Het is nu 24 mei 2012 05:24

Mr Gay 2006 is Joep

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Vind jij Joep de titel Mr Gay waard?

Ja, helemaal mee eens
1
5%
Nee, er deed een veel lekkerding ding mee, nl...
12
57%
WTF is MR Gay eigenlijk?!
8
38%

Totaal aantal stemmen : 21

Berichtdoor Querido » 29 jun 2006 14:48

Altijd leuk, hakketakken over leeftijd :) . Wat een gezeik. Toen ik 25 was had ik ook hoofdzakelijk interesse in iemand van rond mijn eigen leeftijd (en jonger, dat spreekt vanzelf ha ha ha :lol: ).

Graag zou ik willen afsluiten met een lied uit de bundel van Johannes de Heer (1e couplet):

Werk, want de nacht zal komen
werk van de morgen aan;
laat niet in ijd'le dromen
't ochtenduur vergaan.
Tijd weet van slaap noch rusten
zie 't zonlicht op zijn baan,
en laat u niets gelusten,
voor gij hebt gedaan.

Sorry hoor, ik moest er opeens aan denken toen ik deze topic las. Voor je het weet ben je dood, dus, beter niet gefrustreerd rondlopen (en ik ben een beetje melig vandaag, want het is hier veel te warm).
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Neal offline » 29 jun 2006 18:16

The schreef:
Mr.X schreef:Overwegend is de leeftijd 30- wat ik persoonlijk jammer vind want een 40er kan best ook heeeeel erg knap zijn...

Jou think at me.... ? 8)

Het moet zijn "(Do) you think of me?" Niet "at". :wink:
Neal offline

Berichtdoor Julian » 06 jul 2006 00:47

Ik kwam er vandaag toevallig achter dat ik al sinds augustus 2005 niet meer met mijn PSP gespeeld had en vond dat zo onwaarschijnlijk vooral omdat het nog maar een maand geleden leek. Ik zou echt niet weten wat ik nu eigenlijk allemaal gedaan heb het afgelopen jaar zo snel dat dat blijkbaar dus gaat, altijd maar druk druk druk dat je daarmee soms gewoon vergeet te genieten van het leven!

Een klein en schijnbaar lullig feitje dat me er wel op wees dat ik dus niet genoeg geniet van mijn leven op het moment. Je bent zo weer van deze aardbol weg dus Querido, je hebt gelijk!
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor roderick » 06 jul 2006 01:24

Julian schreef:Ik kwam er vandaag toevallig achter dat ik al sinds augustus 2005 niet meer met mijn PSP gespeeld had en vond dat zo onwaarschijnlijk vooral omdat het nog maar een maand geleden leek. Ik zou echt niet weten wat ik nu eigenlijk allemaal gedaan heb het afgelopen jaar zo snel dat dat blijkbaar dus gaat, altijd maar druk druk druk dat je daarmee soms gewoon vergeet te genieten van het leven!

Een klein en schijnbaar lullig feitje dat me er wel op wees dat ik dus niet genoeg geniet van mijn leven op het moment. Je bent zo weer van deze aardbol weg dus Querido, je hebt gelijk!

Misschien kom ik dom over, maar wat bedoelt men met PSP ?
roderick
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor The » 07 jul 2006 01:45

Neal offline schreef:
The schreef:
Mr.X schreef:Overwegend is de leeftijd 30- wat ik persoonlijk jammer vind want een 40er kan best ook heeeeel erg knap zijn...

Jou think at me.... ? 8)

Het moet zijn "(Do) you think of me?" Niet "at". :wink:

Bedankt voor de engelse les, mijn engels is niet zo goed, daarom val ik ook niet in de smaak bij de huidige generatie, omdat die alles in het engels lullen, en als je het niet snapt als ouwe zak lig je er uit. :cry:

En ik weet nog steeds niet wat Julian met "NIET", bedoelt, het kan twee kanten op: 1 (ik zou er "niet" goed uitzien), 2 (Hij dacht daarbij niet aan mij).
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Berichtdoor luco » 07 jul 2006 14:08

The schreef:
En ik weet nog steeds niet wat Julian met "NIET", bedoelt, het kan twee kanten op: 1 (ik zou er "niet" goed uitzien), 2 (Hij dacht daarbij niet aan mij).

Ik denk dat je de 3e kant bent vergeten en dat is dat hij gewoon een geintje heeft gemaakt.
Maar nu nog bezig zijn met dat, dan sta je toch echt stil zeg :roll:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws