op wat voor types val jij?
62 berichten
• Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
heey allemaal
ik ben hier net nieuw en dacht
laat ik maar een leuke vraag stellen
ik val zelf op de types
slank
blond
mooie en zachte huid
aardig en trouw
iemand die zn emoties durft te laten zien
en een mooie buik
dus ken je er een
xxx ez xxx
ik ben hier net nieuw en dacht
laat ik maar een leuke vraag stellen
ik val zelf op de types
slank
blond
mooie en zachte huid
aardig en trouw
iemand die zn emoties durft te laten zien
en een mooie buik
dus ken je er een
xxx ez xxx
love is like a bird thad most learn to fly
---who wants to fly with me?---
---who wants to fly with me?---
- e-roy
- Aftastend

Een van de belangrijkste dingen waar ik op val bij een man is iemand met gevoel voor humor, iemand met mooie ogen en verder vind ik verzorging ook wel belangrijk en niet te vergeten een goede innerlijk.
Natuurlijk als ik een man zie met een goed getraind lichaam en dan ook eens een mooi koppie heeft, valt altijd wel in de smaak maar als de binnenkant niet goed is ben ik bang dat ik toch afhaak.
Maar types waar ik echt op val zijn ongveer types zoals Viggo Mortensen

Natuurlijk als ik een man zie met een goed getraind lichaam en dan ook eens een mooi koppie heeft, valt altijd wel in de smaak maar als de binnenkant niet goed is ben ik bang dat ik toch afhaak.
Maar types waar ik echt op val zijn ongveer types zoals Viggo Mortensen

- Pianoman
- Wegwijs

De rauwe soort van boven de 30. Het soort gasten dat denkt dat ze het nou wel allemaal gezien en bezien hebben. Ook skinheads vind ik geil met hun uitdagende smoeltjes. Het verharde soort gasten dat je plots kan laten switchen in iets heel zacht.
-

Bink - Post Lord

Zodan schreef:Gokje haha. Nee hoor Kinky. 8) Zit je te dissen. Jij ben vaste net zo glad en strak als ik :D
Word best opgewonden van mannen met een buikje kan er niets aan doenVooral als er een grote dikke paal onderhangt lol
Ik val ook op oudere mannen(daddy type) grote handen,breed postuur gewoon mannelijk.
bij een bottom is dat meestal geen probleem,maar ik kan begrijpen dat tops meestal voor strak gaan.
Laatst bijgewerkt door ray74 op 23 aug 2007 13:29, in totaal 2 keer bewerkt
- ray74
- Ontdekkend

Bink schreef:De rauwe soort van boven de 30. Het soort gasten dat denkt dat ze het nou wel allemaal gezien en bezien hebben. Ook skinheads vind ik geil met hun uitdagende smoeltjes. Het verharde soort gasten dat je plots kan laten switchen in iets heel zacht.
zo'n gast ben ik :)
je bedoelt gewoon mannelijke mannen,met een groot postuur,en een mannelijke uitstraling?
- ray74
- Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen