naked party voor oudere (rond 45)
5 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik ben volledig nieuw in de homo wereld maar wil graag een keer naar een naked party. Nu kan ik wel party's vinden op internet maar ik ben bang dat ik uit de toon van (42 jaar, beetje chubby). Ik zoek het liefst iets waar dezelfde mensen als ik komen. Hebben jullie ervaring met party's?
ps: omgeving den haag
ps: omgeving den haag
- ericb6767
- Newbie

KinKy schreef:de plaats bij uitstek voor jongens zoals jou is "theBoss" dacht dat die zat aan de anna paulownastraat
in Den Haag dus
maar wees voorzichtig en altijd safe
Hoe bedoel je met wees voorzichtig? Wees safe begrijp ik maar moet ik oppassen voor geweld of iets dergelijks??
- ericb6767
- Newbie

"t credo" is wees voorzichtig, je bent nieuw, dus kwetsbaar. je kent er de gebruiken niet, waar je mee naartoe getroond wordt, en wie met welke bedoelingen.
De grootste aasgieren zijn voor jou 't aardigst, de rest kijkt meewaarig aan de zijlijn. Ik ga je pret niet bederven en heb er ook totaal geen ervaring mee.
Neem er een kijkje, desnoods eerst alleen om te observeren, bekijk de site, doe een oproep aan iemand die je wil begeleiden (op chatbox of zo,misschien dat renee hier wakker is)
Wat ik alleen wil zeggen is dat als je neiuw bent, en dat geld net zo voor jongens die voor 't eerst uit de kast komen of hun identiteit willen bevestigen, dat er altijd lui zijn die aardig doen tegen je, maar uiteindelijk met de bedoeling voor hun gerief, en zij zijn door de wol geverfd he.
Ga erheen en zie wat er gebeurd.
Ik hoop voor jou dat je er plezier in hebt, maar wel met 2 benen op de grond en je hoofd rein.
De grootste aasgieren zijn voor jou 't aardigst, de rest kijkt meewaarig aan de zijlijn. Ik ga je pret niet bederven en heb er ook totaal geen ervaring mee.
Neem er een kijkje, desnoods eerst alleen om te observeren, bekijk de site, doe een oproep aan iemand die je wil begeleiden (op chatbox of zo,misschien dat renee hier wakker is)
Wat ik alleen wil zeggen is dat als je neiuw bent, en dat geld net zo voor jongens die voor 't eerst uit de kast komen of hun identiteit willen bevestigen, dat er altijd lui zijn die aardig doen tegen je, maar uiteindelijk met de bedoeling voor hun gerief, en zij zijn door de wol geverfd he.
Ga erheen en zie wat er gebeurd.
Ik hoop voor jou dat je er plezier in hebt, maar wel met 2 benen op de grond en je hoofd rein.
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Uitgaan