Mijn vriend wil niet meer
3 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik denk dat er waarschijnlijk al heel veel topics hier over zijn gepost, maar ik kon er geen vinden.
Mijn vriend heeft altijd al een laag libido gehad, maar sinds dat we samen zijn gaan wonen wil hij hoog uit 1x in de 2 weken. Ik mis daardoor veel affectie en heb het gevoel dat hij zijn interesse in mij verliest... Heeft er iemand tips om dit te verhelpen of te verlichten?
Mijn vriend heeft altijd al een laag libido gehad, maar sinds dat we samen zijn gaan wonen wil hij hoog uit 1x in de 2 weken. Ik mis daardoor veel affectie en heb het gevoel dat hij zijn interesse in mij verliest... Heeft er iemand tips om dit te verhelpen of te verlichten?
- canvas42
- Newbie

canvas42 schreef:Ik denk dat er waarschijnlijk al heel veel topics hier over zijn gepost, maar ik kon er geen vinden.
Idd, wat Jamie zegt...vraag het eerst aan hem. Bovendien zou je denken dat als zijn libido laag is jij het eerst interesse zou verliezen in hem als ik het zo lees!
(no offence)
Probeer er gewoon samen uit te komen ipv het in de groep te gooien
Hmmm...wat zal ik hier nu eens verzinnen?
-

Phantas - Aftastend

3 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex