Het is nu 24 mei 2012 09:56

Over bisexueel

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor Gayboy89{NL} » 20 maart 2005 00:38

Ik ben dus bi en vind dat opzich niet zo erg (hebt brede keuz enzo :mrgreen: ) Toen ik net 13 was viel ik alleen op meisjes, later op 14e ook op jongens. Maar nu heb ik ontdekt dat ik jongens alleen leuk zou vinden om sex mee te hebben en daar over te fantaseren maar geen relatie. En dat ik meisjes sexueel minder aantrekkelijk vindt (ook wel) maar juist wel een relatie mee wil aangaan en later kinderen mee wil krijgen. Ik trek mezelf dan ook meestal af met gedachtes over jongens, terwijl ik later er niet aan moet denken met een jongen (man) samen te wonen en geen kinderen te hebben.

Dus mijn vraag is: Hebben meer bi-lui dit?
Gayboy89{NL}
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast » 20 maart 2005 00:52

Indien je je zou ontwikkelen tot volledig homo, zal je misschien voor een man moeten kiezen. Maar later wordt het hebben van kinderen door homo's misschien perfect mogelijk. Indien niet, dan kan je nog altijd voor een vrouw kiezen. Dat is volstrekt mogelijk. Ik heb 5 zussen. Ik weet wat er in hun gezinnen zo allemaal speelt. Een van mijn zussen is getrouwd met een 80%-homo. Hoe ik dat weet? Omdat ik mijn zwager ben tegengekomen in een gay-kroeg en hij het mij zelf heeft verteld. Zij hebben 5 kinderen. Het is het enige huwelijk van al mijn zussen dat echt gelukkig is. De anderen zijn allemaal met hetero's getrouwd (neem ik aan)en daar gaat het vreemd ganoeg veel veel minder goed. Dus, stel je maar niet te veel vragen over je toekomst.
Gast

Berichtdoor Gayboy89{NL} » 20 maart 2005 11:57

Het gaat niet om de toekomst maar hierover:

- Jongens vind ik sexueel aantrekkelijker dan meisjes maar zou er niet verliefd op worden, het zou eigenlijk dus alleen om de sex gaan :oops: .

- Meisjes vind ik minder aantrekkelijk maar zou er juist wel een relatie mee willen aangaan en zou er wel verliefd op worden.
Gayboy89{NL}
Newbie
Newbie

Berichtdoor bizonder » 01 apr 2005 09:10

Ik ben bisex, (gelukkig) getrouwd, twee kinderen. Ook ik vind mannen eigenlijk spannender dan vrouwen maar wil er niet een langdurige relatie mee (laat staan mee samenwonen).
Waar dat door komt? Ik weet het niet. Mannen zijn misschien sexueel makkelijker te begrijpen?
bizonder

Berichtdoor Bink » 04 apr 2005 21:40

Er is niks mis mee dat je met mannen alleen sex wil. Het hebben van sex met mannen is even waardevol als het hebben van alle mogelijke andere soorten activiteiten met mannen.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Prack » 09 apr 2005 19:00

Hey das toevallig, ik heb precies hetzelfde.

Ik fantaseer ook altijd over sex met jongens/mannen daarbij kom ik veel eerder klaar als dat ik aan sex met meiden denk, hoe dat komt weet ik niet eerst was het andersom.

Maar ik zou er nooit een relatie mee willen, ik word er ook niet verlieft ofzo op. Daarbij word ik wel verlieft op meiden en wil ik daar later wel kinderen mee hebben.

Ik zit nu er nu ook serieus over te denken om via een 'datingssite; naderhand msn, een afspraak te maken om een keer sex te hebben om te kijken of dat echt is wat ik wil en ik blijf er maar steeds van dromen dusja :D

Alleen het vreemde is, als ik niet geil ben of ik zit in een ruimte met meerdere jongens/mannen ik totaal geen zin in sex met hun heb.
Prack
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 10 apr 2005 00:57

Niet te verwonderen dat ik meer mannen ken die sex willen die met een vrouw getrouwd zijn dan anderen. Voor mij niet gelaten. Ik heb niets liever. Bovendien blijkt moeder de vrouw er in de meeste gevallen weinig van te bakken.
Gast

Berichtdoor Gast » 10 apr 2005 23:43

Ben Bi, en een gelukkige Bi.
Ik heb een Lat-vriendin die accepteerd dat ik Bi ben, accepteerd dat ik een LAT vriend heb. Mijn LAT vriend is een gehuwde man, zijn huwelijk is er alleen maar beter op geworden. Mijn LAT vriendin is hetero, en heeft ook zo haar vriendjes.
He, wat is het leven toch zalig, gelukkig dat er nog genoeg mensen zijn die open, respectvol en liefdevol met elkaar omgaan.

note: we doen het allemaal save!
Gast

Berichtdoor KinKy » 11 apr 2005 00:18

hier draait 't toch om...
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Gast » 11 apr 2005 08:10

Anonymous schreef:Ben Bi, en een gelukkige Bi.
Ik heb een Lat-vriendin die accepteerd dat ik Bi ben, accepteerd dat ik een LAT vriend heb. Mijn LAT vriend is een gehuwde man, zijn huwelijk is er alleen maar beter op geworden. Mijn LAT vriendin is hetero, en heeft ook zo haar vriendjes.
He, wat is het leven toch zalig, gelukkig dat er nog genoeg mensen zijn die open, respectvol en liefdevol met elkaar omgaan.

note: we doen het allemaal save!

Mijn vriendje is ook getrouwd en heeft kinderen. Zijn vrouw weet van onze relatie. Geen enkel probleem. Ik kom goed overeen met zijn vrouw. Haar huwelijk is stukken beter sinds ze weet dat haar man bi is.
Gast

Berichtdoor Dez » 19 apr 2005 20:57

Ik had precies hetzelfde.

Ik had liever sex met een man.

Maar liefde liever met een vrouw, en kinderen krijgen.

Nu, heb ik liever een relatie met een man, want stel dat ik een relatie aan ga met vrouw, weet ik toch dat dit fout gaat lopen.

En tegenwoordig kunnen homo's ook kinderen adopteren of iets dergelijks.
Dez
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor geennaamff » 25 apr 2005 12:09

hoe zit het met intense liefde voelen(niet gerelateerd aan sexueel verlangen)

ik heb altijd wel gedacht en gemeend te weten dat er in de geest(ziel of iets) geen verschil is tussen een jongetje en een meisje.

ik val vaak ook op persoonlijkheden en mensen zelf en is de sexuele vervoelbaarheid bij mij niet zo belangrijk nog.

ik meen ook dat mijn sexuele verlangens door mezelf worden opgeroepen en niet door iets externs(trigger)
noem dat maar het in de stemming zijn voor sex of iets.

ik ben op een punt gekomen waarin de waarden en bijpassende gedachtengang bij woorden zoals vriendschap, partnerschap,kennisschap en dergelijke beginnen te smelten.

de grenzen vallen daar weg.

kennelijk kun je een beleid voeren bij bijvoorbeeld een vriendschap door te zeggen je houdt tyfusveel van elkaar. maar sexueel hou je elkaar op een afstand.
intiem ook enzo.
allemaal van die loze regelgeving die je vaak doet ontstaan uit de angst voor verlies(van desbetreffende personen).

misschien dat je als persoon uiteindelijk evolueert waarin je sexueel als liefde als vriendschap als eigenlijk elke vorm ook zou kunnen toestaan bij 1 persoon(of alle personen) en je in feite de volle capaciteit van je liefde kan gebruiken en uiten.

achja we zien wel weer hoe het loopt.
geennaamff

Berichtdoor koen » 25 apr 2005 22:21

Gayboy89{NL} schreef:Ik ben dus bi en vind dat opzich niet zo erg (hebt brede keuz enzo :mrgreen: ) Toen ik net 13 was viel ik alleen op meisjes, later op 14e ook op jongens. Maar nu heb ik ontdekt dat ik jongens alleen leuk zou vinden om sex mee te hebben en daar over te fantaseren maar geen relatie. En dat ik meisjes sexueel minder aantrekkelijk vindt (ook wel) maar juist wel een relatie mee wil aangaan en later kinderen mee wil krijgen. Ik trek mezelf dan ook meestal af met gedachtes over jongens, terwijl ik later er niet aan moet denken met een jongen (man) samen te wonen en geen kinderen te hebben.

ja dat gevoel heb ik ook. Ook ik ben al heel vroeg met jongens bezig, met meisjes durfde ik niet zo goed, ben ook nooit echt verliefd geweest rn toch wel gerouwd toen ik 31 was. Het was prima en goed en heb 2 kinderen . ik ben nu 70 , leef goed met mijn vrouw en verlang soms heel intens naar contact met een jongen, maar durf niet. Heb de laatste 15 jaar geen sex meer, maar kijk vaak naar beelden van jongens en voel me vaak eenzaam. Ik hou alles zoveel mogelijk voor mezelf en geheim. Maar het doet ook veel pijn eb verdriet dat ik niet even met een jongen kan zijn , kort geleden ben ik op een jongen verliefd geworden en heb het lef gehad het te zeggen, omdat ik dacht dat hij mij , na uitlatingen van hem, aardig zou vinden , maar helaas hij zei er niet van gediend te zijn, nu durf ik niet meer en blijf thuis bij mijn vrouw meer niet, welke jongere wil nou met een pudere ? dus over, ik heb mijn vrouw wel erg lief , maar net die enen jongen he ? Ik kan je gevoelens volledig onderschrijven op elk vlak wat jij zegt , sterkte
    koen

Berichtdoor Gast » 26 apr 2005 20:43

Het doet deugd dat je nu nog steeds hetzelfde voelt voor mannen als vroeger. Ik weet niet wat ik zou beginnen zonder mijn verlangen voor mannen. Ik ben altijd bevreesd dat het zou afnemen met ouder worden, hoewel het tot nog toe alleen maar is toegenomen. Jij bent het bewijs dat het niet afneemt.
    Ik vind je post ontroerend. Ik ben nu zelf 40 en er is heel veel te zeggen over oud en jong. Zelf ben ik vooral aangetrokken door mannen van 30. Jong ben ik veel in contact geweest met oudere mannen. Ik spreek er zijdelings over in mijn post "Wordt homosexualiteit stilaan een zeldzaamheid?" die ik verkeerdelijk in "Websites" heb gepost.
    Kusjes.
    Gast

Berichtdoor Guest » 14 mei 2005 06:14

Gayboy89{NL} schreef:Ik ben dus bi en vind dat opzich niet zo erg (hebt brede keuz enzo :mrgreen: ) Toen ik net 13 was viel ik alleen op meisjes, later op 14e ook op jongens. Maar nu heb ik ontdekt dat ik jongens alleen leuk zou vinden om sex mee te hebben en daar over te fantaseren maar geen relatie. En dat ik meisjes sexueel minder aantrekkelijk vindt (ook wel) maar juist wel een relatie mee wil aangaan en later kinderen mee wil krijgen. Ik trek mezelf dan ook meestal af met gedachtes over jongens, terwijl ik later er niet aan moet denken met een jongen (man) samen te wonen en geen kinderen te hebben.

Mooi gezegd, is precies wat ik ook voel
    Guest

Berichtdoor dolopvoeten » 14 mei 2005 17:28

misschien dat je als persoon uiteindelijk evolueert waarin je sexueel als liefde als vriendschap als eigenlijk elke vorm ook zou kunnen toestaan bij 1 persoon(of alle personen) en je in feite de volle capaciteit van je liefde kan gebruiken en uiten.

Zo denk ik er ook over. Maar of ik hem ooit tegenkom?
    Voeten? Hmmm ...
    dolopvoeten
    Wegwijs
    Wegwijs

Berichtdoor Gast » 15 mei 2005 02:24

Ik ben het ook, heb precies hetzelfde,

Wel raar: Ik ben dus met een jongen naar bed geweest, getrokken gepijpt, gezoend, maar naderhand mocht ik hem niet meer, hoe kan dit komen?

En ik vond het zoenen met een meisje lekkerder dan met een jongen, maar dat kan door de persoon zelf komen...
    Gast

Berichtdoor Prack » 15 mei 2005 13:11

Anonymous schreef:

Ik ben het ook, heb precies hetzelfde,

Wel raar: Ik ben dus met een jongen naar bed geweest, getrokken gepijpt, gezoend, maar naderhand mocht ik hem niet meer, hoe kan dit komen?

En ik vond het zoenen met een meisje lekkerder dan met een jongen, maar dat kan door de persoon zelf komen...

Schuldgevoel? Maar vond je het achteraf gezien wel lekker?
    Prack
    Aftastend
    Aftastend

Berichtdoor Gast » 15 mei 2005 17:12

Op het moment zelf vond ik het niet echt lekker...
    Gast

Berichtdoor Prack » 17 mei 2005 00:33

Dus dit was meteen de eerste en de laatste keer?
    Prack
    Aftastend
    Aftastend

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Liefde