Marokkaanse jongens (mocro boys)
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Getinte jongens zijn niet slechter of beter dan blanke (Nederlandse) jongens. Kwestie van smaak. Ik ben dol op bleekscheten, maar ik ken ook genoeg (bleekscheten) die dol zijn op Marokkanen, Antillianen, etc. Alleen die speciale 'passie' in bed kan ik niet plaatsen.
“In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.”
- Martin Luther King Jr.
- Martin Luther King Jr.
-

Diederick - Expert

Helger schreef:Op een of andere manier vind ik ze enorm aantrekkelijk, misschien is het fout, maar ze hebben in bed een passie die ik mis bij Nederlanders.
Wijlen Pim F liet zich ook graag een jong Marokkaantje welgevallen
-

Jamie - Moderator

rody2 schreef:Denk dat Helger de passie bedoeld van tederheid, aanhankelijk zijn, zacht & teer.
Alhoewel er ook maroc boys zijn die de trein moeten halen.
Ik bedoel meer een passie in de zin van helemaal opgaan in elkaar, ook al is het alleen maar voor sex, bij bleekscheten (zoald Diederick ze noemt) is het vaak een soort van plastische handeling. Klaar en wegwezen, maakt niet uit of je zelf er al bent zegma.
-

Helger - Wegwijs

Diederick schreef:Getinte jongens zijn niet slechter of beter dan blanke (Nederlandse) jongens. Kwestie van smaak. Ik ben dol op bleekscheten, maar ik ken ook genoeg (bleekscheten) die dol zijn op Marokkanen, Antillianen, etc. Alleen die speciale 'passie' in bed kan ik niet plaatsen.
Tis ook moeilijk uit te leggen. (Ik kan je het wel een keer komen ''uitleggen'')
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Enquêtes