Het is nu 24 mei 2012 05:40

Nederlandse homo-film Gay verkocht aan VS

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor ChatNOT » 23 maart 2007 00:13

De Nederlandse film Gay is verkocht aan de Verenigde Staten en zal daar onder de naam 'Gay in Amsterdam' uitgebracht worden. Het nieuws werd door regisseur Tom Six donderdag gemeld.

Gay kwam in 2005 in de bioscopen en was geen succes. De film, die zich vekocht als de eerste film over de Amsterdamse homoscene, gaat over het leven van Pascal en zijn vriend Max Samen vormen ze een decadent stel, dat feilloos de weg kent in de Amsterdamse gay-scene. Pascal is een ietwat arrogante soapacteur die niets liever wil dan een filmcarriere in Hollywood en Max is een narcistische tv producent.Samen met hun beste vriendin fag hag Snoes maakt het drietal regelmatig de regulierssdwarstraat in Amsterdam "onveilig".
De belangrijkste rollen werden vertolkt door Joris van de Sande, Hugo Metsers en Nienke Brinkhuis. Tijdens het openingsweekend gingen maar 900 mensen de film in de bioscoop bekijken.
Amerika is het eerste land buiten Nederland waar de productie wordt uitgebracht.
ChatNOT
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Pianoman » 20 mei 2007 00:41

Ik heb de film Gay nog nooit gezien, is het wat om de film eens te huren?.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Junyo » 20 mei 2007 02:07

Voor mij is de Wereld heel simpel: Als hij niet ter download wordt aangeboden op Torrents is het mijn tijd niet waard. 8)
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor maestro » 23 mei 2007 11:09

Junyo schreef:Voor mij is de Wereld heel simpel: Als hij niet ter download wordt aangeboden op Torrents is het mijn tijd niet waard. 8)

Wees er vooral heel erg trots op dat je jat!!! Bravo!!!!
maestro
Expert
Expert

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws