Het is nu 24 mei 2012 10:09

pijpen is zo lkkr

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor bigozer » 11 nov 2010 08:30

ik ben zo gek op pijpen wie heeft er ngo goede tips voor mij hoe ik het nog lekkerder kan doen

x
en.....

is is verstandig om te pijpen zonder condoom met is zo niet geil

grx
bigozer

Berichtdoor maestro » 11 nov 2010 20:43

laat jezelf preventief vaccineren tegen Hep (verkrijgbaar bij je lokale GG&GD) en dan is pijpen zonder condoom, mits je geen bloedend tandvlees hebt en ook geen sperma in je mond laat, behoorlijk veilig.
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Skyhawk » 19 nov 2010 11:01

Maestro zegt daar goede dingen. De vaccinatie tegen hepatitis is bij de GGD gratis. Als je ook naar de vervolgafspraken gaat voor de vervolgprikken, kun je jezelf voor het leven beschermen tegen hepatitis B.

Pijpen met condoom wordt door GGD's aangeraden, maar meer halfslachtig. Iedereen snapt dat het geen pretje is om op een stukje lillend rubber te sabbelen. Je zou een extra stukje veiligheid kunnen inbouwen door ervoor te kiezen geen sperma in je mond te laten komen. Niet alleen ziektes, maar bijvoorbeeld ook de afvalstoffen van medicatie die schadelijk voor je kunnen zijn, kunnen via het sperma in jouw lichaam komen. Moet er dan toch echt geslikt worden, omarm het risico dan, zoals je ook iedere dag aan het verkeer deelneemt met doodsverachting.
Skyhawk
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex