Het is nu 24 mei 2012 06:09

Nieuwe safe sex leather party: XXXLeather

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor fistrik » 05 jun 2005 01:27

Sinds januari 2005 wordt er iedere twee maanden een groot safe sex feest gehouden voor liefhebbers van leer en rubber. Kijk op http://www.xxxleather.nl voor de details.
Het is nu drie keer georganiseerd en het wordt iedere keer beter en drukker. Dit wordt zeker een blijvertje!
Het wordt georganiseerd door je jongens die voorheen het COC leerfeest deden. Het is absoluut beter geworden!

Het mooie van dit feest is (net als voorheen bij het COC) dat het een ideale plek is voor "beginnende" leer liefhebbers. Er komen behoorlijk veel jongeren en door de ruime bar en perfecte muziek en dansvloer kun je ook gewoon een leuke avond stappen.

Rik
http://www.fistrik.com
fistrik
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor The » 05 jun 2005 15:09

Jongens, niet de leerwereld induiken :!: ,
want dan ben je voor altijd verloren.
Je kunt dan niet meer gewoon liefhebben, of vrijen er moet geslagen SM toepassen, gefist, machtsspellen toepassen, je kop moet kaalgeschoren worden, en je begint alle fetish, (zoals sportkleding), wat buiten de leerscene valt te diskrimineren.
Aan de deur staan regelrechte fasisten je te beoordelen of je wel de juiste uniform draagt en je wordt ruw gewijgert als je daar niet aan voldoet.
Kijk maar op hun website, naar de dresscode, het is zuiver militairistisch fasistisch, rasistisch, (Lonsdale).

Ik heb ooit eens een vriend uit de leerscene, (wel met lang haar) gehad, maar het is stukgelopen op zijn voorkeur voor harde sm sex, terwijl ik meer van liefkozend vrijen en strelen houd, maar dat kon hij niet eens.

Daarom is voor mij de leerscene, liefdeloos, wat zij duidelijk uiten door de kaalgeschoren harde fasistische koppen, en heeft het niets met liefde en medemenselijkhied te maken.
Door de monopoly posititie die de leerscene in Amsterdam heeft is het amstedamse homoleven helemaal verpest en bestaat er geen liefde meer, geen leuke sociaalvoelende romantische mannen meer en alle andere fetish'en zijn er geboykot, door het weigeren van lokaties in Adam, vanuit de leergroep.
En dat is ook vermoederlijk vanwege het commersiéle belang van de bekende leershops in Adam. :evil:
The

Berichtdoor the » 06 jun 2005 03:27

:oops: Oh.....nou keek ik op die XXXleather website, (de laatste keer was een hele tijd geleden) en nou blijkt opeens dat voor één keer ook sportfetisch mensen mogen komen, zouden zij eindelijk eens wakker worden, met het besef dat er een grote groeiende groep bestaat met andere fetisch dan de monopolistische leerfetisch? Het werdt tijd :o

Helaas heb ik wel 20 jaar niet mogen genieten van mijn (sex)leven daar door het toedoen van de leerscene, mijn fetisch altijd geboykot is geweest en daarom ook nooit een vriendje heb kunnen vinden.
Nu is het voor mij bijna al te laat, vanwege mijn leeftijd.
Dank je wel hoor, leernichten, jullie hebben mijn (sex) en liefdesleven al die jaren kapot gemaakt.
:evil:
Zou het ooit nog goed komen? als de sportfetisch op gang komt? Krijg ik dan eindelijk kansen op een goed (sex)leven, (wat er nog van mijn leven over is) en een kans om daarin een vriend te ontmoeten?
Ik ben bang dat ook in de sportfetischwereld een leeftijdsgrens gestelt word.
:(
the

Berichtdoor richard2 » 22 jun 2005 13:22

wel heel gemakkelijk, om de leerscene te betichten van de schuld dat je geen vriend hebt kunnen vinden. ik vind dat een beetje gemakkelijk.
succes ermee.
richard2

Berichtdoor just' me » 28 jun 2005 14:48

Beetje gefrustreerd The???? :?
just' me
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 30 jun 2005 00:11

The,

Ik ben het roerend oneens met je. Hard schakelt soft helemaal niet uit. Het is niet “of…of…”. Het is “en… en…”. In SM zijn er onvoorstelbare softe dingen. Al gespankt geweest met een riem of een paddle terwijl de spanker zijn hand op je schouder houdt of zich van tijd tot tijd tegen je aanwrijft? Die hand kan onvoorstelbaar warm, zacht en vertrouwd aanvoelen. Al ooit zelf gedomineerd, waarbij je je volledig concentreert op wat je partner echt voelt, waarbij je je dus volledig probeert in te leven in de andere? Zo zijn er tal van voorbeelden.

Ik sex zowel zeer soft (wanneer het soft is, probeer ik het heel heel soft te doen – voor mij is dit soort sex de meest extreme sex tussen mannen, gezien onze opvoeding die ond leert zo hard mogelijk met mannen om te gaan en in elk geval de hardste te zijn) als zeer hard.
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan