Het is nu 24 mei 2012 05:42

Negatieve reacties

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Timolinho » 19 maart 2010 23:29

Hallo,

Ik ben 16 jaar oud en ongeveer 35 mensen weten nu dat ik homo ben. Iedereen was positief of vond het oké tot en met vandaag. 1 was negatief en dat heb ik geweten. Door een verspreking weet de hele school dat ik op jongens val. Pascal waar mee ik naast zit met Engels kon dat niet zo goed hebben. Ik kwam de les Engels binnen en ik voelde het al aankomen hij wilde ergens anders zitten, ik wist al wat de reden was. Maar dat mocht niet want hij zij tegen de docent dat dat kwam omdat hij niet naast een homo wilde zitten :( De docent Engels vond dit niet goed en moest gewoon naast mij blijven zitten, ik kan je zeggen de sfeer werd er niet gezelliger op. Ze (docent) ging helemaal tegen hem te keer, hij was dom, irritant en kinderachtig. Natuurlijk is dit een goede reactie van mijn leraar Engels en daar was ik ook erg blij mee, nu zou mijn mentor ook wel weten dat ik homo ben... Weten jullie hoe ik met zo'n situatie om moet gaan? Ik moet de rest van het jaar nog naast hem zitten en samen opdrachten maken :(

XxX T.
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 19 maart 2010 23:44

a challange....
zorg dat je gewoon maatjes blijft met hem
samen toch maar die opdrachten maken
geef hem 't gevoel dat je geen gevaar voor hem bent
evt als je mentor 't wil bespreken , dat je 't initiatief neemt en meld dat je 't zonder bemoeienis ook heel goed ervan af kan brengen
daar straal je zelfvertrouwen mee uit en en passant geeft dat anderen 't gevoel dat je je eigen boontjes best kan doppen
dus niet voor ieder wissewasje hulp gaat zoeken bij een hogere
daar creeer je eigenwaarde mee
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Diederick » 19 maart 2010 23:50

Spreek die jongen er gewoon eens op aan, natuurlijk is hij overdonderd door deze nieuwe wetenschap - maar jij bent echt niet ineens verandert. Je was altijd al homo, ook voordat hij het wist.

Praat er gewoon eens over, zorg dat die jongen zich weer op z'n gemak gaat voelen. Natuurlijk is het een beetje een domme reactie, maar domme mensen moeten er ook zijn - en door ze alleen maar dom te vinden, kom je niet veel verder.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Timolinho » 20 maart 2010 00:36

Bedankt voor jullie reacties, ik zou eens met Pascal gaan praten en wat betreft mijn mentor, zou ik zelfvertrouwen uit stralen...

xXx
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Dragonpower » 20 maart 2010 00:48

Ik zou idd ook met hem gaan praten en desnoonds met de mentor. Net zoals Diederick zegt, het is niet dat jij ineens verrandert bent.

Njaa... ik weet niet of ik het goeie zeg, want ik heb zelf nog geen negatieve reacties gehad, maar ik zou gewoon opdrachten met hem blijven maken. Uiteindelijk zal hij toch wel zien dat jij geen verkeerde bedoelingen hebt. En van wat ik steeds lees en van wat je steeds tegen mij terugschrijft lijk je mij een hele aardige jongen. :) Dus ik zou niet weten waarom niet.

Ik hoop dat ik je ook beetje heb kunnen helpen. :)

Veel succes! :)
Dragonpower
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Timolinho » 20 maart 2010 10:20

Haha bedankt Dragonpower jij lijkt mij ook een hele aardige jongen ;) Succes met je vader :D
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen