Het is nu 24 mei 2012 05:04

Michael Jackson vrijgesproken

Hoe denkt men erover, want vind men ervan. Lees en stem!

Michael Jackson is vrijgesproken, dat vind ik

terrecht
8
40%
onterrecht
8
40%
geen mening
4
20%

Totaal aantal stemmen : 20

Berichtdoor Steve » 14 jun 2005 01:05

Kon het even niet laten :D

Vind jij de vrijspraak (voor zover je erover kan oordelen natuurlijk) van Michael Jackson terrecht of onterrecht?
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor BMW » 14 jun 2005 01:07

ik heb van het begin af aan het idee dat hij schuldig is.
En gezien de poll is iedereen (die deelneemt) het met me eens!
:D :D
BMW
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Bink » 14 jun 2005 07:55

Ik ben helemaal geen fan van hem, maar sinds dat proces in Saint-Omer (Frankrijk), dat op een totaal fiasco is uitgedraaid (bijna alle getuigenissen bleken vals) vind ik dit soort processen meer dan dubieus. Het is zo gemakkelijk om iemand te beschuldigen dat wantrouwen zeker op zijn plaats is. De Franse justitie heeft de schok nog niet verwerkt.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor luco » 14 jun 2005 15:17

Hij is vrij gesproken dus onschuldig. Als dat niet zo is vraag ik me af of dan niet het Amerikaans gerechtshof medeplichtig is.
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Vincent » 15 jun 2005 01:37

Ben het met Luco eens dat ie is vrijgesproken dus onschuldig is. Voor zover ik kan oordelen is dit ook een terrechte uitspraak geweest want ik heb geen bewijzen gehoord die mij anders zouden doen denken. Het was alleen niet zo slim om een minderjarige alcohol te geven :roll:
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 15 jun 2005 01:41

BMW schreef:ik heb van het begin af aan het idee dat hij schuldig is.
En gezien de poll is iedereen (die deelneemt) het met me eens!
:D :D

De poll wijst anders aan dat de mensen die gestemt hebben het terecht vinden dat hij is vrijgesproken :roll:
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Musician » 15 jun 2005 12:08

Wat zijn er dan van die verhalen waar. Die moet je niet vergeten, en die komen niet zomaar in de wereld. Er is altijd wel wat van waar :?.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Secret » 15 jun 2005 15:59

Oke, hij is vrijgesproken, hij is "onschuldig" (geloof ik dus geen snars van) maar hoe komen dan al die foto's en verhalen in de wereld? Waarom laat hij zijn kinderen gemaskerd over straat lopen? En aangezien daar foto's van zijn, geloof ik niet dat het kletspraatjes zijn.
Secret
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor l0vE » 15 jun 2005 16:24

Secret schreef:Oke, hij is vrijgesproken, hij is "onschuldig" (geloof ik dus geen snars van) maar hoe komen dan al die foto's en verhalen in de wereld? Waarom laat hij zijn kinderen gemaskerd over straat lopen? En aangezien daar foto's van zijn, geloof ik niet dat het kletspraatjes zijn.

Je kinderen gemaskerd over straat laten lopen om ze te beschermen tegen persmuskieten en kinderen seksueel misbruiken is echt wel appels met peren vergelijken!!

Trouwens, als ik op jou werk en in jouw buurt het verhaal zou ophangen dat jij de zoon van je buren hebt misbruikt, zou je het dan ook leuk vinden als met zegt waar rook is moet ook vuur zijn???

Erg kortzichtig dus
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 15 jun 2005 16:48

Ja maar dit is wel een heel andere situatie.

Ik vind persoonlijk, dat die vent helemaal geschift is. Ook al heeft hij die kinderen maybe niet misbruikt (zie hem er wel voor aan), dan nog. Als je ziet hoe hij sommige dingen aanpakt --> geheel dramatisch.

Kijk naar zijn uiterlijk, hoe zielig ben je dan, hij wordt er alleen maar lelijker op.
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor l0vE » 15 jun 2005 16:55

Daar ging het toch helemaal niet om !?!?!

Lekker oppervlakkig ben jij zeg, het ging om de vraag of hij kinderen misbruikt zou hebben, niet of hij WACKO is of dat ie eruit ziet als een alien die net uitgepoept is...
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 15 jun 2005 16:58

Nee daar ging het idd ni over, maar ik wilde alleen ff laten weten waarom ik hem in acht stelt om het wel te doen.

En dat kan ik alleen maar doen, om het beeld weer te geven wat ik heb van die PERSOON. Wat is het eigenlijk :?
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor l0vE » 15 jun 2005 17:03

En nog ben ik het oneens met je, je voert hier een erg eenzijdige kijk op iemand die je NIET kent!!!! Want kennen doe je hem alleen maar van uit de media.

Als iedereen zo zou denken dan moet voortaan elke scoutsleider en opvoedkundige die niet aan het beeld "normaal" voldoet voortaan wel op zijn tellen passen want men zou hem wel es in staat kunnen achten ...
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 15 jun 2005 17:05

l0vE schreef:En nog ben ik het oneens met je, je voert hier een erg eenzijdige kijk op iemand die je NIET kent!!!! Want kennen doe je hem alleen maar van uit de media.

Idd daar heb je helemaal gelijk in, en de media brengt het niet altijd even genuanceerd.

Als iedereen zo zou denken dan moet voortaan elke scoutsleider en opvoedkundige die niet aan het beeld "normaal" voldoet voortaan wel op zijn tellen passen want men zou hem wel es in staat kunnen achten ...

O dan moet ik maar op gaan passen. Opvoedkundige en Bi. Nou dat is niet Normaal. Shit Rennen :wave:
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Secret » 15 jun 2005 18:07

l0vE schreef:Je kinderen gemaskerd over straat laten lopen om ze te beschermen tegen persmuskieten en kinderen seksueel misbruiken is echt wel appels met peren vergelijken!!

Oh jij maakt er helemaal een mooie draai aan. Ja tuurlijk, das waar hij liet zijn kinderen gemaskerd over straat lopen omdat hij ze wilde beschermen tegen de persmuskieten. Tuurlijk. Niet dus. Als hij ze echt wilde beschermen, dan liet hij ze thuis als hij naar een of ander feest ging, of anders zette hij iig niet die gekke bivakmutsen op. Want juist zo trek je de aandacht.

Erg kortzichtig dus

Ja erg kortzichtig dus.

Sorry, maar ik geloof heel die Michael niet. En ik geloof al helemaal niet dat hij onschuldig is.

Nee, ik zou dat idd niet leuk vinden als je zoiets over mij zou vertellen, maar is dit te vergelijken met dit? Deze man is in de eerste plaats een "bekende" voor heel de wereld, ik niet.
Secret
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor l0vE » 15 jun 2005 18:31

Mag ik even heel hard lachen ...

dus als je bekend bent moet je meer je onschuld bewijzen dan wanneer je onbekend bent?

Dacht sowieso onschuldig tot schuldig bevonden :roll:

En kan jij 1 foto tevoorschijn toveren waar hij zijn kinderen meenam naar een feest?

Je weet echt niet waarover je lult, sterker nog, je bent een vooringenomen persoon waarvan het in deze wereld stikt!!
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor luco » 15 jun 2005 18:35

Voor degene die niet geloven dat Michael onschuldig is moeten dan maar eens uitleggen waarom hij dan vrij is gesproken.
En kom niet aan met dat het Amerikaans gerechtshof niet deugd, want dan veroordeel je inweze heel Amerika. Dan vraag ik me af wie daar nu eigenlijk in de gevangenis zitten. De goede?

Verder is er altijd nog iets dat indien iemand niet veroordeeld is de persoon verdachte is, indien men vrij wordt gesproken is hij of zij onschuldig punt uit. Datr hij ze niet akllemaal op een rijtje heeft is slechts en mening. Hoe kun je iemand nou veroordelen over hoe hij is. Dat hij zijn kinderen gemaskert over straat laat lopen kan me geen ruk schelen. Al laat die zijn kinderen op hun handen over straat lopen. Moet die allemaal zelf weten. Dat zij zijn zaken en staan los van dit proces wat net is afgelopen.
Er is zo'n spreekwoord van de beste stuurlui staan aan wal.
Ik denk overgens niet dat iemand hier kan oordelen of die wel of niet schuldig is. WE waren er immers niet bij zijn proces en niet bij zijn huis om het te controleren.

Ja, klopt waar rook is is vuur. Zo kun je het ook interperteren. Maar als Michael Al eerder een jongen geld heeft gegeven om zijn klep te houden of voor wat dan ook, dan zijn er altijd aasgieren die een graantje mee willen pikken. Hebben jullie daar ook wel eens aan gedacht. Die Amerikanen zijn ewr zot genoeg voor om zo ver te gaan.
Die Michael schijnt een makkelijke prooi te zijn geweest.
Dus waarom niet nog eens proberen.

Dat die vent wel of niet lelijk is doet er overgens ook niet toe. Gaan we nou iedereen veroordelen die iets aan zijn lichaam laat verbouwen???

Ja, sorry hoor dat ik hier even uit de slof schiet maar kan het niet uistaan dat er in Amerika een proces is geweest waar erg veel onderzoek is gedaan of iemand wel of niet schuldig is aan misbruik met kinderen. Ik mag aannemen dat het werk daar vrij grondig is en zeker met zoiemand al Michael. Hij wordt vrijgesproken en dat gebeurd niet zomaar en vervolgens komen hier een stel zotten zeggen dat die tioch schuldig is omdat die lelijk is en zijn kinderen gemaskert over straat laat lopen.
Als jullie denken dat die schuldig is kom dan met iets concrfeters en niet met die vage verhalen. Maar met bewijzen.
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor l0vE » 15 jun 2005 18:37

luco schreef:Voor degene die niet geloven dat Michael onschuldig is moeten dan maar eens uitleggen waarom hij dan vrij is gesproken.
En kom niet aan met dat het Amerikaans gerechtshof niet deugd, want dan veroordeel je inweze heel Amerika. Dan vraag ik me af wie daar nu eigenlijk in de gevangenis zitten. De goede?

Verder is er altijd nog iets dat indien iemand niet veroordeeld is de persoon verdachte is, indien men vrij wordt gesproken is hij of zij onschuldig punt uit. Datr hij ze niet akllemaal op een rijtje heeft is slechts en mening. Hoe kun je iemand nou veroordelen over hoe hij is. Dat hij zijn kinderen gemaskert over straat laat lopen kan me geen ruk schelen. Al laat die zijn kinderen op hun handen over straat lopen. Moet die allemaal zelf weten. Dat zij zijn zaken en staan los van dit proces wat net is afgelopen.
Er is zo'n spreekwoord van de beste stuurlui staan aan wal.
Ik denk overgens niet dat iemand hier kan oordelen of die wel of niet schuldig is. WE waren er immers niet bij zijn proces en niet bij zijn huis om het te controleren.

Ja, klopt waar rook is is vuur. Zo kun je het ook interperteren. Maar als Michael Al eerder een jongen geld heeft gegeven om zijn klep te houden of voor wat dan ook, dan zijn er altijd aasgieren die een graantje mee willen pikken. Hebben jullie daar ook wel eens aan gedacht. Die Amerikanen zijn ewr zot genoeg voor om zo ver te gaan.
Die Michael schijnt een makkelijke prooi te zijn geweest.
Dus waarom niet nog eens proberen.

Dat die vent wel of niet lelijk is doet er overgens ook niet toe. Gaan we nou iedereen veroordelen die iets aan zijn lichaam laat verbouwen???

Ja, sorry hoor dat ik hier even uit de slof schiet maar kan het niet uistaan dat er in Amerika een proces is geweest waar erg veel onderzoek is gedaan of iemand wel of niet schuldig is aan misbruik met kinderen. Ik mag aannemen dat het werk daar vrij grondig is en zeker met zoiemand al Michael. Hij wordt vrijgesproken en dat gebeurd niet zomaar en vervolgens komen hier een stel zotten zeggen dat die tioch schuldig is omdat die lelijk is en zijn kinderen gemaskert over straat laat lopen.
Als jullie denken dat die schuldig is kom dan met iets concrfeters en niet met die vage verhalen. Maar met bewijzen.

BRAVO :3E:
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Musician » 15 jun 2005 18:53

l0vE schreef:Je weet echt niet waarover je lult, sterker nog, je bent een vooringenomen persoon waarvan het in deze wereld stikt!!

Ik denk dat je ff moet uitkijken met wat je zegt. Dankje.

Wat jij zegt over bekende personen. Sorry ik maak het zelf mee, ik moet gigantisch voorzichtig zijn, want alles ligt zo op straat, daar gaat dan mijn carriére.

Luco schreef:Dat die vent wel of niet lelijk is doet er overgens ook niet toe. Gaan we nou iedereen veroordelen die iets aan zijn lichaam laat verbouwen???

Dat gaf ik alleen maar aan om aan te geven hoe gek hij is. Niet dat ik hem daarop afkeur. Okeej als jij die draai er aan wilt geven, ga je gang ;).
--- Stilte is helend ---
Musician
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor l0vE » 15 jun 2005 18:56

Musician schreef:
l0vE schreef:Je weet echt niet waarover je lult, sterker nog, je bent een vooringenomen persoon waarvan het in deze wereld stikt!!

Ik denk dat je ff moet uitkijken met wat je zegt. Dankje.

Wat jij zegt over bekende personen. Sorry ik maak het zelf mee, ik moet gigantisch voorzichtig zijn, want alles ligt zo op straat, daar gaat dan mijn carriére.

Luco schreef:Dat die vent wel of niet lelijk is doet er overgens ook niet toe. Gaan we nou iedereen veroordelen die iets aan zijn lichaam laat verbouwen???

Dat gaf ik alleen maar aan om aan te geven hoe gek hij is. Niet dat ik hem daarop afkeur. Okeej als jij die draai er aan wilt geven, ga je gang ;).

OEEEEE ... nou wordt ik bang :roll:
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Volgende

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes