Masturbatie, rukken en...
34 berichten
• Pagina 2 van 2 • 1, 2
Bink schreef:Steven schreef:Voor een cam? Zegt me niets.
The real deal is veel beter. Lekker rukken terwijl de ander toekijkt en je zachtjes streelt.![]()
Knufs,
Steven.
Net hetzelfde met mij. Via cam zegt het mij volstrekt niets, maar een gast die in levenden lijve "for my eyes only" masturbeert, is een godsgeschenk. Hetzelfde geldt met het uitwiselen van onderbroeken. Ik wissel erg graag onderbroeken met gasten, maar dan moet ik ze er wel in levenden lijve in hebben gezien en de onderbroek moet nog warm zijn; het moet echt de bedoeling zijn warme onderbroeken te wisselen. Maar ik weet dat er online heel wat wordt "geswapt", zoals ze zeggen. Online zegt het me volstrekt niets. Ik kan me er nauwelijks een voorstelling bij maken.
Heb nog nooit gehoord van onderbroek uitwisselen eerlijk gezegd. Maar als er iemand voor me staat te rukken is t moeilijk om niet even een likje te geven;) dan kan ik t niet laten ook:) mja cam vind ik heel af en toe leuk. soms ben ik zo geil dak wil dat iemand me ziet spuiten. kick ik af en toe wel op.
- arnhemseboy
- Aftastend

Nou, voordat iemand er met mijn Calvin Kleins en Mundo Unico's vandoor gaat, zorgt ie er maar voor dat ie zelf ook maar een lekkere designbroek om z'n billen heeft spannen. Ik blijf niet aan de gang met dat ,,geswap". (Helaas) nog nooit meegemaakt trouwens...
-

bartjebarneveld - Expert

En nu nog wat van die snelspuiters. Ik moet toegeven dat sommigen ervan me geil maken (vooral die gast in die telefooncel), maar ik wacht nog altijd op de gast die eens lekker languit ontspannen op zijn bed gaat liggen en zich een halfuur lang lekker uitdagend gaat afrukken. Of bestaat dat niet? Geen mens die me wijsmaakt dat er geen gasten zijn die zich niet eens lekker een halfuur lang ontspannen in hun luie stoel of bed onwezenlijk liggen te rukken. Dat is niet op internet te vinden. Of denken ze dat ik dat vervelend zou vinden? Net zoals sommigen denken dat we maar in een vervelende wereld zouden leven wanneer er geen conflicten en oorlogen waren. Ik verveel mij nooit en ik heb een hekel aan oorlog en conflicten.
http://nordicboy.blogspot.com/search/label/jmecbogoss
http://nordicboy.blogspot.com/search/label/jmecbogoss
-

Bink - Post Lord

dave2 schreef:Lekker masturberen voor de cam met een geile boy Mekaar klaarpraten over sex sperma neuken mmmmmmmmmmmmm heerlijk.Wie houd daar ook van ?
heerlijk hoor doe het ook graag
- heteplayer
- Newbie

Mijn geliefkoosde ruktechniek (ook om andere gasten af te rukken: duurt wat langer en is heel subtiel):
http://pcdnv4.xtube.com/watch_video.php ... hGJJV3yr4v
http://pcdnv4.xtube.com/watch_video.php ... hGJJV3yr4v
-

Bink - Post Lord

Is er hier iemand die zijn ballen vasthoudt terwijl hij rukt? Het valt op dat heel wat gasten op Gaytube hun ballen vasthouden terwijl ze rukken. Ik denk dat ikzelf ook die neiging heb, maar zelf zie ik graag gasten rukken terwijl hun ballen op en neer deinen, dus gasten die stevig rukken en hun ballen die meeswingen met hun rukbewegingen. Dat vind ik heel geil.
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

Nou, ik moet je vertellen dat ik dat laatst ook opmerkte. En toen ben ik er bij mezelf eens op gaan letten, en ik doe het inderdaad ook. Ik weet niet precies waar dat vandaan komt of waar 't goed voor is. En inderdaad, doe 't niet. Want swingende ballen zijn inderdaad best wel behoorlijk geil.
Totaaaaaaal met je eens Binkypinky.
- Dieb
- Ontdekkend

Ik hou van lang rukken. Ik ben vaak alleen thuis dus dan doe ik lekker al mn kleertjes uit en kan ik mn pik tot 4 uur lang stijf houden voor ik spuit. Maar je moet beseffen dat niet iedereen dat kan. Veel van m'n vrienden hebben van die overbezorgde ouders waarvan de moeder altijd thuis is. Dus rukken bij hen is ff snel broek naar benee op de badkamer of slaapkamer en zo snel mogelijk klaarkomen.
- semmm
- Aftastend

Dieb schreef:Nou, ik moet je vertellen dat ik dat laatst ook opmerkte. En toen ben ik er bij mezelf eens op gaan letten, en ik doe het inderdaad ook. Ik weet niet precies waar dat vandaan komt of waar 't goed voor is. En inderdaad, doe 't niet. Want swingende ballen zijn inderdaad best wel behoorlijk geil.![]()
De laatse keer hield ik ze weer vast. Had er vroeger nooit op gelet, maar nu wel. Ik ga toch proberen ze los te laten. Ik pak ze vast als een anker waar ik me moet aan vasthouden, heb ik de indruk. Nogal vreemd om je aan je loshangende ballen vast te klampen als aan een anker.
-

Bink - Post Lord

semmm schreef:Ik hou van lang rukken. Ik ben vaak alleen thuis dus dan doe ik lekker al mn kleertjes uit en kan ik mn pik tot 4 uur lang stijf houden voor ik spuit. Maar je moet beseffen dat niet iedereen dat kan. Veel van m'n vrienden hebben van die overbezorgde ouders waarvan de moeder altijd thuis is. Dus rukken bij hen is ff snel broek naar benee op de badkamer of slaapkamer en zo snel mogelijk klaarkomen.
Sommige sexuologen zeggen dat sommigen daardoor vroegtijdige zaadlozingen krijgen. Omdat ze zich altijd moeten haasten. Lijkt heel nefast te werken. Ik heb zelf niets tegen vroegtijdige zaadlozingen. Dan kan je vervolgens des te langer doorgaan, zeg ik altijd, maar bij sommige mannen, zodra ze een zaadlozing hebben, niets meer naar het schijnt. Een zaadlozing verhindert mij niet achteraf door te gaan al heb ik er de eerste vijf minuten geen zin in. Lang rukken is de boodschap.
-

Bink - Post Lord

Toen ik vroeger (4 jaar geleden) rukte dan deed ik het ook snel. Maar dat was toch maar niets. En nu neem ik er rustig mijn tijd voor. En dat is heerlijk ... niets is zo heerlijk om na een lange periode zaaalig klaar te komen!
- Aver
- Ontdekkend

Ja, lekker lang rukken, uitstellen, afwisselend zachtjes strelen (kontgaatje, ballen, pik) en trekken, ondertussen geile foto's en films op internet bekijken. Ik kan het ook een paar uur uitstellen, daarna is het orgasme overweldigend, zeker met een lekkere vibrator of dildo in mijn kont!
- sukaduk
- Newbie

Keer terug naar Gay Forum - Sex