Het is nu 24 mei 2012 10:06

Pff, ik heb echt een potje goed advies nodig!

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor birk » 21 jun 2005 22:40

Haii!

Ik heb echt advies nodig. Even voor de duidelijkheid, ik ben een meisje en hetro, en hij ook!Dus ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen :)
Ik was dus stapel gek op hem in de tweede klas van de middelbare school. Hij ook op mij, maar verlegen als we waren duurde het allemaal heel erg lang, voor er wat actie in zat. Tot hij plots van school verdween. Hij was verhuist en naar een nieuwe school. Zonder pardon, of tot ziens! ik heb hem dus niet meer terug gezien. Tot vandaag. Ik had hem al in mijn msn lijst en we hadden al weer bijgepraat, en hij had me al een aantal keer gebeld of ik toevallig ook in de stad was, of dat ik zin had om te komen. Is er nooit van gekomen en eerlijkgezegd zocht ik steeds een exuus om hem niet te hoeven zien. Nou ben ik hem vanmiddag tegen gekomen. Eindelijk. Hij kwam bij me liggen toen we aan het meer zaten. Het was hartstikke gezellig en weer helemaal vertrouwd. Hij was echt weer die ene jonge waar ik hopeloos verliefd op was. Hij is zeer sociaal, en vind het leuk met mensen te zijn. Nu weet ik dus niet of hij me nog een keer wil zien of wat. Hij vroeg wel of ik mee ging met een of ander uitje wat hij over een maand had. Maar dat hoeft niets te betekenen of wel? :? Pff ben echt in de war! Hoe moet ik het hem duidelijk maken?Sterker nog, moet ik deze gevoelens wel serieus nemen?!Ik ben ook een beetje despert denk ik haha, heb al heel lang geen vriendje meer gehad! Maar hij is verdorie nog steeds HIJ... *zucht*

Hoop dat iemand wat advies heeft. Sorry voor het lange verhaal. Stond niet op de planning. In iedergeval ben ik blij dat ik het even van me af geschreven heb!

Liefs birk
birk
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor birk » 23 jun 2005 16:37

Hmmz.. niemand? :cry: :(
birk
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Secret » 23 jun 2005 18:02

Ik denk dat er weinig advies te geven valt.

Doe iig gewoon tegen hem, zoals je altijd al gedaan hebt, en blijf je zelf, blijf ook eerlijk.
Secret
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor luco » 23 jun 2005 19:08

Waarom vraag je het niet op de man af. Is moeilijk maar dan krijg je ook gelijk een antwoord terug en wat dat ook mogen zijn, je krijgt de boel wel weer op een rijtje.
Zo rond blijven lopen met dit weer?????
Phoe jij liever als ik :wink:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 15 jul 2005 04:04

Onzekerheid heb je al. Geweldig! Wat jij wil is zekerheid. Just one way to find out. Zeg hem gewoon wat je voor hem voelt. Twee mogelijkheden. Hij heefts iets met jou of hij heeft niets met jou. Maar waarom zou hij jou in dat laatste geval nog opzoeken? Een gemakkelijke neukbeurt? Daar ga je wel zelf over. Ik denk dat er wat is tussen jullie. Spreek het uit en vind het uit. Maak een eind aan jouw onzekerheid. ik wens juliie nu al veel geluk, want volgens mij zit het wel goed.
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Liefde