Het is nu 24 mei 2012 05:53

nieuw hier en in de war...

Alles over coming out.

Berichtdoor oronnory » 01 feb 2011 02:34

Ik heb mij net aangemeld omdat ik al jaren lang worstel met het idee wat er met mij aan de hand is.

Ik ben 6 jaar getrouwd met een vrouw maar fantaseer al vanaf mijn puberteit om het eens met een man te doen. Klinkt nog steeds gek als ik dat zo zeg en ik probeer het gevoel telkens te onderdrukken maar het gevoel komt steeds weer terug. Al vanaf mijn puberteit heb ik gemerkt dat ik anaal erg lekker vond

Ik ben best wel doorgewinterd als het om anale penetratie met allerlei voorwerpen gaat want dat doe ik dus al jaren, en ik heb momenteel het geluk dat ik de hele dag thuis zit omdat mijn vrouw aan het werk is maar wil toch een keer een echte man voelen ipv van allerlei 'hulpmiddelen' die ik koop via internet.

Als ik het met mijn vrouw doe is ook wel lekker maar toch wil ik meer en dat kan ze mij niet geven als je begrijpt wat ik bedoel. Wat raden jullie mij aan?

Ja, zullen jullie nu zeggen, zoek gewoon een man op voor een date dan kom je er vanzelf wel achter maar ik ben een introvert type dus ik leg niet zo snel contact. Het heeft een jaar of 6 geduurd voordat ik de lef had om mij op een forum als deze aan te melden.

Ik ben 38 jaar, slank,75 kg, zie er best wel goed en jong uit, geen buik ofzo zit mij in de weg en ik zit dagelijks te fantaseren hoe het nu toch zou zijn met een man. Nou ik hoor het vanzelf wel...

Groetjes Orronory
oronnory
Newbie
Newbie

Berichtdoor Diederick » 01 feb 2011 15:56

Je bent waarschijnlijk biseksueel, zoals zo veel mensen.

Dat is niet erg, als je het goed aanpakt kun je daar gewoon over praten met je partner. Maar ga geen gekke dingen doen, zoals een dubbelleven opbouwen.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Bink » 02 feb 2011 00:08

Anaal betekent niet dat je homo bent. Meeste homo's en anaal, dat is twee of nog erger. Vele homo's willen zelfs niet weten van anaal. Bij een afspraak moet je dus duidelijk zeggen dat het om anaal gaat. Anaal wijst er helemaal niet op dat je homo-gevoelens hebt. Je kan 100% str8 zijn en alleen anaal kunnen klaarkomen. Ik ben 100% homo en ik kan met mijn anus niets aanvangen. Dat neemt niet weg dat ik niets meer bewonder dan anaal begaafde mannen.

Vrouwen gebruiken een strap-on om hun man anaal te bevredigen.

http://farm3.static.flickr.com/2561/399 ... d19299.jpg
Geen mandekking zonder condoom
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 02 feb 2011 00:12

Die kennen we van Stephan vd Bergh
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Jamie » 02 feb 2011 09:45

En dat draagt hij de rest van zijn leven met zich mee :lol:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor Barcelona007 » 24 aug 2011 14:39

Ik vind het persoonlijk een puur schandaal dat je dit doet. Je bent toch niet getrouwd om daarna je vrouw te bedriegen. Zelfs die speeltjes vind ik persoonlijk al fout. Tenzij je je vrouw inlicht over je homoseksuele neigingen en er een goed gesprek over hebt, vind ik dat je het zeker niet verder mag laten komen. Het spijt me als ik wat bruut overkom, maar dit kan volgens mij echt niet door de beugel.
Barcelona007
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Jamie » 24 aug 2011 17:26

Barcelona007 schreef:Ik vind het persoonlijk een puur schandaal dat je dit doet. Je bent toch niet getrouwd om daarna je vrouw te bedriegen. Zelfs die speeltjes vind ik persoonlijk al fout. Tenzij je je vrouw inlicht over je homoseksuele neigingen en er een goed gesprek over hebt, vind ik dat je het zeker niet verder mag laten komen. Het spijt me als ik wat bruut overkom, maar dit kan volgens mij echt niet door de beugel.

Laten we voorop stellen dat iedereen hier (binnen de regels) kan en mag schrijven wat hij/zij wil.
Bovendien de poster is één keer geweest en daarna nooit meer dus gaat nu op slot.
Jamie
Moderator
Moderator

Keer terug naar Gay Forum - Uit de kast