Neuken doe je zo!
8 berichten
• Pagina 1 van 1
als diegene die door het leven gaat als de bottom...
heb ik het liefst dat mijn vriendje zit achter me... voor mij geeft dat het meest bevredigend gevoel. Voor hem is dat dan weer wat minder (hij kijkt in mijn richting)
hij komt sneller klaar als...
Op z'n hondjes is ook niet echt mijn ding... op de één of andere manier heb ik pijn aan m'n ballen... net alsof m'n vriend er dwars doorheen gaat.
deze:
hebben we al neukend nog nooit gedaan.
Van mij uit gaat het niet zo echt gemakkelijk.
Er is maar één positie waarbij ik al neukend klaarkom en dat is waarbij m'n vriend met z'n rug naar me toe ligt. Als ik het doe zoals bij
gaat het niet... ik zit er wel in, maar verder ist noppes en das ook niet echt de bedoeling.
Ik heb nog niet veel geneukt omdat ik niet echt de persoon daarvoor ben... Mijn vriend heeft daar meer genot van om het bij mij te doen.
Alleen als hij het heel lief vraagt, ga ik het doen.
Ik heb moeite om mijn penis stijf genoeg te krijgen om te kunnen neuken... niet dat ik problemen heb met stijf krijgen... kben best genoeg geil... maar bij het 'zelf neuken' lijkt m'n lichaam af te knakken.
Tot slot... hebben we nog het standje, waarbij ik op hem zit... zoals een vrouw op haar man dan... en ik op en neer beweeg.
Doen we ook zo vaak niet, al vind ik dat soms weleens leuk. We doen het niet vaak omdat het voor hem ook minder is en omdat ik soms last heb van m'n knieën. (ja 'k wordt oud)
heb ik het liefst dat mijn vriendje zit achter me... voor mij geeft dat het meest bevredigend gevoel. Voor hem is dat dan weer wat minder (hij kijkt in mijn richting)
hij komt sneller klaar als...
op de rug liggen je benen op zijn schouders
Op z'n hondjes is ook niet echt mijn ding... op de één of andere manier heb ik pijn aan m'n ballen... net alsof m'n vriend er dwars doorheen gaat.
doggy style
deze:
standje 69
hebben we al neukend nog nooit gedaan.
Van mij uit gaat het niet zo echt gemakkelijk.
Er is maar één positie waarbij ik al neukend klaarkom en dat is waarbij m'n vriend met z'n rug naar me toe ligt. Als ik het doe zoals bij
op de rug liggen je benen op zijn schouders
gaat het niet... ik zit er wel in, maar verder ist noppes en das ook niet echt de bedoeling.
Ik heb nog niet veel geneukt omdat ik niet echt de persoon daarvoor ben... Mijn vriend heeft daar meer genot van om het bij mij te doen.
Alleen als hij het heel lief vraagt, ga ik het doen.
Ik heb moeite om mijn penis stijf genoeg te krijgen om te kunnen neuken... niet dat ik problemen heb met stijf krijgen... kben best genoeg geil... maar bij het 'zelf neuken' lijkt m'n lichaam af te knakken.
Tot slot... hebben we nog het standje, waarbij ik op hem zit... zoals een vrouw op haar man dan... en ik op en neer beweeg.
Doen we ook zo vaak niet, al vind ik dat soms weleens leuk. We doen het niet vaak omdat het voor hem ook minder is en omdat ik soms last heb van m'n knieën. (ja 'k wordt oud)
- Unlocked
- Aftastend

Wij hebben niet echt een favoriet standje. We wisselen gewoon heel de tijd af. De plaats daarentegen kan wel eens veranderen en dat kan het dan ook weer speciaalder maken.
Droom van buiten op het terras, maar de buren kunnen die nogal goed zien liggen...
Droom van buiten op het terras, maar de buren kunnen die nogal goed zien liggen...
-

Znikimot - Aftastend

ik vind doggystyle het meest fijn voelen.
of dat we gewoon op elkaar liggen en hij me hard ramt (:
of dat we gewoon op elkaar liggen en hij me hard ramt (:
-

DanceInYourUndie - Aftastend

DanceInYourUndie schreef:of dat we gewoon op elkaar liggen en hij me hard ramt (:
In deze kan ik me het beste vinden. Creatieve en acrobatische dingen zijn geweldig leuk, zelfs de spierpijn de volgende dag voelt nog fijn, want het doet denken aan al die geile dingen die je met elkaar hebt uitgespookt, maar op elkaar liggen, zo veel mogelijk huid van de ander aanraken met de jouwe, in zijn nek kunnen kussen en bijten, hem dingen in het oor fluisteren terwijl je zo hard in hem op en neer gaat dat hij sterretjes ziet... die blijft toch wel erg goed. De beste, voor mij. Actief zowel als passief.
- Skyhawk
- Aftastend

8 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex