oprekken
2 berichten
• Pagina 1 van 1
Hey daar,
Kan iemand mij een goede tip geven over hoe ik mezelf het beste kan oprekken?
Ik weet van mezelf dat ik het heerlijk vind om anaal gevingerd te worden....Echter....krijg ik er niet veel meer in dan mijn eigen vinger.
Diep ben ik nog niet echt gegaan. Maar het verlangen is groot. Wellicht neemt mijn wens/fantasie een loopje met me maar ik hoop echt nog eens geneukt te worden en er van te genieten.
IK ben niet geheel naïef en antwoorden van eerst een vinger en daarna twee kan ik zelf ook wel verzinnen.
Hoop eigenlijk dat er iemand komt met een goed idee!
En stel je voor dat ik mijn gaatje straks heb opgerekt blijft het dan zo dat ik makkelijker iets meer dan een vinger er in kan laten glijden of moet ik dan keer op keer opnieuw oprekken?
Een serieuze vraag, heb jij een serieus antwoord?
Kan iemand mij een goede tip geven over hoe ik mezelf het beste kan oprekken?
Ik weet van mezelf dat ik het heerlijk vind om anaal gevingerd te worden....Echter....krijg ik er niet veel meer in dan mijn eigen vinger.
Diep ben ik nog niet echt gegaan. Maar het verlangen is groot. Wellicht neemt mijn wens/fantasie een loopje met me maar ik hoop echt nog eens geneukt te worden en er van te genieten.
IK ben niet geheel naïef en antwoorden van eerst een vinger en daarna twee kan ik zelf ook wel verzinnen.
Hoop eigenlijk dat er iemand komt met een goed idee!
En stel je voor dat ik mijn gaatje straks heb opgerekt blijft het dan zo dat ik makkelijker iets meer dan een vinger er in kan laten glijden of moet ik dan keer op keer opnieuw oprekken?
Een serieuze vraag, heb jij een serieus antwoord?
- BiMaagd
- Newbie

Probeer eens zo'n beginnerskit van Colt of zo, de conusvorm zorgt dat je geleidelijk in breedte (en diepte) opbouwt, anders dan met vingers waar de stap van 1 naar 2 best een groot verschil is.
Oefening baat kunst zullen we maar zeggen.
Oefening baat kunst zullen we maar zeggen.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

2 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex