Het is nu 11 feb 2012 13:33

Nieuw hier!

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Onbekend » 14 jul 2010 16:53

Hallo, iedereen.

Ik ben een 21-jarige jongen uit Nederland. Ik acht mezelf heteroseksueel. Echter, in het recente verleden ben ik steeds meer geïnteresseerd geraakt om anale seks uit te proberen met een jongen van mijn eigen leeftijd, dan wel ietsjes jonger. Ik ben benieuwd hoe dit is, en zou het graag eens willen uitproberen. Echter, ik ben daar vrij verlegen in. Op internet en in chatrooms praat ik er graag over, maar in het echte leven zou ik moeilijk kunnen doorzetten.

Misschien kan iemand hier me helpen? In het kort uitleggen hoe het is, eventueel? Ik zou het erg op prijs stellen!

Alvast bedankt!
Onbekend
Newbie
Newbie

Berichtdoor Onbekend » 15 jul 2010 16:03

Niemand? :shock:
Onbekend
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 15 jul 2010 19:10

uh....

geniet ervan
wat wil je ?
act/pass? heb je al met jezelf gespeeld....
't kan zeer geil zijn
maar doe eerst 't voorwerk goed
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor mbi21 » 13 aug 2010 23:29

ik heb het zelfde als die jongen van 21 alleen ik vinger me zelf anal alleen heb het nog nooit met een jongen gedaan ik heb wel een vriendin alleen die weet dat niet . :D ben ik homo of niet ? wand ik hou wel van haar. maar ik zou ook wel graag kei en kei hart anal sex willen hebben . :!! dat vind ik lekker geil . :wink:
mbi21
Newbie
Newbie

Berichtdoor b0y » 15 aug 2010 06:49

Hier een jonge met de zelfde gevoelens van 20 jaar! Stuur maar een PB.
b0y
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Skyhawk » 13 okt 2010 13:14

Sowieso is het niet raar dat anale seks interessant is, of je nou homo- of heteroseksueel bent. De anus is onwijs gevoelig door allerlei zenuwuiteinden die er doorheen lopen. Ook van de binnenkant is het een onvergelijkbaar gevoel. Het stimuleren van de prostaat, de binnenwand van de endeldarm... Echt allemaal dingen die je op z'n minst even nader moet onderzoeken.

Dan wel op een beetje intelligente manier. Probeer niet je ongewassen vinger met een lange vingernagel zonder wat smeersels naar binnen te duwen. Zorg dat je nagels kort geknipt zijn, je handen schoon, en dat je wat glijmiddel in huis hebt. Durf je dat nog even niet aan kan de olijfolie uit de keukenkast ook wel, maar ga dan nog net iets rustiger te werk. Zorg dat je ergens ontspannen op een handdoek kan zitten en onderzoek jezelf in alle rust. Niet te snel, geen reden om te haasten, neem de tijd. Komt je vinger er wat smeriger uit dan je verwacht had mag je zelf beslissen of dat nou echt een verrassing is of niet, zorg dus dat je ook wat tissues bij de hand hebt of iets dergelijks.

Veel plezier!
Skyhawk
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor ernstjuh » 13 okt 2010 17:12

heb ook een vriendin en ik vind het lekker om iets in mijn kontje te stoppen .....
gewoon doen.
ernstjuh
Newbie
Newbie

Berichtdoor Bink » 13 okt 2010 23:15

Ik zou beginnen bij wat prostaatmassage, een van de oudste menselijke kunstjes naar het schijnt, dat bij alle mannen werkt, alleen niet bij mij. Ik krijg er zelfs geen vinger in.
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor mikka » 14 okt 2010 15:07

Gewoon, rustig aan proberen. En wat heel belangrijk is, je partner, iemand die je goed kan vertrouwen, en de tijd neemt. Iemand met passie voor de anale sex. SUC6 en have fun
mikka
Aftastend
Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Sex