Het is nu 24 mei 2012 10:08

Pijn!!

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Damon » 22 dec 2011 19:09

Ik kreeg ergens anders geen antwoord op mijn probleem dus ik kom het hier proberen, als dat oké is :oops:

Ben al een ruime tijd samen met mijn vriend, het is niks nieuws en het heeft altijd goed gegaan. Laatste dagen/weken gaat het niet meer goed.. Mijn vriend heeft vaak erg veel pijn en dit lijkt steeds erger te worden. Terwijl wij voorheen nooit problemen hebben gehad met elkaar.
We zijn niet overgestapt van glijmiddel/condoom of whatever het kan beïnvloeden, big problem!!!
Damon
Newbie
Newbie

Berichtdoor Samichan » 22 dec 2011 22:21

Ik raad heel simpel de huisarts aan, het is niet leuk om voor zoiets naar de huisarts te gaan maar wel meestal het snelste en makkelijkste.
I say never be complete, I say stop being perfect - T.Durden
Samichan
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Jamie » 23 dec 2011 07:14

Samichan schreef:Ik raad heel simpel de huisarts aan, het is niet leuk om voor zoiets naar de huisarts te gaan maar wel meestal het snelste en makkelijkste.

:wave:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Damon » 23 dec 2011 15:11

Ik heb er niks over te zeggen, hij wil niet naar de dokter. Ben dus eigenlijk op zoek naar dingen die het eventueel kunnen zijn, waar we zelf indien mogelijk een oplossing voor kunnen vinden....
Damon
Newbie
Newbie

Berichtdoor donsjack » 24 dec 2011 19:15

Wilje gerustgesteld worden of horrorverhalen horen. Beide zijn mogelijk, maar je weet het pas zeker als je de huisarts bezoekt.
Niet gokken dus en de huisarts bezoeken.
donsjack
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex