Het is nu 24 mei 2012 05:24

Mr Gay 2006 is Joep

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Vind jij Joep de titel Mr Gay waard?

Ja, helemaal mee eens
1
5%
Nee, er deed een veel lekkerding ding mee, nl...
12
57%
WTF is MR Gay eigenlijk?!
8
38%

Totaal aantal stemmen : 21

Berichtdoor Vincent » 01 jun 2006 15:46

De 24-jarige Joep Mesman uit Eindhoven is zaterdagavond tijdens de Mister Gay Netherlands-verkiezing in het Amsterdamse theater Odeon uitgeroepen tot Mister Gay Netherlands 2006.

Mesman werd gekozen uit in totaal negen finalisten, die op hun beurt weer werden geselecteerd uit aanmeldingen die binnenkwamen via profielensite Gay.nl.

Badpak en Oprah

De verkiezingsavond bestond uit een aantal rondes waarin de negen finalisten zich presenteerden aan het publiek en de jury. De jury bestond uit Maik de Boer en Mariëlle Bastiaansen (LookingGood), Marcel Bake (Dancing with the Stars), Alex van Kempen (Mister Gay Europe 2005) en Morten Ruda (organisator Mister Gay Europe). WOW, wat een jury...:lol:

De kandidaten moesten onder andere verschillende opdrachten vervullen (drankjes mixen, producten aanprijzen), vragen van de jury beantwoorden (“Met welke historische figuur zou je jezelf vergelijken?” – “Oprah”...) en zich natuurlijk in een ‘badpakronde’ presenteren in zwembroek. Opvallend genoeg viel vooral die laatste ronde erg in de smaak bij het publiek.

THEMA

Verder zetten de finalisten zich in voor het goede doel. In zwembroek trokken ze met de collectebus de zaal in om geld in te zamelen voor de Wit-Russische homo-organisatie THEMA. De avond werd ingevuld met veel showspectakel en muziek en afgesloten met een groot feest.

Joep Mesman is vanwege zijn verkiezing zondagmiddag te gast in het RTL-programma Life&Cooking. Daarnaast gaat de Eindhovenaar van 23 tot 26 augustus meedoen aan de Mister Gay Europe-verkiezing in Amsterdam en in oktober aan de Mister Gay International verkiezing in Palm Springs. Ook wordt hij covermodel voor het homoblad Squeeze en ontvangt een espressomachine en wijnpakket.

Afbeelding

Persoonlijk ben ik het niet met de keuze eens en vind deze onderstaande jongens toch wel knapper!

http://www.mrgay.nl/profiel.html?uid=213
http://www.mrgay.nl/profiel.html?uid=94

Daarom de vraag, kijk eens op http://www.mrgay.nl/profielen.html en meld je mening via de poll hierboven
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 01 jun 2006 21:14

D. Knecht vind ik op het eerste gezicht de beste van de drie.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor KinKy » 02 jun 2006 01:01

gozer uit purmerend is het helemaal!!!
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 02 jun 2006 02:53

Nee deze vindt ik ook niks, veel te lang hoofd, en een typishe nichtenkop, lelijk gewoon.
Hij lijkt ook op een collega van mij, wat een typische nerd is en geheel
a-sexy.

Die anderen zijn echt wel mooi en hebben sexapeal. 8)
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 02 jun 2006 13:12

http://www.mrgay.nl/profiel.html?uid=65
stephan c. escobar
Geef mij deze maar, echt wel een lekker ding :)
Nou van mij mag die zijn telefoonnummer wel doorgeven :lol:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor brandonxxl » 03 jun 2006 15:00

Ik ben zelf voor Rob Korsten http://www.mrgay.nl/profiel.html?uid=131 of anders zou ik voor Ruud van Leeuwen http://www.mrgay.nl/profiel.html?uid=53
Dat vind ik dat ze konden winnen....
brandonxxl
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Mr.X » 07 jun 2006 10:03

Overwegend is de leeftijd 30- wat ik persoonlijk jammer vind want een 40er kan best ook heeeeel erg knap zijn...
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 08 jun 2006 02:17

Mr.X schreef:Overwegend is de leeftijd 30- wat ik persoonlijk jammer vind want een 40er kan best ook heeeeel erg knap zijn...

Jou think at me.... ? 8)
The
Expert
Expert

Berichtdoor Mr.X » 11 jun 2006 02:05

Euhm...nee :?
Mr.X
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 19 jun 2006 00:40

Mr.X schreef:Euhm...nee :?

Wat jammer nou...... raad eens, hoe denk je dat ik er uit zie dan?
The
Expert
Expert

Berichtdoor Julian » 21 jun 2006 22:08

The schreef:

Niet :D
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor The » 22 jun 2006 01:23

Julian schreef:
The schreef:

Niet :D

Je hebt me niet eens gezien, dus hoe denk je dan dat ik er "niet" uit zou zien, of je oordeelt, net zoals alle arrogante Rdw. str. nichten, dat iedereen van boven de 30 er niet uitziet.
Voor je het weet ben jij ook 30 en dat gaat héél snel, het is voorbij voordat je er erg in hebt en dan hoor jij ook al bij oud roze.
In homotermen gezien houdt het leven op bij 30 en dan te bedenken dat je dan nog minstens 50 jaar hebt te gaan met de huidige levensverwachting van de moderne mens.
Dus voor de Rdw. str. nicht wordt het resterende leven na die 30 jaar, een 50 jarige een ramp!
Zou je dan niet beter meteen op je 30ste van kant maken?, hoef je die afschuwelijke, niet uitziende 50 jaar nooit mee te maken.
The
Expert
Expert

Berichtdoor Steve » 22 jun 2006 19:59

The schreef:
Voor je het weet ben jij ook 30 en dat gaat héél snel, het is voorbij voordat je er erg in hebt en dan hoor jij ook al bij oud roze.
In homotermen gezien houdt het leven op bij 30 en dan te bedenken dat je dan nog minstens 50 jaar hebt te gaan met de huidige levensverwachting van de moderne mens.

O M G :shock:

Ik wil blijkbaar maar niet beseffen dat mijn leven 4 jaar geleden is opgehouden als ik jou geloven moet...

Achja, ik weet wel beter
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor luco » 22 jun 2006 20:14

hahaha, de mijne dus al 11 jaar. nou voor een dooie zie ik er dan nog goed uit hoor :lol:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 23 jun 2006 02:49

luco schreef:hahaha, de mijne dus al 11 jaar. nou voor een dooie zie ik er dan nog goed uit hoor :lol:

Nou....julian zegt anders van "niet"

M.a.w. zonder dat hij mij ooit in levende lijve gezien heeft, zegt hij dat ik er niet uitziet, en dat baseert hij volgens mij op mijn leeftijd, want iemand van boven de 30 kan niet anders dan er "niet" uitzien, volgens hem en mede alle arrogante rdw. str. nichten.

Het duidelijkst zie je op de chatboxen, zogauw ze er achter komen dat je boven de 30 bent, wordt je eruit geknikkert of genegeert.

Als je kijkt op zo'n arrogante Gaydar profielensite is het allemaal 20 tot 25 jaar en boven de 30 hoef je helemaal geen reaktie te verwachten op je profiel, al zie je op je leeftijd nog zo sexy en beter dan menige patatjongere uit, maar dat telt niet bij de jongeren, ze kijken niet naar je eventuwele aantrekkelijke uiterlijk, maar aléén naar je leeftijd en o...wee... als je de 30 gepasseerd bent, daarmee vergeten ze dat ze met die aantrekkelijke man van 30 a 40 nog 40 tot 50 jaar het leven zouden kunnen delen, maar nee ze denken dat je al oud en verrot en met een been in het graf staat als je al 30 bent. :x
The
Expert
Expert

Berichtdoor Mr Mundo » 23 jun 2006 11:11

Beste The,

Het zou goed voor je zijn als je je voortaan op je leeftijdgenoten zou richten The. Elke keer die gefrustreerde verhalen over je ervaringen met jongeren die in de Reguliers Dwarsstraat in Amsterdsam lol beleven en jou niet meer zien staan...........

Ik kan me helemaal indenken dat die echt niet zitten te wachten op een oudere kerel met verhaaltjes over gladde sportbroekjes van 25 jaar geleden maar het liefst met leeftijdgenoten omgaan. Zou heel goed voor je zijn als je je ramen eens flink open zou zetten en je volledig zou richten op het heden en toekomst. Elke keer dat teruggrijpen over "vroeger was het beter" doet mij denken aan een aardige oude opa in het bejaardentehuis. Van die verzuurde types. Dat stoot mensen af. Wil jij nog 50 jaar zo doorgaan zoals je je nu gedraagd?

Verscheidenen hier op dit forum hebben je reeds een spiegel voorgehouden maar ik constateer geen enkele gedragswijziging. Kom op en verman je. Feed back is een cadeautje. Pak het aan en doe er wat mee!
Mr Mundo
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor roderick » 23 jun 2006 12:17

Mr Mundo schreef:Beste The,

Het zou goed voor je zijn als je je voortaan op je leeftijdgenoten zou richten The. Elke keer die gefrustreerde verhalen over je ervaringen met jongeren die in de Reguliers Dwarsstraat in Amsterdsam lol beleven en jou niet meer zien staan...........

Ik kan me helemaal indenken dat die echt niet zitten te wachten op een oudere kerel met verhaaltjes over gladde sportbroekjes van 25 jaar geleden maar het liefst met leeftijdgenoten omgaan. Zou heel goed voor je zijn als je je ramen eens flink open zou zetten en je volledig zou richten op het heden en toekomst. Elke keer dat teruggrijpen over "vroeger was het beter" doet mij denken aan een aardige oude opa in het bejaardentehuis. Van die verzuurde types. Dat stoot mensen af. Wil jij nog 50 jaar zo doorgaan zoals je je nu gedraagd?

Verscheidenen hier op dit forum hebben je reeds een spiegel voorgehouden maar ik constateer geen enkele gedragswijziging. Kom op en verman je. Feed back is een cadeautje. Pak het aan en doe er wat mee!

aansluitend hierop, helemaal mee eens! Ben zelf 30 gepasseerd, heb geen last van "ouderdomsverschijnselen"
roderick
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor luco » 23 jun 2006 15:52

The schreef:
luco schreef:hahaha, de mijne dus al 11 jaar. nou voor een dooie zie ik er dan nog goed uit hoor :lol:

Nou....julian zegt anders van "niet"

M.a.w. zonder dat hij mij ooit in levende lijve gezien heeft, zegt hij dat ik er niet uitziet, en dat baseert hij volgens mij op mijn leeftijd, want iemand van boven de 30 kan niet anders dan er "niet" uitzien, volgens hem en mede alle arrogante rdw. str. nichten.

Het duidelijkst zie je op de chatboxen, zogauw ze er achter komen dat je boven de 30 bent, wordt je eruit geknikkert of genegeert.

Als je kijkt op zo'n arrogante Gaydar profielensite is het allemaal 20 tot 25 jaar en boven de 30 hoef je helemaal geen reaktie te verwachten op je profiel, al zie je op je leeftijd nog zo sexy en beter dan menige patatjongere uit, maar dat telt niet bij de jongeren, ze kijken niet naar je eventuwele aantrekkelijke uiterlijk, maar aléén naar je leeftijd en o...wee... als je de 30 gepasseerd bent, daarmee vergeten ze dat ze met die aantrekkelijke man van 30 a 40 nog 40 tot 50 jaar het leven zouden kunnen delen, maar nee ze denken dat je al oud en verrot en met een been in het graf staat als je al 30 bent. :x

Julian had het over jou, en niet over mij. Ik ga hier dat soort vragen ook niet stellen dat jij deed.

en kan het misschien ook zijn dat die een geinthe heeft uitgehaald haha. Eerlijk gezegd sprong die zelfde gedachte eigenlijk ook in mijn hoofd wat Julian schreef. Maar je vroeg er ook om laten we eerlijk zijn.
Trouwens wat je zegt over de profielen boven de 30 afgeschreven zijn ben ik niet zo zeker van hoor. Ik heb er iniedergeval geen last van haha, ik sta er ook en toch regelmatig bericht hoor.
Maar misschien moet je ook eens kijken naare de profielen van die vage gasten boven de 30 die gelijk maar een foto plaatsen van hun zaakje. Nou eerlijk gezegd wordt ik daar nou net bepaald geil van ofzo eerlijk gezegd walg ik er van. Als je naar de profielen kijkt van mensen onder de 30, ja, die zijn over het algemeen goed, zonder van die idiote foto's. Op een paar uitzonderingen daar gelaten. Dus The. Wat jij schetst roepen die ouwe viezerikken echt zelf op hi\un af. Jammer voor degene die ook boven de 30 is en gewoon contact zoekt en niet gelijk hun hele hebben en houden (hoe verot het er ook uitziet) tentoonstellen.

Trouwens een pluim voor Julian haha, door zijn woord "niet"is hier ineens een heel gesprekstof geopend :lol:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor The » 24 jun 2006 02:37

Ja luco, je hebt gelijk dat de meeste "ouderen" met alléén met hun "zaakje" op zo'n profiel staan en dan zonder dat de kop te zien is. :shock:
Blijkbaar is hun "zaakje" het enige wat ze te bieden hebben, omdat zij verder er, (daar gaan we weer)... "niet" uitzien, een grijze muis met een dikke buik, wat dat betreft heeft Julian weer gelijk. :wink:

Daar ben ik dan dus ook de dupe van, daar ik echt niet bij zulke oudere mannen hoor, die denken dat alléén een pik het belangrijkste is en het verder niet uitmaakt, dat is ook weer typisch homo, wat die vallen alléén maar op een grote pik, van liefst 25 cm. :x
Het allerbelangrijkste vindt ik iemands kop en goede uitstraling.
Ik ben totaal niet pikgericht in tegenstelling tot de meeste homo's, die dat wel zijn !
Ik kijk naar de gehele persoon, een leuke (jongensachtige) kop met een open blik en met een leuke lach.

Dus omdat de meeste mannen van mijn leeftijd zo onterend en zo vies met hun zaakje te koop staan, wordt ik door de jongeren er ook voor aangezien, als ze naar mijn leeftijd kijken dus bij het chatten denken ze dat bij die leeftijd zo een grijs, kalend, dikkig mannetje erachter zit.
Maar daar vergissen ze zich zwaar in, want ik voldoe helemaal niet aan het profiel van zo'n oudje.
Op mijn profiel staat geen enkele naaktfoto van mij, hoogstens met een sexy sportbroekje wat me zeer goed staat, (heb sportief slank italiaans uiterlijk) en prachtige bruine behaarde benen.
Het zijn totaalshotfoto's dus helemaal met mijn kop en vollehaardos erbij, dus heb niets te verbergen, behalve mijn "zaakje", die ik als een verrassing voor de serieuze geintereseerde wil houden. 8)

Nou jij weer....
The
Expert
Expert

Berichtdoor Julian » 29 jun 2006 01:27

Kan 1 iemand nou werkelijk ZO kortzichtig zijn? ZO enorm haatdragend? ZO enorm racistisch? ZO enorm "de pot verwijt de ketel"?

Blijkbaar! Vandaar dus The het antwoord .... NIET!
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws