Michael Jackson vrijgesproken
55 berichten
• Pagina 3 van 3 • 1, 2, 3
Zucht,
Ik zei toch al dat die onschuldig was
En ik vind hem nog steeds een gedrocht.
Deze topic ging er over of hij wel of niet schuldig zou zijn en niet hoe hij leeft, hoe hij er uit ziet, enz.
Jij haalde al die dingen zelf aan niemand heeft daar om gevraagd. Maar als je zelf die dingen aanhaald dan moet je ook een reactie terug verwachten.
Anders had je er niet aan moeten beginnen.
En ja al die mensen die aan het suporten zijn geweest en van zover gekoemen zijn vind ik inderdaad erg geschift. Als je zoveel geld hebt om enkel daar heen te gaan om direkt te horen van de rechter dat die wel of niet schuldig is terwijl je dat ook hier in Nederland op de buis had kunnen zien dan ben je inderdaad ereg geschift. Dat geld had je dan netzo goed aan een goed doel kunnen geven zoals Michael Jackson ook deed.
Was jij er ook bij trouwens dat die ouders met hun kinderen en Michael Jackson op bed zaten???
Hoe weet je dit alles dan.
Er is in het verleden vaker iemand onterecht veroordeeld of vrijgesproken, vergeet dat nooit.
Een waarheid kan een leugen worden en een leugen een waarheid als je er in wilt geloven
Ik zei toch al dat die onschuldig was
En ik vind hem nog steeds een gedrocht.
Deze topic ging er over of hij wel of niet schuldig zou zijn en niet hoe hij leeft, hoe hij er uit ziet, enz.
Jij haalde al die dingen zelf aan niemand heeft daar om gevraagd. Maar als je zelf die dingen aanhaald dan moet je ook een reactie terug verwachten.
Anders had je er niet aan moeten beginnen.
En ja al die mensen die aan het suporten zijn geweest en van zover gekoemen zijn vind ik inderdaad erg geschift. Als je zoveel geld hebt om enkel daar heen te gaan om direkt te horen van de rechter dat die wel of niet schuldig is terwijl je dat ook hier in Nederland op de buis had kunnen zien dan ben je inderdaad ereg geschift. Dat geld had je dan netzo goed aan een goed doel kunnen geven zoals Michael Jackson ook deed.
Was jij er ook bij trouwens dat die ouders met hun kinderen en Michael Jackson op bed zaten???
Hoe weet je dit alles dan.
Er is in het verleden vaker iemand onterecht veroordeeld of vrijgesproken, vergeet dat nooit.
Een waarheid kan een leugen worden en een leugen een waarheid als je er in wilt geloven
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Hoor je hier iemand klagen over reacties? Ik geef enkel antwoorden,toch..?!
Ik ben idd stapelgek,maar wel op MJ en zijn muziek!
Ik heb het ook aan 'n goed doel gegeven! "mijn support vòòr de rechtzaal (met banner) aan deze man is dit doel"
Ik was jammer genoeg 'n week vòòr de uitspraak weer thuis,of jammer kan ik het eigenlijk niet noemen,heb hem tijdens mijn 2weeks verblijf daar mogen ontmoeten bij zijn Neverland,hem 6dagen,6uur per dag van hèèl dichtbij mogen meemaken in de rechtzaal en er 2 handtekeningen aan overgehouden..dus jammer is het niet en IK vindt mijn geld mèèr dan goed besteed!!!
NEE...ik was er uiteraardt niet bij,maar de getuigen zelf hebben dit onder EED verklaart..
Dat klopt en het scheelde niet veel of ook hier was 'n onschuldig man voor 20jaar de bak ingedraaid!
..als men tot 3x toe ONVERWACHTS (Mike was al die keren zelf niet aanwezig) iemand z'n huis met 70 politieagenten binnenste buiten keert en dan nog gèèn enkel bewijs vindt...is deze persoon terecht ONSCHULDIG!!!
ps:Ohhhh bedoel je DIT gedrocht,van vòòr of van achter?!
Jammer voor jou dat hij hetero is....
Ik ben idd stapelgek,maar wel op MJ en zijn muziek!
Ik heb het ook aan 'n goed doel gegeven! "mijn support vòòr de rechtzaal (met banner) aan deze man is dit doel"
Ik was jammer genoeg 'n week vòòr de uitspraak weer thuis,of jammer kan ik het eigenlijk niet noemen,heb hem tijdens mijn 2weeks verblijf daar mogen ontmoeten bij zijn Neverland,hem 6dagen,6uur per dag van hèèl dichtbij mogen meemaken in de rechtzaal en er 2 handtekeningen aan overgehouden..dus jammer is het niet en IK vindt mijn geld mèèr dan goed besteed!!!
NEE...ik was er uiteraardt niet bij,maar de getuigen zelf hebben dit onder EED verklaart..
Dat klopt en het scheelde niet veel of ook hier was 'n onschuldig man voor 20jaar de bak ingedraaid!
..als men tot 3x toe ONVERWACHTS (Mike was al die keren zelf niet aanwezig) iemand z'n huis met 70 politieagenten binnenste buiten keert en dan nog gèèn enkel bewijs vindt...is deze persoon terecht ONSCHULDIG!!!
ps:Ohhhh bedoel je DIT gedrocht,van vòòr of van achter?!
Jammer voor jou dat hij hetero is....
PS:Ik blijf GENIETEN van de nieuwe intro van MJ's website
breng es 'n bezoekje..
http://mjjsource.com/
http://mjjsource.com/
Als afsluiting nog ff dit,deze boodschap verteld mij waar ik mijn geld aan heb uitgegeven 'n GEWELDIG gevoel..
Statement of Michael Jackson: A Message For My Fans
Created: Sunday, 26 June 2005
Without God, my children, my family and you, my fans, I could not have made it through. Your love, support and loyalty made it all possible.
You were there when I really needed you. I will never forget you. Your ever-present love held me, dried my tears, and carried me through.
I will treasure your devotion and support forever. You are my inspiration.
Love,
Michael Jackson
Statement of Michael Jackson: A Message For My Fans
Created: Sunday, 26 June 2005
Without God, my children, my family and you, my fans, I could not have made it through. Your love, support and loyalty made it all possible.
You were there when I really needed you. I will never forget you. Your ever-present love held me, dried my tears, and carried me through.
I will treasure your devotion and support forever. You are my inspiration.
Love,
Michael Jackson
Innocent schreef:Ten 1ste is Michael ONSCHULDIG van de zaak van nu en van '93,dit is uitgevochten en BEWEZEN in de rechtzaal en uitgesproken door 12 juryleden!De media heeft Michael schuldig,gek en lelijk gemaakt!!!![]()
Ik ben in Santa Maria geweest en heb het geluk gehad 6 dagen in de rechtzaal te mogen zijn,als je daarin bent geweest weet je genoeg..de media brengt alles VALS naar buiten,ze berichten de waarheid niet..dit is ook 1 van de redenen dat er NIET gefilmd mocht worden in de rechtzaal,ik wou dat dit wel het geval was geweest,dan hadden de mensen met eigen ogen kunnen zien wat voor BULLSH*T deze hele "zaak" was BELACHELIJK gewoon,als dit niet Michael Jackson was,was het NOOIT tot 'n rechtzaak gekomen,ze hebben hem geestelijk gemarteld en misbruikt,ALTIJD al..en dit is NOOIT meer goed te maken!!!![]()
(Ik kan het daarom sommigen ook niet kwalijk nemen dat ze niet in z'n onschuld geloven,als ik de "zaak" niet op de voet gevolgd had,had ik misschien wel hetzelfde gedacht..)
ONSCHULDG!!! Einde discussie...
Over zijn uiterlijk,Michael is niet lelijk..de media maakt het ervan,hoe meer je dingen gaat zeggen hoe meer je ze gaat zien en geloven,ze gebruiken ALTIJD de meest lelijke foto's en gaan ze ook nog es bewerken,ook wat betreft zijn operaties geloof me dat zijn er minder als van de meeste artiesten,Michael heeft 2á3 neus operaties gehad en waarschijnlijk 'n facelift (welke bekendheid niet?!) geloof me..zijn uiterlijk is hetzelfde als 20jaar geleden,enkel zijn neus is veranderd en is hij (wat hij zelf al erg genoeg vindt) blank geworden door zijn huidziekte,dit heeft Michael al TIG keer verkondigd,maar de mensen geloven toch de media en wat ze zelf het liefst geloven..JAMMER..
Gek? Michael is alles behave gek,als hij gek is dan schop je het niet zo ver in de muziekwereld,hij heeft de meeste platen verkocht wereldwijd,staat in het Guinness World Of Records met het best verkochte album aller tijden (Thriller) met maar liefst over de 60 miljoen verkochte exemplaren,heeft de grootste wereldtours (Bad 87-88/Dangerous 92-93/History 96-97) gehad allen in meer dan 80 landen,totaal uitverkocht met miljoenen bezoekers,TIGGGGG ontelbare awards,goud en platina platen,beste videoclips ook is hij 1 van de weinigen die zoveel voor de wereld (aids,kanker) en kansarme,zieke kinderen heeft gedaan al vanaf de jaren 80 (dit wordt ook weer allemaal door de media achtergehouden)..nou noem het maar op,hij heeft elk record gebroken wat er te breken valt!!!
Zijn laatste album (Invincible) is letterlijk door de plee gespoeld door problemen met zijn platenmaatschappij $ony (hier zit meer achter,zoals de Beatle/catalogus die Michael in zijn bezit heeft) daardoor werd het ook niet gedraaid op de radiostations,er zijn ook maar 2singels van dit album uitgebracht..door het uitblijven van promotie is het album (JAMMER GENOEG) onbekend gebleven bij het overige publiek,maar is toch nog met ruim 11miljoen wereldwijd verkocht (ook weer 'n onthouding van de media)..dit album is GEWELDIG met ontzettend goede nummers!
Over het incident in Berlijn 2002 (de zgn baby dangeling) is totaal OPGEBLAZEN in de media!!! zoals alle dingen over Michael,ik was OOK daar aanwezig en stond bij het hotel toen dit gebeurde,hij wilde enkel zijn 3de kindje aan ons (de fans) laten zien,dat zijn beentjes toevallig over de reling hingen,deed de situatie er erger uitzien als het in werkelijkheid was...
Dat hij zijn kids beschermd voor de media en evt kidnapping,daar hoef je niet gek voor te zijn,dit bewijst enkel zijn liefde voor zijn kids...
Al met al,Michael is 'n pracht mens met het hart op de juiste plaats en bovenal 'n muzikaal genie..maar jammer genoeg verkeerd begrepen![]()
Okè ik geef toe dat hij "anders" is,maar dat maakt hem juist zo uniek...
Dit zijn 2 van de laatste foto's en ik vraag me werkelijk af wat er zo lelijk is aan deze man..?!
Bedankt voor het lezen en ik HOOP en BID dat deze man eindelijk met respect behandeld gaat worden,want dat is wat hij verdiend!!!
Liefs Animo
Duidelijk geschreven door een fan door dik en dun, dus erg bevooroordeeld en onmogelijkom mee e discussieren
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Anonymous schreef:
ps:Ohhhh bedoel je DIT gedrocht,van vòòr of van achter?!![]()
![]()
Ja dit gedrocht bedoel ik. Maar hij maakt verdraaid goede muziek en ik hoop binnenkort weer wat nieuws van hem te horen op muziek dan
Smaken verschillen nou eenmaal.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

@ "dolopvoeten" ja ik ben 'n GROOT bewonderaarster/fan van MJ,dat klopt
(ja ik ben 'n vrouw,maar wel 1 die goed met homo's overweg kan en ze ook begrijp,ik vindt de meeste nml heel erg aardig,ik heb 2 homo MJ-vrienden,vandaar
) maar ik vindt het niet leuk dat je zegt dat er niet te praten valt met mij en dat ik bevooroordeeld ben,dat is niet waar..ik zeg enkel de waarheid en mijn standpunt zoals ook jij en iedereen dit doet en mag
ps:Ik vindt je nick leuk,ben je echt dol op voeten?..LOL
@luco- thanks! dan hebben we teminste toch 1 ding gemeen,MJ's muziek
Ik HOOP ook dat MJ z'n fans niet al te lang laat wachten op iets nieuws,maar voorlopig zal hij eerst op adem moeten komen en geestelijk moeten herstellen,de arme man heeft 12jaar vèèl moeten doorstaan en dan vooral de laatste 1,5 jaar en dat enkel door 'n aanklager die de pik op Mike heeft en het niet kon verkroppen dat hij MJ niet te pakken kreeg in '93 en het nu maar weer probeerde met valse aangiftes en geldbeluste wolven
Maar goed,het is GELUKKIG achter de rug en hij heeft nu de kans z'n carriëre weer nieuw leven in te blazen
PS:Ken je toevallig de "Ultimate Collection-Boxset" van MJ die onlangs is uitgekomen? die is GEWELDIG en 'n must voor peeps die nog geen muziek van MJ bezitten,hier zit bijna z'n hele carriëre in verwerkt - 4 cd's (waarvan ook unreleased materiaal) + 'n live dvd van 'n Dangerous/concert '93 in Bucharest :wild: en hij is niet duur als je bedenkt wat je er allemaal voor krijgt,BTW de dvd komt nu ook los uit op 26-7-2005..ik wil je niks aansmeren,het is maar 'n tip
Hier kun je 'm bekijken..
http://www.sonymusicstore.com/store/catalog/TalentDetails.jsp?talentId=5542
@luco- thanks! dan hebben we teminste toch 1 ding gemeen,MJ's muziek
PS:Ken je toevallig de "Ultimate Collection-Boxset" van MJ die onlangs is uitgekomen? die is GEWELDIG en 'n must voor peeps die nog geen muziek van MJ bezitten,hier zit bijna z'n hele carriëre in verwerkt - 4 cd's (waarvan ook unreleased materiaal) + 'n live dvd van 'n Dangerous/concert '93 in Bucharest :wild: en hij is niet duur als je bedenkt wat je er allemaal voor krijgt,BTW de dvd komt nu ook los uit op 26-7-2005..ik wil je niks aansmeren,het is maar 'n tip
Anders hier een linkje voor degenen met humor
http://www.liquidgeneration.com/poptoon ... iminal.asp
http://www.liquidgeneration.com/poptoon ... iminal.asp
-

Vincent - Wegwijs

Anonymous schreef:@ "dolopvoeten" ja ik ben 'n GROOT bewonderaarster/fan van MJ,dat klopt(ja ik ben 'n vrouw,maar wel 1 die goed met homo's overweg kan en ze ook begrijp,ik vindt de meeste nml heel erg aardig,ik heb 2 homo MJ-vrienden,vandaar
) maar ik vindt het niet leuk dat je zegt dat er niet te praten valt met mij en dat ik bevooroordeeld ben,dat is niet waar..ik zeg enkel de waarheid en mijn standpunt zoals ook jij en iedereen dit doet en mag
![]()
@luco- thanks! dan hebben we teminste toch 1 ding gemeen,MJ's muziekIk HOOP ook dat MJ z'n fans niet al te lang laat wachten op iets nieuws,maar voorlopig zal hij eerst op adem moeten komen en geestelijk moeten herstellen,de arme man heeft 12jaar vèèl moeten doorstaan en dan vooral de laatste 1,5 jaar en dat enkel door 'n aanklager die de pik op Mike heeft en het niet kon verkroppen dat hij MJ niet te pakken kreeg in '93 en het nu maar weer probeerde met valse aangiftes en geldbeluste wolven
Maar goed,het is GELUKKIG achter de rug en hij heeft nu de kans z'n carriëre weer nieuw leven in te blazen
![]()
PS:Ken je toevallig de "Ultimate Collection-Boxset" van MJ die onlangs is uitgekomen? die is GEWELDIG en 'n must voor peeps die nog geen muziek van MJ bezitten,hier zit bijna z'n hele carriëre in verwerkt - 4 cd's (waarvan ook unreleased materiaal) + 'n live dvd van 'n Dangerous/concert '93 in Bucharest :wild: en hij is niet duur als je bedenkt wat je er allemaal voor krijgt,BTW de dvd komt nu ook los uit op 26-7-2005..ik wil je niks aansmeren,het is maar 'n tip![]()
Met het feit dat ik zeg dat er met jou als verstokte MJ-fan niet te praten valt wil niet zeggen dat jij je mening niet mag geven. Dat staat je even goed vrij als ieder ander. Alleen wordt het lastig discussieren vanwege de, volgens mij, wat eenzijdige kijk op de zaak
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

En btw, ja, ik ben inderdaad dol op (mannen)voeten. Zoals er mensen zijn met een fetissh voor ondergoed, sneakers, sokken en weet ik wat al niet meer.
Het schijnt dat mensen zich er toch moeilijk een voorstelling van kunnen maken.

Het schijnt dat mensen zich er toch moeilijk een voorstelling van kunnen maken.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Met het feit dat ik zeg dat er met jou als verstokte MJ-fan niet te praten valt wil niet zeggen dat jij je mening niet mag geven. Dat staat je even goed vrij als ieder ander. Alleen wordt het lastig discussieren vanwege de, volgens mij, wat eenzijdige kijk op de zaak
Dan heb je het toch verkeerd,mijn kijk is zeker niet eenzijdig,zoals ik al eerder zei..dit zijn gewoon de werkelijke feiten,het heeft er eerder mee te maken,dat ik als fan mèèr over deze zaak weet omdat ik het eenvoudig van begin tot eind gevolgd heb en er mij meer in verdiep(bv de officiële court/documenten)de overige mensen horen enkel wat de media bericht..en die berichten jammer genoeg maar zelden de waarheid en al helemaal als het op MJ aankomt
Wat die voeten betreft,kan ik dat best begrijpen..waarom niet,mooie voeten kunnen ook hèèl aantrekkelijk zijn!
wow ik zat even te sfuren en dan kom ik een topic als deze tegen
Even voor de duidelijkheid: Ja ik ben een MJJ-fan dus zal alles wat MJJ doet
positief proberen te bekijken maar eerlijk is eerlijk: de meeste mensen die de man een freak noemen weten vrij weinig over Jackson, alleen wat de krant hun schrijft en wat Albert Verlinde zegt.
Ik wil één ding duidelijk maken: MJJ heeft een ranch, daar ontvangt zijn personeel groepen met kansarme kinderen, echt honderden per jaar, die kunnen spelen in het kleine pretpark van MJJ. De man heeft een bios gebouwd waar zelfs terminaal zieken kinderen terecht kunnen om films te kijken. Dit gaat jaar in jaar uit gewoon door zonder de Michael Jackson daar zelf bij is... Bovendien stond Jackson in het guinnes book of world records als pop artiest die de meeste goede doelen heeft gesteund.
•Ik heb meer respect voor MJJ dan andere popsterren die hun geld alleen maar uitgeven aan bling-bling.•
positief proberen te bekijken maar eerlijk is eerlijk: de meeste mensen die de man een freak noemen weten vrij weinig over Jackson, alleen wat de krant hun schrijft en wat Albert Verlinde zegt.
Ik wil één ding duidelijk maken: MJJ heeft een ranch, daar ontvangt zijn personeel groepen met kansarme kinderen, echt honderden per jaar, die kunnen spelen in het kleine pretpark van MJJ. De man heeft een bios gebouwd waar zelfs terminaal zieken kinderen terecht kunnen om films te kijken. Dit gaat jaar in jaar uit gewoon door zonder de Michael Jackson daar zelf bij is... Bovendien stond Jackson in het guinnes book of world records als pop artiest die de meeste goede doelen heeft gesteund.
•Ik heb meer respect voor MJJ dan andere popsterren die hun geld alleen maar uitgeven aan bling-bling.•
- druppelstop
- Newbie

druppelstop schreef:wow ik zat even te sfuren en dan kom ik een topic als deze tegen![]()
Ik ga niet op het soort berichtgeving van Albert Verlinde en "de bladen" af. En een record aan het steunen van goede doelen? Zegt me weinig. Kan misschien ook het afkopen van schuldgevoelens betekenen.
In een eerder soortgelijke zaak heeft MJ voor een behoorlijk bedrag een schikking getroffen met de ouders van een vermeend slachtoffer om op die manier een rechtszaak te voorkomen. Dat doe je volgens mij niet als je niets te vrezen hebt.
Voeten? Hmmm ...
-

dolopvoeten - Wegwijs

Het afkopen van de eerdere zaak was niet een beslissing van MJJ zelf maar van John Branca en Sony ivm de dangerous tour en het dangerous album. De afkoopsom was een scheintje in vergelijk met wat hij verdiende aan zijn album en tour.
Ik neem aan dat je weet dat MJJ nooit wilde afkopen omdat zowieso nooit een civielrechterlijke zaak is geweest alleen een vader met dreigementen. De moeder en het jongetje zelf hebben zich zo min mogelijk uitgelaten over de zaak. De jongen heeft inmiddels afstand gedaan van zijn vader.
Overigens, als jouw kind misbruikt zou zijn, zou jij dan genoegen nemen met een schikking? Je kunt het iedere kant op draaien die je wilt...
Goede doelen steunen en zijn ranch beschikbaar stellen deed MJJ al voor dat de aanklachten begonnen. Feit is dat hij dat wél allemaal doet en daar mag best wat respect voor zijn.
Leuk detail: de "huidige" aanklachten begonnen pas nadat MJJ besloot de familie niet meer financieel te steunen(hij huurde oa een appartement voor de familie en betaalde alle medische kosten).
Ik neem aan dat je weet dat MJJ nooit wilde afkopen omdat zowieso nooit een civielrechterlijke zaak is geweest alleen een vader met dreigementen. De moeder en het jongetje zelf hebben zich zo min mogelijk uitgelaten over de zaak. De jongen heeft inmiddels afstand gedaan van zijn vader.
Overigens, als jouw kind misbruikt zou zijn, zou jij dan genoegen nemen met een schikking? Je kunt het iedere kant op draaien die je wilt...
Goede doelen steunen en zijn ranch beschikbaar stellen deed MJJ al voor dat de aanklachten begonnen. Feit is dat hij dat wél allemaal doet en daar mag best wat respect voor zijn.
Leuk detail: de "huidige" aanklachten begonnen pas nadat MJJ besloot de familie niet meer financieel te steunen(hij huurde oa een appartement voor de familie en betaalde alle medische kosten).
- druppelstop
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes