Het is nu 24 mei 2012 06:35

ontkenning

Alles over coming out.

Berichtdoor frankieman » 09 maart 2006 18:08

heej ik ben frank en ik ben 15 jaar.
ik zit nog op de middelbare school en ik ben nog lang niet van plan uit de kast te komen. ik heb echter wel een probleem want er zijn mensen op me school die vermoeden of ''vinden'' dat ik homo ben. ik wil zoals ik al zei nog lang niet laten weten dat ik homo ben.
maar hoe kan ik dese mense overtuigen dat ik geen homo ben (ik ben trouwens bi want ik val ook nog wel op vrouwe)?
ik bedoel ik kan wel een vriendin nemen maar ik weet niet of ik dat wel vol houdt.......

help please gewoon ideetjes zijn al handig
grtjs frank
frankieman
Newbie
Newbie

Berichtdoor Top Secret » 09 maart 2006 18:37

Op wat voor manier laten die mensen dan merken dat ze je homo 'vinden'?
Als het niet op een negatieve manier is door bijv. gewoon vaak uitgescholden te worden voor homo/flikker dan is 't niet zo erg om een coming-out te hebben, toch? (niet dat ik daar zelf nou zo veel ervaring mee heb).
Ik zou trouwens zeker niet een vriendin nemen om te doen alsof je geen homo bent. Dat is oneerlijk tegenover jezelf, en al helemaal tegen haar. Waarom zou je per se moeten laten merken dat je het niet bent. Ik bedoel, je kan gewoon ontkennen, maar als je je best gaat doen om hetero over te komen gaat dat misschien opvallen, en dat werkt averechts. Of tegen de tijd dat jij je coming-out wil hebben verwacht niemand het meer, dat is ook niet erg fijn.
Als je toch per se wilt ontkennen dat je het bent en doen alsof je hetero bent helpt het misschien om veel over 1 bepaald meisje te praten. Dan lijkt het net alsof je daar verliefd op bent terwijl zij er niet achter hoeft te komen. Pas wel op dat je er zelf niet te hard in gaat geloven.

Top Secret
2b or n2b Gay
Top Secret
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor miesos » 25 jun 2006 12:41

heh hey....ik begrijp heel goed waar je mee zit... mij vonden en vinden ze al altijd een homo. ik ben gewoon anders. Vooral in de 2e en 3e klas was het gepest nogal erg...maar ik heb me toch kunnen redden....ik zit nu in de 4e..nouja zat, want het is nu vakantie, ik heb nu veel goede vrienden, sommige van die vrienden heb ik gewoon verteld dat ik het ben. Het is gewoon lullig wanneer mensen doorgaan met uitmaken voor homo..terwijl ze zien dat je het vervelend vindt. onderhand is het bij mij wel gestopt, al doet het soms wel pijn wanneer iemand je in de gang voor rot scheld :P ene wat dat Bi betreft, mij lijkt het gewoon een overgangsfase. Het komt allemaal wel goed..die het rustig aan..je komt op een punt dat alles duidelijk wordt... dat je je beter voelt, al zijn sommige tijden moeilijk..heel moeilijk. je bent nog jong... je moet nog je eigen 'ik' ontwikkelen, doe dat rustig aan..en vertel het iemand wanneer je denkt dat je die persoon kunt vertrouwen en wanneer jij er helemala klaar voor bent, want voor mij is het ook nog steeds moelijk het iemand te vertellen...het is zwaar, maar het lucht op!

ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen :)
miesos
Newbie
Newbie

Berichtdoor Gast_422 » 20 jul 2006 11:40

Dat ze je homo noemen doen ze gewoon voor de lol, ik ken zat mensen die hetro zijn en die worden dik voor homo uitgescholden. Je moet er niet op ingaan. Waneer je dat wel doet blijven ze doorgaan omdat ze het grappig vinden hoe jy reageert. Waarschijnlijk noemen ze je gewoon homo om iets anders bv. dat je maf rent ofzo :p. Je moet nooit toegeven by dat soort lui ;) anders ben je dik de lul (letterlijk en figuurlyk :P). Zo schold ik ook met een paar mensen vorig jaar een jongen uit voor homo, en toen hij uit de kast kwam was zijn leven op school vrijwel voorbij, hij liep daarna altijd alleen door de gang.

Als je uit de kast wil komen doe het dan goed, bv. by goede vrienden op sgool. Als hun het weten zullen ze vast wel voor je opkomen / je helpen. Een vriend van mij heeft best wel veel puistjes, aan het begin van het jaar werd hy ook uitgescholden. Maar ik en 2 andere mensen namen het voor hem op en na 1 week was het al voorbij.

En btw. een vriendin nemen moet je maar zelf weten. Maar dit heeft meer voordelen na nadelen denk ik :)

Zelf ben ik ook dik homo, en zit in de 3rde. 1 vriend van mij weet het en 2 andere goede vriendinnen het ook. Maar de rest van de school merkt niks, ze beweren zelfs dat ik een meisje leuk vind :P
Gast_422
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Top Secret » 24 jul 2006 22:42

heel typisch!
Doet me veel denken aan mezelf, al heb ik het nog niemand verteld. Ik ga trouwens wel heel veel met een meisje om die laatst tegen me zei dat ze het een raar idee vond dat ik intussen nog gewoon op meisjes val, ze moest eens weten... (hoewel, misschien ben ik ook bi, ik twijfel)
2b or n2b Gay
Top Secret
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor netondekt » 19 nov 2006 09:32

[
hey ik weet wat je voelt iki hb dat ook gehad

maar ik hb ht gewoon verteld ook tegen me famillie,

maar las je ht gevoel gaat verdringen dan word ht alleen maar heftiger.

en ik kan ht weten :wink:

grt
netondekt
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 19 nov 2006 19:22

s6 goser..
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor ChatNOT » 12 dec 2006 15:42

netondekt schreef:[
hey ik weet wat je voelt iki hb dat ook gehad

maar ik hb ht gewoon verteld ook tegen me famillie,

maar las je ht gevoel gaat verdringen dan word ht alleen maar heftiger.

en ik kan ht weten :wink:

grt

Wel positieve reacties gekregen dan?
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast