Oppervlakkig or what!
23 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Eigenlijk is het gewoon de vraag is die persoon interessant of is die lichaam interessant?
Ga je voor de 2de dan ben je sex gericht bezig ga je voor de 1ste dan ben je met zijn persoonlijkheid bezig
@kastbewoner: En als ik nou voor alle twee ga? Ik bedoel, dat als iemand een geweldig karakter heeft, maar ik val niet op zijn lichaam. Dan wil ik hem best als vriend, maar ik ga niet met hem naar bed.
Als iemand er geweldig uitziet, maar een rot-karakter heeft. Dan wil ik hem ook liever niet in bed.
-

fygran - Ontdekkend

mee eens moet ook aantrekkelijk zijn maar wat is prioriteit nr 1? en dan niet in een relatie maar iemand die je gaat benaderen, ok irl voor homos is het anders want je benadert niet iemand zomaar maar bijv op gayromeo of een profielensite dan is uiterlijk toch prioriteit nr 1? want als diegene niet knap is op die foto dan ga je toch die profiel niet lezen?
Mijn punt is uiterlijk komt eerst want de persoonlijkheid die leer je kennen, ik ben niet van mening dat uiterlijk op de eerste plaats komt in een relatie daar moet zeker meer voor zijn maar toch.
En dus is sex makkelijker en dus denk ik dat er daarom veel shit gericht is op sex.
Mijn punt is uiterlijk komt eerst want de persoonlijkheid die leer je kennen, ik ben niet van mening dat uiterlijk op de eerste plaats komt in een relatie daar moet zeker meer voor zijn maar toch.
En dus is sex makkelijker en dus denk ik dat er daarom veel shit gericht is op sex.
- kastbewoner
- Aftastend

@kastbewoner: Het uiterlijk is het eerste wat je ziet. Maar als iemand er nou niet direct knap, maar wel vriendelijk uitziet, dan wil ik best een praatje met hem maken.
Ik vind het wel prettig dat je op GayRomeo niet alleen je seksuele voorkeuren, maar ook nog veel andere informatie kwijt kan. Ik leg graag contact met mannen die bepaalde interesses met mij gemeen hebben.
Over seks valt wel te praten, maar het is zeker geen must.
Die knappe gast waar ik een paar uur mee heb liggen rotzooien, zie ik misschien nooit meer terug. Maar die lieve man waarmee ik een middag de stad ben ingeweest, daar heb ik over een paar weken weer een afspraak mee.
Ik vind het wel prettig dat je op GayRomeo niet alleen je seksuele voorkeuren, maar ook nog veel andere informatie kwijt kan. Ik leg graag contact met mannen die bepaalde interesses met mij gemeen hebben.
Over seks valt wel te praten, maar het is zeker geen must.
Die knappe gast waar ik een paar uur mee heb liggen rotzooien, zie ik misschien nooit meer terug. Maar die lieve man waarmee ik een middag de stad ben ingeweest, daar heb ik over een paar weken weer een afspraak mee.
-

fygran - Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen