Nooit een goed antwoord!
7 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo allemaal, Ik contateerde dat er nergens hoe je ook zoekt, er is gewoon geen antwoord op de vraag: Hoe laat ik hem merken dat ik hem leuk vind?
Waarom is dit? Hoe kan je een jongen in je klas laten merken dat je hem leuk vindt? Is het dan onmogelijk?
Hoe kan dit???????
Er moet toch een manier zijn om hem te laten merken dat ik hem leuk vind, dat hij van mij weet dat ik hem een leuke, knappe, goddelijke jongen vindt??
Is het dan echt onmogelijk???????????
Waarom is dit? Hoe kan je een jongen in je klas laten merken dat je hem leuk vindt? Is het dan onmogelijk?
Hoe kan dit???????
Er moet toch een manier zijn om hem te laten merken dat ik hem leuk vind, dat hij van mij weet dat ik hem een leuke, knappe, goddelijke jongen vindt??
Is het dan echt onmogelijk???????????
Je kunt het hem natuurlijk gewoon zeggen. Daar: het is niet onmogelijk.
Iemand subtiel laten weten dat je hem leuk vindt lijkt misschien lastig, maar komt neer op aanvoelen en durf. Maak oogcontact, laat zien dat je hem leuk vindt, toon interesse, glimlach, ga eens met hem uit; er zijn tal van wegen die naar Rome leiden. Ook als je niet zeker weet of hij ook op jou valt.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar een briefje in zijn jaszak zou natuurlijk ook kunnen werken...
Iemand subtiel laten weten dat je hem leuk vindt lijkt misschien lastig, maar komt neer op aanvoelen en durf. Maak oogcontact, laat zien dat je hem leuk vindt, toon interesse, glimlach, ga eens met hem uit; er zijn tal van wegen die naar Rome leiden. Ook als je niet zeker weet of hij ook op jou valt.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar een briefje in zijn jaszak zou natuurlijk ook kunnen werken...
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Ik ben 19 (wordt bija 20) hij zit bij me in de klas (hbo)Ik wordt er bijna gek, er zit zo'n enorme 'afstand' tussen ons, maar als hij soms naar me knipoogt (tis maar 1 of twee keer gebeurd wat ik me kan herrineren) of naar me kijkt, dan is die afstand tussen ons weg. Hij is de mooiste jongen die er op deze wereld rondloopt. Hij is gewoon perfect.
Ik wilde morgen dus tegen hem zeggen: Hey M, je presentatie gisteren was goed he! trouwens je bent erg knap, volgens mij ben je erg populair bij de meisjes of niet?
^^^zo wou ik het ongeveer doen.
Ik wilde morgen dus tegen hem zeggen: Hey M, je presentatie gisteren was goed he! trouwens je bent erg knap, volgens mij ben je erg populair bij de meisjes of niet?
^^^zo wou ik het ongeveer doen.
Je zit op het HBO! Nou, daar kan er zeker weinig fout gaan. Vijandigheid hoef je al niet op te rekenen en iedereen weet dat homo zijn je IQ met zeker tien punten opschroeft, dus ook meer slagingskans.
Maar even serieus, gewoon gaan met die banaan. Zorg dat je op wat voor manier met hem alleen komt in een goed gesprek, dan gaat de rest vanzelf.
Maar even serieus, gewoon gaan met die banaan. Zorg dat je op wat voor manier met hem alleen komt in een goed gesprek, dan gaat de rest vanzelf.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

eergisteren, durfte ik het aan! Ik zei tegen hem: hey M, Ik moet ff wat zegge: Je bent echt erg knap, volgens mij ben je erg populair bij de meisjes. Toen zei hij bedankt, en hij wist niet of hij populair was, maar hij leek wel blij met dat compliment. Gisteren, waren hij en ik de enige die niet wisten dat er les uitviel, dus waren 2 uur samen, ik heb hem beter leren kennen.
HIJ IS ZOO LEUK! EN HIJ IS OOK PERFECT. maar wat is nu stap 2? hoe kan ik erachter komen of hij op jongens valt,(misschien valt ie op mij) zonder te vragen: ben je homo? dat is namelijk erg kut.
P.S: M is de mooiste jongen ter wereld, einde discussie.
HIJ IS ZOO LEUK! EN HIJ IS OOK PERFECT. maar wat is nu stap 2? hoe kan ik erachter komen of hij op jongens valt,(misschien valt ie op mij) zonder te vragen: ben je homo? dat is namelijk erg kut.
P.S: M is de mooiste jongen ter wereld, einde discussie.
Het is goed dat je hem wat beter hebt leren kennen. Wel jammer dat daar nog niet uit is gekomen of hij jou leuk vindt. Vraag hem anders gewoon eens of hij een vriendin heeft, als hij niet op vrouwen (en dus op mannen) valt merk je dat dan wel. En jullie doen waarschijnlijk beide aan sociale netwerken, check z'n Hyves of wat dan ook daarom eens en stuur hem een berichtje - eventueel met wat subtiele hints of eerder genoemde vraag.
Foto?Crocodile schreef:P.S: M is de mooiste jongen ter wereld, einde discussie.
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

7 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde