen op een datingsite alleen maar sex zoekt, wie is er dan naief??
Ik heb mijn vriend 3 jaar geleden via een advertentie op homodating leren kennen, en de romantiek vliegt er nog steeds vanaf.
Niet alles en iedereen over 1 kam scheren aub! Ook al is (geef ik toe) het meerendeel op zoek naar een sexdate, er zijn er heus ook die vriendschap en romantiek zoeken!!
Ik heb mijn vriend 3 jaar geleden via een advertentie op homodating leren kennen, en de romantiek vliegt er nog steeds vanaf.
Niet alles en iedereen over 1 kam scheren aub! Ook al is (geef ik toe) het meerendeel op zoek naar een sexdate, er zijn er heus ook die vriendschap en romantiek zoeken!!
Ik kwam laatst een datingsite tegen waar niet 1 pikfoto te zien was, http://www.homodating.nl of zoiets, en ik moet zeggen dat dat er dan inderdaad veel aantrekkelijker uitziet.
Misschien een idee voor iedereen om eens geen mega close-ups van piemels en kontjes te laten zien in je chat of dating CV?
Misschien een idee voor iedereen om eens geen mega close-ups van piemels en kontjes te laten zien in je chat of dating CV?
-

ChatNOT - Wegwijs

ChatNOT schreef:Ik kwam laatst een datingsite tegen waar niet 1 pikfoto te zien was, http://www.homodating.nl of zoiets, en ik moet zeggen dat dat er dan inderdaad veel aantrekkelijker uitziet.
Hey chatnot, thanks 4 the tip! maar ik kon jullie er niet tussen vinden
-

Julian - Wegwijs

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen