Het is nu 24 mei 2012 06:40

ontrouw

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Berichtdoor timmm » 20 sep 2006 22:19

ik getrouwd met vrouw heb al 2 jaar relatie met man getrouwd. Alles in t geniep, kandit? Wat te doen?
timmm

Berichtdoor luco » 20 sep 2006 22:35

Als je er zo prettig bij voelt en je vrouw lijdt er niet onder
dan zou ik het zo laten. Maar krijg je last van je geweten dan zou ik toch maar eens een keuze maken met wat je precies wil. Je kunt je vrouw nu dan al niet meer recht in de ogen kijken omdat je die eigenlijk bedrogen hebt.Met je vriend heb je dus een sooort van lat relatie. Is hij je wel trouw, of heeft hij meerdere vriendjes
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 20 sep 2006 22:36

wat jij wil..............

1 ding!!!!

val je vrouw er nooit mee lastig
pas over gelezen

op 't moment dat jij 't meldt, bijv uit spijt, is het vertrouwen weg
jij hebt je hart gelucht en denk met een schoon geweten verder te gaan

je vrouw blijft eeuwig met de prangende vraag zitten.........
hij is later;
is hij aan 't rotzooien

bij sex;
is hij beter dan ik

bij anderen;
is m/v mooier dan ik

bij bloemetje;
is hij weer vreemdgegaan

dit moet je gewoon nooit doen

blijf dan in godsnaam met je spijtgevoelens zitten
belast haar niet met jouw ontrouw
blijf gewoon van haar houden
en draag je last als een kerel
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 20 sep 2006 22:37

Goed gesproken kink
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 21 sep 2006 09:14

Kinky heeft weer eens volkomen gelijk. Maar wat nu als iets dergelijks per ongeluk uitkomt? Dat gebeurd vroeger of later. Ik zou in deze situatie m'n knopen maar eens tellen. Wanneer de relatie met je vrouw prima in orde is verder, lijkt de keuze me niet zo heel erg moeilijk. Alhoewel, 't is ingewikkeld hoor. Gevoelsmatig bedoel ik dan. Wat zijn de gevoelens over en weer en dat soort zaken. Zou niet graag in jou schoenen staan. Geef eens wat meer info als je wilt.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor maestro » 21 sep 2006 11:07

luco schreef:Goed gesproken kink

Zodan schreef:Kinky heeft weer eens volkomen gelijk.

Weer typisch, als ik het goed lees zegt Kinky niets meer of minder dan gewoon vreemd gaan en thuis doen alsof er niets aan de hand is, op die manier voorkom je een heleboel heisa.

Sinds wanneer is bedriegen iets goeds geworden? Je hoeft niet eens een geloof aan te hangen om dat te snappen, als je een beetje IQ hebt tenminste.
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 21 sep 2006 12:42

Dan heb je het niet goed gelezen
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 21 sep 2006 13:14

[Sinds wanneer is bedriegen iets goeds geworden? Je hoeft niet eens een geloof aan te hangen om dat te snappen, als je een beetje IQ hebt ten
minste.]

Er staat ook nergens dat het als iets ''goeds'' wordt beoordeeld. Maar het verschijnsel bestaat nu eenmaal wel. Het is iets typisch menselijks. Kennelijk zijn mensen in staat om van meer personen te houden dan van die ene partner waarmee ze door het leven gaan. Mannen zijn van nature al helemaal niet monogaam. Ik ben er vrij zeker van dat de meeste bezoekers op dit forum vroeg of laat, wanneer ze daar de gelegenheid voor hebben, hun partner zullen bedriegen. Maar dat is eigenlijk helemaal niet waar het hier om gaat. De persoon die dit topic is begonnen vraagt zich af; hoe nu verder. Vertel jij hem dan maar wat te doen. Ik geloof dat je van jezelf het idee hebt dat je daar een voldoende hoog IQ voor hebt. Ik ben benieuwd wat voor zinnigs je verder dan te melden hebt i.p.v. alleen wat moralistisch geprietpraat.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Junyo » 21 sep 2006 13:28

Sommige mensen zijn nu eenmaal meer monogaam dan anderen. Als dit verschil optreed binnen een relatie kunnen spanningen ontstaan waardoor het onderlinge vertrouwen waarop iedere relatie VOLLEDIG is gebaseerd schade oploopt.

Zelf ben ik in z'n geheel niet monogaam en ook nooit geweest. Dat kan allerlei oorzaken hebben. Misschien mijn opvoeding en misschien is het wel heel natuurlijk, het aloude 'nature-nurture' debat.

Mijn vriend is veel monogamer dan ik, misschien wel 100% monogaam, maar we praten er altijd heel openlijk over, dat houdt onze relatie al een hele lange tijd in stand. We begrijpen elkaar heel redelijk op dat gebied.

Het lijkt me echter niet dat een relatie stand kan houden als er hele grote geheimen gaan ontstaan zoals vreemdgaan en het verzwijgen van de ware sexualiteit. Natuurlijk kun je zo'n relatie heel lang blijven volhouden, maar volgens mij maak je daarmee het lijden voor alle betrokkenen alleen maar groter.

Het is maar waar je zin in hebt. Ik denk persoonlijk dat het leven al kort genoeg is om daar ook nog eens maanden of zelfs jaren aan te besteden c.q. vergooien.
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor KinKy » 21 sep 2006 14:54

maestro schreef:
luco schreef:Goed gesproken kink

Zodan schreef:Kinky heeft weer eens volkomen gelijk.

Weer typisch, als ik het goed lees zegt Kinky niets meer of minder dan gewoon vreemd gaan en thuis doen alsof er niets aan de hand is, op die manier voorkom je een heleboel heisa.

Sinds wanneer is bedriegen iets goeds geworden? Je hoeft niet eens een geloof aan te hangen om dat te snappen, als je een beetje IQ hebt tenminste.

waarmee ik wil zeggen dat je de loden last van vreemdgaan niet bij een ander dient te leggen
iq of niet!
zelf!!! moet je op de blaren zitten
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Patrick18 » 22 sep 2006 15:26

timmm schreef:ik getrouwd met vrouw heb al 2 jaar relatie met man getrouwd. Alles in t geniep, kandit? Wat te doen?

kandit? Nee, dit kan zeker niet!
Wat te doen? Ermee stoppen wat anders... :?.Wat zou jij ervan vinden als je vrouw jouw met een ander bedriegt :? .Heb je niet genoeg aan je vrouw?!
Patrick18

Berichtdoor Junyo » 22 sep 2006 17:13

Patrick16 schreef:Heb je niet genoeg aan je vrouw?!

Nee, duh!!! Anders zou hij toch ook niet op dit forum komen? :roll:
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 22 sep 2006 18:27

Het moraal van het verhaal ...?...

hij heeft geen moraal
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Zodan » 22 sep 2006 19:17

maestro schreef:Het moraal van het verhaal ...?...

hij heeft geen moraal

Jij bent volgens mij verschrikkelijk eenzaam. Zullen we eens een mind meld doen?
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor maestro » 27 sep 2006 09:20

Zodan schreef:
maestro schreef:Het moraal van het verhaal ...?...

hij heeft geen moraal

Jij bent volgens mij verschrikkelijk eenzaam. Zullen we eens een mind meld doen?

En dat baseer je waarop? :shock:

en nee, liever niet.....
maestro
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes