Nieuwe homo-encyclopedie
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Sinds kort is een homo-encyclopedie op de markt gekomen.
Aan de hand van bepaalde thema's (zoals muziek, film, kleding, literatuur en travestie) worden begrippen beschreven.
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie van zo'n encyclopedie vinden.
Vinden jullie het een goed idee, of is het totale onzin?
Aan de hand van bepaalde thema's (zoals muziek, film, kleding, literatuur en travestie) worden begrippen beschreven.
Ik ben wel nieuwsgierig naar wat jullie van zo'n encyclopedie vinden.
Vinden jullie het een goed idee, of is het totale onzin?
-

warren - Wegwijs

Ik heb de encyclopedie gekocht puur uit nieuwsgierigheid.
Gewoon eens kijken hoe en wat er geschreven staat.
Na het vluchtig doorkijken kan ik zeggen dat het wel een redelijke encyclopedie is.
Het geeft een aardig beeld van de homocultuur in Nederland. Niet te gecompliceerd en te zwaar qua onderwerpen/thema's.
Het is wel zo'n boek dat ik ergens op een plank leg en er waarschijnlijk de komende jaren niet meer vanaf komt.
Gewoon eens kijken hoe en wat er geschreven staat.
Na het vluchtig doorkijken kan ik zeggen dat het wel een redelijke encyclopedie is.
Het geeft een aardig beeld van de homocultuur in Nederland. Niet te gecompliceerd en te zwaar qua onderwerpen/thema's.
Het is wel zo'n boek dat ik ergens op een plank leg en er waarschijnlijk de komende jaren niet meer vanaf komt.
Bovenstaand bericht is van mij, vergeten in te loggen!
Ik heb hem dus gekocht.......
Luco, er staan niet zozeer regels in hoe je je als homo moet gedragen, dat maak je inderdaad zelf uit.
Het beschrijft wel wie en wat er in de afgelopen eeuw allemaal in de Nederlandse homocultuur een rol speelde.
'Leuk' om eens te lezen maar meer ook niet.
Ik heb hem dus gekocht.......
Luco, er staan niet zozeer regels in hoe je je als homo moet gedragen, dat maak je inderdaad zelf uit.
Het beschrijft wel wie en wat er in de afgelopen eeuw allemaal in de Nederlandse homocultuur een rol speelde.
'Leuk' om eens te lezen maar meer ook niet.
-

warren - Wegwijs

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes