Het is nu 24 mei 2012 09:46

Oppervlakkig or what!

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor FrancisDrake » 08 aug 2011 22:34

:oops: Is it just me, of zijn gays in de NL zo facking oppervlakkig. Ik bedoel, tegenwoordig schijnt alles om de sex te zijn?

Wat is er mis met zondag een lekker ontbijtje naar je schatje te brengen? Wat is er mis met 'em lekker te verwennen met een tosti en een filmpje in de PS3?

lol, i know i am just 19... maar echt >.<

Roze maandag was een totale mislukking omdat een of andere 60'tiger me probeerde te zoenen, echt facking ranzig... Tell me what u think guys...
FrancisDrake
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor KinKy » 08 aug 2011 23:46

helaas maar waar............
zeker te erg voor woorden, maar 't is waar je je ding gooit, en zeker roze zaterdag is een bevrijdingsfeest en een plek waar verbroedering plaatsvind. vooral mensen die minder zeker zijn van een plaats in deze maatschappij moeten er zonder scrupules naar toe kunne, en dat moet zeker blijven bestaan, ondanks die fristy van 60
sex moet en met plezier, maar 't leven draait er niet om, en ook gaylive niet. desondanks zijn er weer een paar die 't moeten verstieren, laat 't je niet ontzeggen en wordt nooit zoals een gefrustreerde ouwe lul die z'n graantje wilt meepakken.
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Crocodile » 09 aug 2011 00:12

I concur with this post 100%
Crocodile

Berichtdoor Roffel91 » 09 aug 2011 01:19

Ik ben het wel deels met je eens denk ik! Ik heb nog geen ervaring met het ontmoeten van andere homojongeren maar ik denk dat een groot gedeelte ook vanzelf wel seksgericht gaat denken. Het homo-aanbod lijkt me niet zo groot en als je dan wat lekkers tegenkomt willen de meeste mensen die kans ook grijpen natuurlijk...

Ik zit daar niet op te wachten. Ben denk ik ook geen type voor een one-night-stand. Ik ben nog niet ontmaagd en dat doe ik ook liever niet met een totale vreemde die ik daarna nooit meer zie. Ik wil wel diepgang in een relatie en niet zo'n oppervlakkige om seksuele frustraties af te reageren. Ik zou dus ook liever romantisch een ontbijtje op bed doen dan gelijk weer er vandoor!

Een jongen die bij ons vriendengroepje hoort is ook homo maar weer zo'n type die erg aan zijn uiterlijk uitgeeft enzo. (Ik heb over hem verteld in mijn bericht. Hij is diegene die ineens heel erg vrouwelijk ging doen.) Hij zij ook laatst heel droog: "Als ik ergens binnen kom, kijken gelijk alle jongens naar mij...", tenminste dat zegt hij. Alsof hij ze allemaal kan krijgen. Hoe oppervlakkig! Je gaat toch niet alleen op het uiterlijk af maar ook op het innnerlijk??

(Nog bedankt voor je reactie op mijn bericht trouwens!)
I've been hiding from myself...
Roffel91
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 09 aug 2011 20:43

Ook ik ben het hier deels mee eens, moet wel de kanttekening maken dat de mannen die daten zoals daten eigenlijk bedoeld is (je hopt niet de 1e keer bij elkaar in bed) zich meestal niet begeven in het "circuit" maar dat je die toevallig moet tegenkomen.

Op gayromeo bijvoorbeeld kan je een status van "Date" of "Sex" aangeven, maar blijkbaar betekent dat voor heel veel mannen precies hetzelfde.

Ik merk ook een groot verschil qua instelling naar gelang de grootte van de stad waarin je woont, en vooral Belgie (behalve Brussel en Antwerpen) is wat dat betreft gelukkig nog niet zo oppervlakkig maar gaat ook die kant op helaas.

Het zal wel lukken uiteindelijk, maar het kan best wel lang duren merk ik uit eigen ervaring.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Martin26vdm » 09 aug 2011 21:43

Wat ik altijd zo oppervlakkig vind is dat ze altijd zo omslaan qua stemming. Net zoals het weer hier in Nederland. Via het internet heb ik vaak genoeg een leuke chat. En na wat uren of dagen is het niet meer van "Hallo Martin", maar "Ben je ook zo geil?".

En in feite ken ik ze niet, dat hoeft waarschijnlijk ook niet als je opgewonden bent. Jammerlijk genoeg vragen ze nooit om eens samen gezellig iets leuks te doen zoals een avondje in een café, zwemmen of ergens gezellig met een vriendengroep naartoe. Oftewel, een sociaal iemand tref ik niet snel via het internet.

Als ik uit ga in een homocafé of disco, dan blijft het ook zo oppervlakkig, er zijn naar mijn mening aardig wat arrogante mensen, van jong tot oud. Veel modepopjes om het maar zo te zeggen die het op een drinken zetten, eenmaal binnen. Ik kom nu 1 keer in de week in een homocafé waar de sfeer niet zo is en mensen gewoon met elkaar willen praten. Van jong tot oud. Holebi's en hetero's gezellig bij elkaar.
Martin26vdm
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor FrancisDrake » 09 aug 2011 22:51

Als mensen het deels met mij een zijn. Hier heb ik het volgende te zeggen...

Als de homo 'scene' om sex draait, of anders gezegd dat je meerdere groepen hebt zoals 'dating, sex'... Betekent dat niet gewoon dat de mensen die sex zoeken gewoon super oppervlakkig in de eerste plaats zijn?

Ik bedoel maar... nouja kweetniet x3 Cannot say i think x3
FrancisDrake
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor fygran » 09 aug 2011 23:06

Je hebt gelijk dat het in de homo scene om sex draait. Als je tenminste met de scene het uitgaansleven bedoelt. Volgens mij is er daarbuiten nog veel meer.
Nou ja. Voor de mensen waarbij het alleen maar om sex te doen is, zal dat dan wel belangrijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?
Ik geef meteen toe dat ik soms ook op sex uit ben... Maar als ik kan kiezen tussen een geile of een gezellige avond, denk ik toch dat ik vaker voor de gezelligheid kies. - toch maar wel - De gezellige mensen komen vaker terug, weet je.
fygran
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Crocodile » 09 aug 2011 23:18

fygran schreef:Je hebt gelijk dat het in de homo scene om sex draait. Als je tenminste met de scene het uitgaansleven bedoelt. Volgens mij is er daarbuiten nog veel meer.
Nou ja. Voor de mensen waarbij het alleen maar om sex te doen is, zal dat dan wel belangrijk zijn. Moeten ze toch zelf weten?
Ik geef meteen toe dat ik soms ook op sex uit ben... Maar als ik kan kiezen tussen een geile of een gezellige avond, denk ik toch dat ik vaker voor de gezelligheid kies. - toch maar wel - De gezellige mensen komen vaker terug, weet je.

De waarheid is zojuist gesproken :)
Crocodile

Berichtdoor Bink » 10 aug 2011 00:02

FrancisDrake schreef::oops: Is it just me, of zijn gays in de NL zo facking oppervlakkig. Ik bedoel, tegenwoordig schijnt alles om de sex te zijn?

Wat is er mis met zondag een lekker ontbijtje naar je schatje te brengen? Wat is er mis met 'em lekker te verwennen met een tosti en een filmpje in de PS3?

lol, i know i am just 19... maar echt >.<

Roze maandag was een totale mislukking omdat een of andere 60'tiger me probeerde te zoenen, echt facking ranzig... Tell me what u think guys...

Volgens mij denken al die "oppervlakkige" gasten er net zo over als jij, maar wie zijn romantisch moment wil, moet ook 's bereid zijn 'n dringende behoefte te bevredigen. We weten toch allemaal hoe mannen in elkaar zitten. Tegen wat jij zegt, is niets in te brengen, maar tegen "oppervlakkige" gasten evenmin. En je moet ook bedenken dat al die dating sites zijn toegesneden op sex. Waarover wil je dan dat die venten anders gaan bakkeleien?

En voor mij is het ontbijt ook het lekkerste. Eigenlijk geniet ik alleen van wat er achter komt.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor FrancisDrake » 10 aug 2011 10:35

lol laat ook maar x3

I knew it was wasted on here.
FrancisDrake
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Phantas » 10 aug 2011 15:13

Oh my god, wat ben ik blij dat ik dit topic opende. Ik zat hier net aan te denken vanochtend en dat het gewoon héél moeilijk is om een "normale" date te krijgen zonder dat er meteen eentje aan seks loopt te denken. OK, uiterlijk is toch wel het eerste waar je van denkt - hmm lekker. Maar dan ga je toch even in gesprek met die persoon lijkt me, als het klikt kan er altijd nog wat uitvloeien.
Heb zelf ook nog geen date...en ik ben ook geen type om zo in m'n eentje een homo cafe in te wandelen. Da's echt nog een grens voor me.

Ik merk het trouwens ook wel hier op dit forum hoor, bijna hetzelfde gedrag soms. En natuurlijk denkt iedereen wel eens aan seks als je een lekkere vent ziet, bedoel, lijkt me niet meer dan natuurlijk, niet dan?
Maar het gaat erom wat je er vervolgens mee doet.
Ik heb eigenlijk m'n eerste online blauwtje er al op zitten - was smoor op een Duitser die ik op een cam site zag, beetje gekletst en hele leuke vent....blijkt die dus al 10 jaar een vriend te hebben lol. Toch zonde haha :D

En ik zal eerlijk zijn, ik ben ook nog maagd. Ben al die tijd gedurende mijn schooljaren nooit met seks bezig geweest, écht. Dus ik kan me ontzettend inleven in die jonge gasten die héél graag ontmaagd willen worden. Maar dan denk ik dat ik dat toch liever doe bij iemand die ook echt je kan liefhebben, en niet die je na één avond al meteen aan de deur zet om het zo even te zeggen.

Misschien is het een droom om zo te denken, maar dan wel een hele mooie ;)
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
Phantas
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Steve » 10 aug 2011 22:06

Bink schreef:

Volgens mij denken al die "oppervlakkige" gasten er net zo over als jij, maar wie zijn romantisch moment wil, moet ook 's bereid zijn 'n dringende behoefte te bevredigen. We weten toch allemaal hoe mannen in elkaar zitten.

Over oppervlakkig gesproken Bink ... jeetje!

Dikke stierenpoep in mijn ogen dus, alsof je perse met iemand in het nest moet duiken vooraleer je ook maar een beetje aan romantiek mag denken.

Dat is wel hoe velen denken, maar foert, daar doe ik niet aan mee.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor FrancisDrake » 11 aug 2011 22:16

Steve schreef:Alsof je perse met iemand in het nest moet duiken vooraleer je ook maar een beetje aan romantiek mag denken.

Thanks Steve. Jij kijkt er tenminste met een beetje 'down to earth' look op.

Ik bedoel, Nouja... Homo zijn net konijnen x3

Laten we niet bescheiden zijn, op onze scene wordt er zeker 3x zo veel gedaan als op de hetero scene...

Voor mij zeker een schaamte dat sommige er zo voor willen staan want het geeft het homo imago zeker een negatief beeld vindt ik. Voorbeeld: ik vroeg wat een hetero vriend vond. Hij zei het volgende:

'Ik vind het niet zo erg als ze zijn zoals jouw, maar ik haat die mensen die de hele tijd mijn been berijden.'

Ik was toen met wat hetero vrienden uit in de gay scene. Anyway, That being said, mijn plannen in NL zijn toch al verleden tijd. Ik vertrek naar 'the land of Freedom' The USA om daar opnieuw te beginnen met me leven. Om persoonlijke redenen. En met een beetje geluk zijn daar de homo's wat minder als in de NL hier...
FrancisDrake
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 11 aug 2011 23:13

Steve schreef:
Bink schreef:

Volgens mij denken al die "oppervlakkige" gasten er net zo over als jij, maar wie zijn romantisch moment wil, moet ook 's bereid zijn 'n dringende behoefte te bevredigen. We weten toch allemaal hoe mannen in elkaar zitten.

Over oppervlakkig gesproken Bink ... jeetje!

Dikke stierenpoep in mijn ogen dus, alsof je perse met iemand in het nest moet duiken vooraleer je ook maar een beetje aan romantiek mag denken.

Er is romantiek en romantiek.

Ik ben ooit gaan camperen met een hetero en vond het heel romantisch. Geen sex, maar wel een gevoel van welbehagen en veiligheid (bijna tederheid). Ik denk niet dat hij het romantisch vond. Daarvoor had ik waarschijnlijk 'n vrouw moeten zijn en hadden er sexuele gevoelens en sex moeten zijn.

De meeste mannen, gay of straight, associeren romantiek met iets sexueel.

Liever dan romantiek heb ik de tederheid die bij oude koppels overblijft nadat ze alles hebben gehad (alle mogelijke sex en alle denkbare romantiek, die niet noodzakelijkerwijze voortvloeit uit sex, maar toch hoofdzakelijk voortvloeit uit sex).
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 11 aug 2011 23:28

FrancisDrake schreef:
Steve schreef:Alsof je perse met iemand in het nest moet duiken vooraleer je ook maar een beetje aan romantiek mag denken.

Thanks Steve. Jij kijkt er tenminste met een beetje 'down to earth' look op.

Ik bedoel, Nouja... Homo zijn net konijnen x3

Laten we niet bescheiden zijn, op onze scene wordt er zeker 3x zo veel gedaan als op de hetero scene...

Voor mij zeker een schaamte dat sommige er zo voor willen staan want het geeft het homo imago zeker een negatief beeld vindt ik. Voorbeeld: ik vroeg wat een hetero vriend vond. Hij zei het volgende:

'Ik vind het niet zo erg als ze zijn zoals jouw, maar ik haat die mensen die de hele tijd mijn been berijden.'

Ik was toen met wat hetero vrienden uit in de gay scene. Anyway, That being said, mijn plannen in NL zijn toch al verleden tijd. Ik vertrek naar 'the land of Freedom' The USA om daar opnieuw te beginnen met me leven. Om persoonlijke redenen. En met een beetje geluk zijn daar de homo's wat minder als in de NL hier...

In de gay scene gebeurt helemaal niets. In de str8 scene, daar is het pas echt X 3 of zelfs X 6 of nog meer en dan nog wel in "society at large"!!!!!!!!!!!!!! Overal, met alles en voor alles. Ik zou eigenlijk X 100 moeten schrijven.

Bovendien hebben gaymannen bij de minste of geringste sex schuldgevoelens, terwijl heteromannen daar helemaal nooit, maar dan ook nooit vragen bij hebben. Ze rotzooien maar wat.

Ik ben het helemaal niet met je eens.

Trouwens ik daag je uit om een draadje als dit op een heteroforum te vinden. Dat is gewoonweg onbestaande en ondenkbaar.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jamie » 12 aug 2011 06:22

Anyway, That being said, mijn plannen in NL zijn toch al verleden tijd. Ik vertrek naar 'the land of Freedom' The USA om daar opnieuw te beginnen met me leven. Om persoonlijke redenen. En met een beetje geluk zijn daar de homo's wat minder als in de NL hier...

Wat zal jij het zwaar krijgen daar, geloof me, met Amerikaanse vrienden regelmatig over , die vinden Nederland een paradijs.
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor FrancisDrake » 12 aug 2011 21:03

Bink schreef:In de gay scene gebeurt helemaal niets. In de str8 scene, daar is het pas echt X 3 of zelfs X 6 of nog meer en dan nog wel in "society at large"!!!!!!!!!!!!!! Overal, met alles en voor alles. Ik zou eigenlijk X 100 moeten schrijven.

Bovendien hebben gaymannen bij de minste of geringste sex schuldgevoelens, terwijl heteromannen daar helemaal nooit, maar dan ook nooit vragen bij hebben. Ze rotzooien maar wat.

Ik ben het helemaal niet met je eens.

Trouwens ik daag je uit om een draadje als dit op een heteroforum te vinden. Dat is gewoonweg onbestaande en ondenkbaar.

@Bink Nouja, meneer komt terug van oppervlakkig zijn? Je eerste post op deze thread was echt het perfecte voorbeeld voor wat ik bedoelde en nu wil je er wel in een keer over meepraten? Typisch...

Om ook nog even terug te komen op je romantiek verhaal, nee. Sensuele handelingen en sex horen erbij, maar romantiek ligt voor iedereen anders. Ik denk als je het zou vragen aan honderd mensen, dat je ook honderd verschillende antwoorden krijgt ongeacht hun geaardheid omdat die er niet toe doet. Verder raak ik er verder geen worden aan kwijt. It is what it is to people. Nuff said.

@Jamie Ik heb het er ook geregeld over met mijn Amerikaanse vrienden. Het ligt er gewoonweg aan waar je bent in Amerika. Tuurlijk heb je altijd mensen die het niet goed vinden, maar dat heb je ook in NL aka The Bible Belt die nogsteeds tot op de dag vandaag actief is, daar is het ook een stuk moeilijker voor homo's. Hetzelfde geld in Amerika, je moet gewoon de juiste plek vinden om te gaan wonen.
FrancisDrake
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Albert » 17 aug 2011 22:49

Ik sta ook op een datingsite met een vriendschapsadvertentie. De meeste die mijn profiel bekijken gebruiken sexuele afbeeldingen en ik heb toch heel duidelijk vriendschap omschreven en geen sexdate. :( Misschien is er meer succes in de RD straat, maar dat betwijfel ik. Met 120 DB geluidsdruk van muziek lijkt mij moeilijk communiceren. Ik ga binnenkort wel weer eens naar de Karaoke avond in de Utrechtse straat. Ik zie daar graag mensen met plezier zingen. :)
Ik zing nog steeds solo, maar anderen doen dit al in koor.
De wereld om je heen gaat desondanks gewoon door.
Albert
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor kastbewoner » 26 sep 2011 18:48

Mijn mening is dat de handelingen anders zijn.

Ipv dat de man de vrouw versiert, omlult en mee naar huis neemt en daarna nooit terugbelt is het in de gayscene gewoon meer direct voor dat soort mensen.

Hoe dan ook het zijn dezelfde hormonen

Maar ff eerlijk zijn als jij een lekkere vent ziet dan ga je toch ook een bobbel in je broek krijgen ofniet? en dan is het aan jou en aan hem om de dignity te bewaren en te gaan kijken van hey wat voor persoon is dat.

Tis moeilijk om het op die manier te doen als je op een shady gay dating site gaat zoeken dan weetje wat je daar staat te wachten als je echt love en romance wilt dan moet je iemand op een spontane manier ontmoeten en dan nog moet je jezelf in gaan houden en hij ook.

Eigenlijk is het gewoon de vraag is die persoon interessant of is die lichaam interessant?

Ga je voor de 2de dan ben je sex gericht bezig ga je voor de 1ste dan ben je met zijn persoonlijkheid bezig

Hoe dan ook het lichaam/face is het eerste wat je ziet en dat is dan ook gelijk het eerste waar je op afgaat?

En kvind het hypocriet want ga jij ook ff iemand zn profiel nd shit lopen lezen als jij geen foto ziet?

Maar dont get me wrong kben ook disgusted maar waar je ook bent het is hetzelfde verhaal en mensen zijn positief en negatief at the same time.
kastbewoner
Aftastend
Aftastend

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen