Mijn kromme pik
13 berichten
• Pagina 1 van 1
Hey,
Ik ben een beetje onzeker over mijn pik. Als hij stijf is staat hij een beetje scheef. Geen klachten gehad van de jonges waarmee ik heb geneukt maar vraag me af of men een beetje een scheve pik wel mooi vindt
Ik ben een beetje onzeker over mijn pik. Als hij stijf is staat hij een beetje scheef. Geen klachten gehad van de jonges waarmee ik heb geneukt maar vraag me af of men een beetje een scheve pik wel mooi vindt
- jongetje19
- Aftastend

maar hij ziet er ook zo anders uit van boven vergeleken met van onderen enzo, best raar vind ik 
- jongetje19
- Aftastend

ja dat begrijp ik wel. maar kan niet echt omschrijven hoe hij staat.
- jongetje19
- Aftastend

fygran schreef:Eh..... Om nou een jongen van 19 te vragen om foto's van z'n piemel te mailen gaat me wel wat ver.![]()
Maar je hebt er toch geen negatieve opmerkingen over gekregen?
kan wel een foto maken maar mag je die hier plaatsen dan?
- jongetje19
- Aftastend

fygran schreef:Ben ik nog niet tegengekomen. En lijkt me ook niet verstandig op een publieke site. Wat er op internet terecht komt, blijft er ook op staan.
oke, nouja ik doe het er maar mee
- jongetje19
- Aftastend

'n Scheve is perfect mooi. De meeste mannen hebben 'n scheve. Ik ken nauwelijks mannen met 'n echte rechte ranke. Dat zijn grote uitzonderingen. Of heb jij al perfect symetrische aangezichten gezien? Perfect symetrische aangezichten staan alleen bekend om de verveling die ze uitstralen.
Alleen maar als het heel erg zou zijn (wat bij jou duidelijk niet het geval is, aangezien de gasten met wie je hebt geneukt het perfect normaal vonden), is sprake van peyronie.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ziekte_van_Peyronie
Alleen maar als het heel erg zou zijn (wat bij jou duidelijk niet het geval is, aangezien de gasten met wie je hebt geneukt het perfect normaal vonden), is sprake van peyronie.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:'n Scheve is perfect mooi. De meeste mannen hebben 'n scheve. Ik ken nauwelijks mannen met 'n echte rechte ranke. Dat zijn grote uitzonderingen. Of heb jij al perfect symetrische aangezichten gezien? Perfect symetrische aangezichten staan alleen bekend om de verveling die ze uitstralen.
Nee zo ziet het er niet uit. Heb wel jongens in bed gehad met echt een rechte, maar die van mij wijkt maar een beetje af. Liet m'n foto nog zien aan iemand en die zei dat het zo normaal is.
- jongetje19
- Aftastend

- Filip Grosfeld
- Aftastend

13 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex