"Normale" homo's ?
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Dat beeld dat de wereld heeft wordt veroorzaakt door de media. Meestal staan uitsluitend de extravagante types in beeld en vervolgens denkt men dat dit een referentiekader is voor de gehele homowereld.
Enne, ik loop niet met een leren pakje een danszaal binnen. Ik zit regelmatig achter mijn drumstel. (rockband-drummer) . Ook goed??

Enne, ik loop niet met een leren pakje een danszaal binnen. Ik zit regelmatig achter mijn drumstel. (rockband-drummer) . Ook goed??
-

Albert - Wegwijs

Het is met elke minderheidsgroep hetzelfde, lijstje met vooroordelen:
homo: leer, travo, gilnicht, kontneuker
moslim: haat, bommen, terrorisme, hoofddoekjes
lesbienne: tuinbroek, kort haar, butch, dominant
En ja, een minderheidsgroep in die genoemde minderheidsgroep voldoet aan de bijbehorende vooroordelen, maar wat de maatschappij (niet alleen de media) het liefste doet is veralgemeniseren, das lekker makkelijk.
Maar om terug te komen op jouw opmerkingen, ik ga zelf ook vaak uit en zie genoeg mannen die niet aan dit soort stereotypes voldoen, en rara, ze zijn bij mij gewoonlijk ook degenen die het meeste opvallen
homo: leer, travo, gilnicht, kontneuker
moslim: haat, bommen, terrorisme, hoofddoekjes
lesbienne: tuinbroek, kort haar, butch, dominant
En ja, een minderheidsgroep in die genoemde minderheidsgroep voldoet aan de bijbehorende vooroordelen, maar wat de maatschappij (niet alleen de media) het liefste doet is veralgemeniseren, das lekker makkelijk.
Maar om terug te komen op jouw opmerkingen, ik ga zelf ook vaak uit en zie genoeg mannen die niet aan dit soort stereotypes voldoen, en rara, ze zijn bij mij gewoonlijk ook degenen die het meeste opvallen
-

Qty - Ontdekkend

Gewone homo's zijn zo gewoontjes gewoontjes dat die totaal onzichtbaar zijn. Op een Gay-Pride in Brussel viel het mij op hoeveel doodgewone doordeweekse mannen er liepen na de extravagante aanvang van de stoet. Zelfs de TV had er niet naast kunnen kijken en ook de meerderheid aan gewone homo's in beeld gebracht.
hallo gast, Als je ze gevonden heb geef dan even een berichtje. Het likt namelijk erg veel op zoeken naar een naald in een hooiberg.
Kijk nu alleen maar naar het programma "HET BLOCK" op NET5.
IK BEDOEL MAAR.
GROETEN MARIO
Kijk nu alleen maar naar het programma "HET BLOCK" op NET5.
IK BEDOEL MAAR.
GROETEN MARIO
- MARIO
- Aftastend

Hoi Chatnot<
Absoluut gelijk, maar er zijn toch ook wel andere homos zonder al deze toestanden. Ik hou ook van gek doen (werk tenslotte niet voor niets met verstandelijk gehandicapten jonger, leef me ook helemaal uit met hun lekker keten enz)maar en gewoon gezellig gesprek of met elkaar aan tafel met een paar flessen wijn een boom op zetten Waar zijn die homo's????
Mario
Absoluut gelijk, maar er zijn toch ook wel andere homos zonder al deze toestanden. Ik hou ook van gek doen (werk tenslotte niet voor niets met verstandelijk gehandicapten jonger, leef me ook helemaal uit met hun lekker keten enz)maar en gewoon gezellig gesprek of met elkaar aan tafel met een paar flessen wijn een boom op zetten Waar zijn die homo's????
Mario
- MARIO
- Aftastend

Die zijn er heus wel hoor, zoals ik al eerder zei, als je ze eenmaal beter leert kennen zie je een totaal andere kant wat nu hier als zijnde "normaal" besproken wordt.
Er wordt gewoon vaak erg snel en oppervlakkig een beeld gevormd van iemand die ze totaal niet kennen, misschien ligt het daaraan dat je niet in kontakt komt met gezellige mensen met inhoud?
Er wordt gewoon vaak erg snel en oppervlakkig een beeld gevormd van iemand die ze totaal niet kennen, misschien ligt het daaraan dat je niet in kontakt komt met gezellige mensen met inhoud?
-

ChatNOT - Wegwijs

Als je er goed over nadenkt betekent "normaal" eigenlijk niets. Het is natuurlijk een gemakkelijk begrip om te refereren aan iets dat ik "normaal" vind.Maar mijn buurman vindt waarschijnlijk iets anders "normaal".Zoveel "normaliteiten" als mensen.
-

Bink - Post Lord

[/quote]MARIO schreef::D Hoi BINK,
Wat weet je het weer mooi te vertelen, maar je hebt wel gelijk.
"WAT IS GEWOON??????????"
het blijft allemaal erg betrekkelijk.
groeten Mario
Maar normaal zijn en doen is dan ook weer niet ZO ondefineerbaar he!!!
-

Vincent - Wegwijs

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Algemeen