naakt douchen na het sporten ?
15 berichten
• Pagina 1 van 1
Wat een preutsheid. We glijden - zo lijkt het wel - af naar de jaren 10 - 30 van de vorige eeuw. De mens wordt steeds wereldvreemder opgevoed. Daarbij vind ik het ook erg onhygiënisch. Hoe kan je nu goed douchen na een sportieve inspanning? Waarom je schamen voor je lichaam of bang zijn dat een ander je naakte body ziet? Bang om uitgelachen te worden?
Het is eigenlijk triest en zielig dat men dit doet!
Het is eigenlijk triest en zielig dat men dit doet!
- AAD10
- Wegwijs

Inderdaad vies. Het suggereert dat wat bedekt is, totale viezigheid is. Daarmee ben ik het helemaal eens. Het geeft meestal een heel vies gevoel zoals alles wat systematisch wordt bedekt om zomaar bedekt te worden alsof het eindeloze viezigheid is. Dat werkt helemaal averechts. Je ziet het niet als het niet bedekt is en je ziet eindeloze viezigheid en oversuggestie ervan als het systematisch bedekt wordt. Dat werkt heel paradoxaal.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Is het misschien een kwestie van schaamte? Bang dat het eigen lid er raar uitziet of kleiner zou kunnen zijn dan die van aan een ander? Of schaamte over datgene wat je wel of niet doet met het schaamhaar?
Het is alvast een bizarre trend en niet echt hygiënisch.
Ik blijf alvast in mijn pure douchen.
Het is alvast een bizarre trend en niet echt hygiënisch.
Ik blijf alvast in mijn pure douchen.
- Kefke
- Newbie

Hoi,
Ik begrijp dergelijke "preutsheid" eigenlijk niet... Ik ben homo en heb een paar jaar loopwedstrijden gedaan. Ik stond toen bijna wekelijks onder de douche met meerdere venten. En ja, ik zou hypocriet zijn moest ik ontkennen dat ik kijk als er een knapperd de revue passeert, maar het is gewoon een knop die je omdraait he. Tzijn wellicht de "vooroordelen" tegenover homo's die dit soort mentaliteitsverandering op gang brengt. Jammer, maar het is nergens voor nodig!
Ik begrijp dergelijke "preutsheid" eigenlijk niet... Ik ben homo en heb een paar jaar loopwedstrijden gedaan. Ik stond toen bijna wekelijks onder de douche met meerdere venten. En ja, ik zou hypocriet zijn moest ik ontkennen dat ik kijk als er een knapperd de revue passeert, maar het is gewoon een knop die je omdraait he. Tzijn wellicht de "vooroordelen" tegenover homo's die dit soort mentaliteitsverandering op gang brengt. Jammer, maar het is nergens voor nodig!
- Feethsurfer
- Newbie

Me vriend en ik gaan regelmatig sporten 2 a 3 keer per week. Idereen weet daat dat we gay,s zijn. En ook wij staan gewoon bloot onder de douche. Dat vinden we horen. Natuurlijk kunnen we begrijpen dat bloot onder de douche staan in het bijzijn van andere mannen in sommige culturen niet beschouwd wordt als rein. Daar hebben we respect voor. Maar wij mensen uit onze cultuur, kom op gewoon bloot onder de douche. Ook wij zien steeds meer jonge mannen gekleed in een slipje of sportbroekje onder de douche. Waar is dat voor nodig? Zelfs in de sauna zijn deze jonge gasten gekleed. Wij gaan gewoon bloot in de sauna.
-

karco - Aftastend

Ik merk dat ik vaak als enige onder de douche sta in mijn sportschool. Dat zou natuurlijk met mijn persoontje te maken kunnen hebben
maar het feit is dat er een nieuw soort preutsheid ontstaat en dat ik jongens tegen elkaar hoor roepen: Nee, ik ga thuis wel. Ik douche dus gewoon naakt, niks mis mee. Ik schaam me niet voor m'n lijf, is ook niet nodig trouwens omdat ik volgens mij prima afgetraind ben, maar douchen met een broekje aan: Nee, dank u. Dat slaat gewoon nergens op.
-

bartjebarneveld - Expert

Laatst zag ik er een de bobbel van zijn onderbroek wassen, daarna ging hij er wel nog in om z'n deel te wassen. Gaf 'n totaal verkeerde indruk, vooral een zeer onzedige indruk. Onder de douche geven die broekjes 'n heel onzedige indruk. Zonder heb je helemaal geen onzedige indruk, maar met...OMG. Die broekjes onder douche werken ongemeen averechts. Bovendien schuimde het uit zijn broekje alsof hij in een staat van hevige voorvochtproductie verkeerde.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

15 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex