meteen naar bed
5 berichten
• Pagina 1 van 1
hallo ik ben een 17 jarige jongen en fantaseerde al over jongens toen ik 8 ofzo was maar ik durfde het nooit toetegeven en nam gewoon met meisjes verkeering om het te verbergen maar er zat een jongen bij mij op school en ik wist van hem dat hij homo was maar we keken wel us naar elkaar maar ik wist niet wat hij voelde maar hij zat in zn examen jaar en ik nog niet een klas lager (hij is zelf ook 17) een jaar later een week ofso voor me diploma uitrijking had ik hem opgezocht op hyves en toegevoegd ik had daarna zn msn gevragen en we hadden afgesproken ik vind het egt zn leuke jongen en hij mij we hadden afgesproken en gingen naar zijn huis toe eerst ff beneden een sigaret gerookt en daarna liet hij zijn kamer zien ik was egt heel verlegen en hij ging op bed liggen maar ik had wel us een jongen getrokken en gepijpt maar dat stelt niet zoveel voor ik vond het zoenen het belangrijkst maar had het nog nooit met een jongen gezoent hij zij tegen mij kom naast me liggen dus ik ga naast hem liggen en kijk hem in zijn ogen aan en toen begon hij me te zoenen met tong ik vond het zo lekker en het leek wel of er een heel boek voor me openging die weken daarna heb ik het tegen me ouders verteld mijn moeder accepteerde het meteen maar me pa negeerde het nu weet inmidels de heele familie het en ik heb nu 1 maand met die gast en egt supper ik voel me nu veel vrijer enzo ik kan mezelf nu tenminste uiten hoe ik werkelijk ben en hoef niet alles te verbergen op die dag hadden we nog meer gedaan en het was heeeeel fijn ik zou nie meer anders willen dan aleen maar verder gaan met die lieve jongen waar ik nu mee heb xxX gr ikke 
- Elviiis
- Newbie

Gefeliciteerd, fijn om af en toe ook eens wat meer positieve verhalen te horen hier. Bedankt!
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

5 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex