Het is nu 24 mei 2012 09:58

pakken fetish

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor suitplayer » 23 okt 2005 21:40

Hoi, Ik heb een aantal berichten gelezen in het bijzonder die over de pakken gaan. Ik zelf kick op mannen gekleed in een goed pak. Absoluut geen C&A typen, ik doel op de echte mannen. Ik zelf mag er ook zijn. Met mijn perfecte confectie maat mt 51 zitten de betere kostuums mij dan ook als gegoten. Wat ik ook lekker vind is dat ik geen ondergoed draag onder het pak. Heerlijk hoe de pantalon mijn billen streelt. Als ik van mijn werk thuis kom dan vind ik het ook wel eens lekker om het overhemd uit te trekken en dan alleen het colbertje te dragen. Voelt heerlijk de zijden voering van het jasje tegen mijn lichaam.
Als ik een pak 'afschrijf' dan stap ik er mee onder de douche en zeep ik het in met een heerlijke badgel. Dat is zo ultiem...whoouu...dit wil ik wel eens samen beleven.
suitplayer
Newbie
Newbie

Berichtdoor The » 24 okt 2005 01:54

Kost wel een hoop eurie's al die dure pakken. :)

Een wit satijnen/nylon pak vindt ik mooi. 8)
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 24 okt 2005 21:51

Natte pakken, daar had ik nog niet van gehoord. Natte onderbroeken zijn beter bekend:

http://www.usg-online.com/forums/forumdisplay.php?f=28

Een van mijn maten ziet graag blokjes ijs op je onderbroek smelten, terwijl je ligt te zonnen. Hij legt ze strategisch in je reet. Soms steekt hij ze zelfs in je onderbroek.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor suitplayer » 24 okt 2005 22:47

Bink schreef:Natte pakken, daar had ik nog niet van gehoord. Natte onderbroeken zijn beter bekend:

http://www.usg-online.com/forums/forumdisplay.php?f=28

Een van mijn maten ziet graag blokjes ijs op je onderbroek smelten, terwijl je ligt te zonnen. Hij legt ze strategisch in je reet. Soms steekt hij ze zelfs in je onderbroek.

Eens moet toch de eerste keer zijn.... :lol:
Vroeger deed ik wel eens aan 'natte' onderbroekjes, maar ik ben met het ouder worden nogal 'ge-upgrade' 8)
Wie duikt 'fully suited' mee het bad in?
suitplayer
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 24 okt 2005 23:54

Onderbroeken zijn inderdaad kleinekindergedoe. Toegegeven, ik zit nog altijd in de onderbroeken. Maar het moet bijzonder geil zijn een man zijn pak in te zepen. Ik heb al een man zijn onderbroek ingezeept tot hij spoot. Hij had ze uiteraard aan. Gewoon met een handje. Dat was geil. Een man zijn pak inzepen is vast nog veel geiler.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor suitplayer » 25 okt 2005 00:18

Zo...dat is een leuk aanbod, :idea: heb vanavond nog even lekker met pak gedoucht geen onderbroekje aan, alleen pantalon en colbert.
Het is effe werken maar het resultaat mag er zijn. Kun je het je voorstellen hoe dat voelt? Ik vind dat MEGA GEIL, laat staan als een lekkere vent dat bij mij doet mmmm geweldig wat lekker. Een kletsnat heerlijk ingezeept pak glijd dan soepel over de body. Het colbertje voelt met zijn ingezeepte satijnen voering ..super Fetish wauw.
Ik heb mijzelf heerlijk afgetrokken. Het zaad spoot meters ver door de badkamer. :D
Wie duikt 'fully suited' mee het bad in?
suitplayer
Newbie
Newbie

Berichtdoor dolopvoeten » 25 okt 2005 12:46

suitplayer schreef:Zo...dat is een leuk aanbod, :idea: heb vanavond nog even lekker met pak gedoucht geen onderbroekje aan, alleen pantalon en colbert.
Het is effe werken maar het resultaat mag er zijn. Kun je het je voorstellen hoe dat voelt? Ik vind dat MEGA GEIL, laat staan als een lekkere vent dat bij mij doet mmmm geweldig wat lekker. Een kletsnat heerlijk ingezeept pak glijd dan soepel over de body. Het colbertje voelt met zijn ingezeepte satijnen voering ..super Fetish wauw.
Ik heb mijzelf heerlijk afgetrokken. Het zaad spoot meters ver door de badkamer. :D

Wanneer mag ik met je komen spelen?
Voeten? Hmmm ...
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 26 okt 2005 18:14

dolopvoeten schreef:
suitplayer schreef:Zo...dat is een leuk aanbod, :idea: heb vanavond nog even lekker met pak gedoucht geen onderbroekje aan, alleen pantalon en colbert.

Wanneer mag ik met je komen spelen?
He te gek, vertel maar eens je fantasie over hoe je met mij in pak wil spelen... :o Doe je zelf dan ook een pak aan en mag dat ook nat worden??
Gast

Keer terug naar Gay Forum - Sex