Het is nu 23 mei 2012 19:28

mannenoksels

Alles over sex, soa's en speeltjes

Berichtdoor Bink » 09 jan 2006 22:56

Over oksels hebben we nog niets gezegd. Laten we daar eens onze aandacht en/of neus op richten:

http://www.straightacting.net/phpbb/vie ... sc&start=0

Mannenokselgeur is geen te verwaarlozen onderwerp. Zie:

http://www.abc.net.au/cgi-bin/common/pr ... 888984.htm

Dit heterocentrisch onderzoek zegt natuurlijk niets over het effect van mannenokselgeur op mannen. Daar is blijkbaar nog geen onderzoek naar gedaan. Zou heel interessant zijn om te weten. In mijn internaat stelde ik in elk geval vast dat de jongens meestal gelijktijdig op hun geilst stonden. Geilheid was er natuurlijk altijd, maar bij momenten was de geilheid gewoon te snijden. Okselgeur of andere onderlinge hormonale beinvloeding? Ik weet het niet, maar de momenten van grotere geilheid vielen heel vaak synchroon.

De Japanse schrijver Yukio Mishima had een okselfetish. Volgens hem kwam dat doordat het eerste geile prentje dat hij had gezien en waarop hij had gerukt, dat van het marteldom van Sint-Sebastiaan was. Hij schrijft erover in "Confessions of a mask" (vertaald in NL, maar NL titel schiet me niet te binnen).

http://www.answers.com/topic/yukio-mishima

http://www.meaus.com/94-mishima-lithos-breker.htm
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 22 maart 2006 00:13

Stel dat je een gast tegenkomt en hij zegt je: “You’re the boss”. Er zijn meer van die jongens dan je zou denken. Trouwens bij sommige mannen heb ik ook weleens zin om te zeggen: “You’re the boss, man.” Ik hoop dat jullie weten wat gedaan met zo’n onderdanig ventje. Vroeger wist ik het niet, maar nu heb ik een draaiboek, een scenario, een kookboek,… Afijn, geef het kind maar een naam.

Het eerste wat ik doe, is hem in mijn armen houden en hem opsnuiven. Eventueel een kusje geven. Daarna laat ik hem strippen, te beginnen met de broek , maar onderbroek aanhouden (indien hij er geen aanheeft, geef ik hem er een van de mijne). Dan weer in mijn armen voor stevige betasting en aftasting (soms in spreadeagle-stand tegen de muur) eventueel met opsnuiving van zijn meer intieme geurtjes. Ervoor zorgen dat hij niet bevriest. Vervolgens naar badkamer. Onderbroek uit. In bad, warm water, maar geen zeep zodat hij volledig fris is en helemaal zijn eigen geur heeft. Geen parfum- of zeepgeurtjes. Eventueel help ik hem wassen. Vooral het hoofdhaar was ik langdurig (hoofd=zeer belangrijk erotisch orgaan; eigenlijk zouden we ons hoofd steeds bedekt moeten houden en de penis helemaal naakt laten), maar zonder shampoo, alleen warm water. Afdrogen en aankleden. Uitgebreid afdrogen van ballen en lul. Niet al te zacht. Zien hoe hij daarop reageert.

Dat bij wijze van inleiding. Vervolgens beveel ik hem zoveel mogelijk push-ups te doen en plaats een van mijn benen tussen zijn benen ter hoogte van zijn kruis (heel wat mannen, ik incluis, voelen graag het been van een andere man tussen hun benen; je ziet het soms tussen 2 mannen op barkruk aan de bar. Kan bijzonder erotisch werken, vooral als het been van tijd tot tijd in je kruis komt drukken) om het hem wat moeilijker te maken en hem echt okselzweet te laten produceren. Ik zeg hem dat ik zijn vers okslzweet wil opsnuiven.

Dan ga ik op barkruk of hoog grootvadersbed zitten (indien mogelijk met spiegelkast rechtover mij om zijn kontje te kunnen zien) en beveel hem voor mij tussen mijn benen te komen staan. Dan breekt het meest fantastische moment aan. Mijn aangezicht is ongeveer ter hoogte van zijn tieten. Met mijn handen kan ik zijn kont bevoelen. Ze hoeft niet naakt te zijn. Terwijl ik zijn kont bevoel,”priemen” zijn tieten als het ware in mijn aangezicht. Ik word me ervan bewust hoe sterk zijn kont achteruitsteekt en hoe sterk zijn tieten naar voren priemen. Likken van tietjes en bevoelen van kont tegelijk, terwijl de gewaarwording van de verhouding tussen zijn vooruitpriemende tieten en zijn achteruitstekende kont me zo geil maakt dat ik vanzelf zou gaan spuiten. Absoluut heerlijk. Langdurig belikken van tieten en bevoelen van kont. Sommige gasten zijn zo gevoelig aan hun tieten dat ze knalstijf worden en/of vanzelf gaan spuiten. Na de push-ups en het eventuele spuiten hebben zijn oksels de meest verrukkelijke geur. Opsnuiven van zijn okselgeur!!!!!! Eventueel likken.

Enzovoort, maar dat is niet voor jullie maagdelijke oortjes of oogjes bestemd. Afhankelijk van de jongen ga ik hard of zacht. Meestal schud ik ook heftig de ballen en penis. Schudden voor gebruik. Maar tegen dan hebben de meesten al gespoten. Ik hoop dat er eens iemand op het idee komt om een draadje te openen over de geur van ballen voor en na het spuiten.

Wisten jullie dat ballen en penis de enige magie in het leven zijn die, wanneer je ze aanraakt, niet als een illusie uiteenspat, maar nog groeit op de koop toe?
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor roderick » 22 maart 2006 14:39

Bink schreef:Stel dat je een gast tegenkomt en hij zegt je: “You’re the boss”. Er zijn meer van die jongens dan je zou denken. Trouwens bij sommige mannen heb ik ook weleens zin om te zeggen: “You’re the boss, man.” Ik hoop dat jullie weten wat gedaan met zo’n onderdanig ventje. Vroeger wist ik het niet, maar nu heb ik een draaiboek, een scenario, een kookboek,… Afijn, geef het kind maar een naam.

Het eerste wat ik doe, is hem in mijn armen houden en hem opsnuiven. Eventueel een kusje geven. Daarna laat ik hem strippen, te beginnen met de broek , maar onderbroek aanhouden (indien hij er geen aanheeft, geef ik hem er een van de mijne). Dan weer in mijn armen voor stevige betasting en aftasting (soms in spreadeagle-stand tegen de muur) eventueel met opsnuiving van zijn meer intieme geurtjes. Ervoor zorgen dat hij niet bevriest. Vervolgens naar badkamer. Onderbroek uit. In bad, warm water, maar geen zeep zodat hij volledig fris is en helemaal zijn eigen geur heeft. Geen parfum- of zeepgeurtjes. Eventueel help ik hem wassen. Vooral het hoofdhaar was ik langdurig (hoofd=zeer belangrijk erotisch orgaan; eigenlijk zouden we ons hoofd steeds bedekt moeten houden en de penis helemaal naakt laten), maar zonder shampoo, alleen warm water. Afdrogen en aankleden. Uitgebreid afdrogen van ballen en lul. Niet al te zacht. Zien hoe hij daarop reageert.

Dat bij wijze van inleiding. Vervolgens beveel ik hem zoveel mogelijk push-ups te doen en plaats een van mijn benen tussen zijn benen ter hoogte van zijn kruis (heel wat mannen, ik incluis, voelen graag het been van een andere man tussen hun benen; je ziet het soms tussen 2 mannen op barkruk aan de bar. Kan bijzonder erotisch werken, vooral als het been van tijd tot tijd in je kruis komt drukken) om het hem wat moeilijker te maken en hem echt okselzweet te laten produceren. Ik zeg hem dat ik zijn vers okslzweet wil opsnuiven.

Dan ga ik op barkruk of hoog grootvadersbed zitten (indien mogelijk met spiegelkast rechtover mij om zijn kontje te kunnen zien) en beveel hem voor mij tussen mijn benen te komen staan. Dan breekt het meest fantastische moment aan. Mijn aangezicht is ongeveer ter hoogte van zijn tieten. Met mijn handen kan ik zijn kont bevoelen. Ze hoeft niet naakt te zijn. Terwijl ik zijn kont bevoel,”priemen” zijn tieten als het ware in mijn aangezicht. Ik word me ervan bewust hoe sterk zijn kont achteruitsteekt en hoe sterk zijn tieten naar voren priemen. Likken van tietjes en bevoelen van kont tegelijk, terwijl de gewaarwording van de verhouding tussen zijn vooruitpriemende tieten en zijn achteruitstekende kont me zo geil maakt dat ik vanzelf zou gaan spuiten. Absoluut heerlijk. Langdurig belikken van tieten en bevoelen van kont. Sommige gasten zijn zo gevoelig aan hun tieten dat ze knalstijf worden en/of vanzelf gaan spuiten. Na de push-ups en het eventuele spuiten hebben zijn oksels de meest verrukkelijke geur. Opsnuiven van zijn okselgeur!!!!!! Eventueel likken.

Enzovoort, maar dat is niet voor jullie maagdelijke oortjes of oogjes bestemd. Afhankelijk van de jongen ga ik hard of zacht. Meestal schud ik ook heftig de ballen en penis. Schudden voor gebruik. Maar tegen dan hebben de meesten al gespoten. Ik hoop dat er eens iemand op het idee komt om een draadje te openen over de geur van ballen voor en na het spuiten.

Wisten jullie dat ballen en penis de enige magie in het leven zijn die, wanneer je ze aanraakt, niet als een illusie uiteenspat, maar nog groeit op de koop toe?

geile verbeelding!
roderick
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 30 maart 2006 22:22

Als je iets wil lezen van iemand die echt verbeelding heeft dan moet je lezen wat Suittosuitme schrijft. Bijv.:

http://www.gayforum.nl/viewtopic.php?t=1486

Maar er zijn er nog meer. Ga naar ledenlijst. Luco heeft een verhaal geshreven, maar dat is in een heel andere stijl: zacht en teder.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Bink » 04 apr 2006 23:01

Van verbeelding gesproken, ik vraag mij altijd af wat er is omgegaan in de verbeelding van al die schilders van Sint-Sebastianen met blote oksels en hun opdrachtgevers. Zie bijv. de volgende slide show:

http://www.delftboys.com/pre/fun/art6/sebslides.html

Wat ging er eigenlijk in hun verbeelding om? Dachten ze :"die zou ik wel eens in zijn kontje of in zijn ballen willen knijpen" of hadden zij "verheven" gedachten? Bijv. een kardinaal die een Sint Sebastiaan had besteld en zijn ochtendmis in zijn privé-kapel voor zo'n Sint Sebastiaan deed, dacht hij aan het lijden van Sint Sebastiaan of dacht hij aan meer vleselijke genoegens? Vreemd dat geen enkele kardinaal daar een boek over heeft geschreven. Bijv. met de titel: "The delectable moment of early morninig mass". Dan wel in het Italiaans natuurlijk want Engels kenden ze niet of nauwelijks in die tijd, maar ik kan me niet inbeelden hoe de titel in het Italiaans zou hebben geluid. In het Frans zou het kunnen zijn :" Le moment délectable de la messe à l' orée du jour" of zoiets. Later is iets soortgelijks vertoond, zij het in geseculariseerde vorm, in "American Psycho" waar de held vertelt dat het beste moment van zijn dag zijn morgendouche met dagelijkse masturbatie is. Afijn, hierover is zoveel te zeggen dat ik hier maar beter kan stoppen. ik hoop dat ik me niet van film vergis. Het ging toch om "American Psycho" of niet soms?
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Sex