Het is nu 24 mei 2012 06:03

Nieuwe Gay disco in Apeldoorn

Vertel of lees ervaringen over clubs sauna's cafe's etc. hier

Berichtdoor 2boys » 03 nov 2003 01:03

Wat vinden jullie van het idee een grote gay disco te beginnen in Apeldoorn, met meerdere verdiepingen, verschillende soorten muziek, acts, stripshows en darkroom?
Wij zijn 2 jongens en hadden het idee om iets te beginnen in Apeldoorn (in de wijde omgeving zit bijna niets.....)
2boys

Berichtdoor pinky » 25 nov 2003 11:56

:lol: :lol: nou jongens zag jullie bericht en ja ben het met jullie eens als je in overijsel wil stappen is er bijna of niks, je kunt wel naar enschede, of arnhem maar dat is ook niet alles, het is eenheel goed idee om iets in apeldoorn te doen, lekker dicht bij huis..............................dus van mij mogen jullie :wink:
pinky

Berichtdoor Derk » 29 jul 2005 00:10

Binnenkort gaat bar/café coming out in Apeldoorn weer open en ook zag ik een advertentie bij uitzendbureau's waarin barkeepers worden gevraagd voor een nieuw op te richten gay-bar in Apeldoorn.
Maar een disco die ook bezoekers trekt ver buiten Apeldoorn zou best kunnen. De stad heeft bijna 160.000 inwoners en ligt ook nog eens lekker centraal in Midden Nederland... dus ook erg makkelijk te bereiken. Van mij mag Apeldoorn best meer gay uitstraling krijgen.
Derk

Berichtdoor luco » 29 jul 2005 00:43

2boys schreef:Wat vinden jullie van het idee een grote gay disco te beginnen in Apeldoorn, met meerdere verdiepingen, verschillende soorten muziek, acts, stripshows en darkroom?
Wij zijn 2 jongens en hadden het idee om iets te beginnen in Apeldoorn (in de wijde omgeving zit bijna niets.....)

Raar dat je dat hier vraagt eigenlijk, als je kijkt waar iedereen hier vandaan komt dan is dat overal in Nederland. Mischien een idee om het in de omgeving te vragen.
Laatst bijgewerkt door luco op 18 aug 2005 15:49, in totaal 1 keer bewerkt
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Ben » 31 jul 2005 01:58

Ik kan me goed herinneren dat Apeldoorn in het verleden een bloeiend gay leven had.. zaten zeker een stuk of 7 gay gelegen heden in de stad...
veel zijn inmiddels verdwenen... denk aan de Schouw, Club Ceasar of Sauna Farm63..
En nu houdt het op bij:
- één gaysauna
- twee sexbiossen
- één gaycafe

jongeren in Apeldoorn zijn nu meestal aangewezen op Arnhem als ze een gaydisco willen bezoeken.. Oudere gays gaan liever naar een bar. Eigenlijk zou Apeldoorn ook een gaydisco moeten hebben. Apeldoorn is een grotere stad dan Arnhem... lijkt mij het proberen waard.

Maar ik vraag me of of er wel ooit iemand geinteresseerd is om zoiets te gaan opzetten.
Ben

Berichtdoor martijntjhe » 15 aug 2005 23:53

Ik zag jullie berichtjhes en wil graag in een bar werken, dus hebben jullie nog wat nodig laat eens horen.
martijntjhe

Berichtdoor martijntjhe » 15 aug 2005 23:56

Derk schreef:Binnenkort gaat bar/café coming out in Apeldoorn weer open en ook zag ik een advertentie bij uitzendbureau's waarin barkeepers worden gevraagd voor een nieuw op te richten gay-bar in Apeldoorn.
Maar een disco die ook bezoekers trekt ver buiten Apeldoorn zou best kunnen. De stad heeft bijna 160.000 inwoners en ligt ook nog eens lekker centraal in Midden Nederland... dus ook erg makkelijk te bereiken. Van mij mag Apeldoorn best meer gay uitstraling krijgen.
heey bij welk uitzend bureau zag jhe dat man ik ben zeer geintresseert
martijntjhe

Berichtdoor tijntjhe apeldoorn » 16 aug 2005 02:12

Jongens jongens ik ben het met jullie eens er moet weer wat in apeldoorn komen behalve de eerste dondedag muziekcafe, hahaha maare meen ht ben een jonge jongen uit apeldoorn en ben zeer geintresseert in de nieuwe bar. Ik wil er graag bij helpen u zegt het maar. Info kan je stuuren naar martijnhofmeijer97@hotmail.com
tijntjhe apeldoorn

Berichtdoor Harrie » 24 aug 2005 19:58

tijntjhe apeldoorn schreef:Jongens jongens ik ben het met jullie eens er moet weer wat in apeldoorn komen behalve de eerste dondedag muziekcafe, hahaha maare meen ht ben een jonge jongen uit apeldoorn en ben zeer geintresseert in de nieuwe bar. Ik wil er graag bij helpen u zegt het maar. Info kan je stuuren naar martijnhofmeijer97@hotmail.com

A.s. vrijdag gaat het café open. Dacht in de van Kinbergenstraat.
Loop gewoon eens binnen zou ik zeggen.
Harrie

Berichtdoor Mikey » 13 sep 2005 12:55

Pas was ik in Apeldoorn, en toen dach ik wel dat we in een homo bar zaten. Het zat aan de andere kant van pilazza del christo
Mikey

Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan