Het is nu 23 mei 2012 19:28

Mannen zijn niet te temmen

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Qty » 17 feb 2004 03:50

Mannen zijn naar mijn mening van nature uit promiscue, zoveel mogelijk sex met zoveel mogelijk mannen!

Al degenen die dit tegenspreken zijn meestal of lelijk als de nacht of te oud om nog iemand te scoren.

Alhoewel... ik post dit omdat ik juist gek wordt dat ik nou niet 1 keer een gozer kan vinden die er net als ik er geen moeite mee heeft om monogaam te zijn, dus ik zou dan onknap of te oud zijn...beiden ben ik niet dus ... hmmmm :evil:

moet ik dan echt op een duffe toneelvereniging gaan zoeken? ze zeggen dat je de eigenschappen die je zoekt in je partner zoveel mogelijk moet zoeken in een bepaalde plaats, op een parkeerplaats zal je dan ook geen monogame relatie kunnen vinden, maar ik ben niet duf en hou niet van verenigingen (zeker geen kijk-wij-zijn-homo-en-kunnen-breien verenigingen)

Ik hou van dansen, van stedentrips, van actief leven zonder gelijk bij elk lekker ding te denken dat ik ermee wil scoren...

tsja, misschien ben ik inmiddels gefrustreerd genoeg om dan toch maar op de kijk-wij-zijn-homo-en-kunnen-breien vereniging te gaan :D
Qty

Berichtdoor Berend » 22 feb 2004 13:35

dat lijkt mij ook
Berend
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Qty » 24 feb 2004 16:15

Wat een lekker niets zeggende en vage opmerking Berend, wat moet ik daarme!?! :roll:
Qty

Berichtdoor dolopvoeten » 24 feb 2004 16:42

De opmerking van Berend is duidelijk: je moet inderdaad maar bij de breiclub gaan.
Een andere tip: uit je verhaal blijkt dat je kennelijk geen problemen hebt met het feit dat je monogaam bent/wilt zijn. Dat lijkt me prima. Lijkt mij persoonlijk ook veel beter dan maar in het wilde weg met iedereen in de koffer duiken.
Hou dat vooral vol en laat je vooral geen frustratie aanpraten door anderen die menen te weten wat goed en algemeen gangbaar zou zijn.
Kortom: wees vooral jezelf. Daar kom je nog het verste mee.

Succes gewenst

:wink:
dolopvoeten
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Gast » 11 jul 2004 17:31

Heel goed dat jij monogaam bent. Je vindt vast iemand. Er zijn tal van homo's zoals jij. Je dient alleen af en toe eens in de Gaywereld te komen. Maar laat de mannen die vele partners willen, ook hun gang gaan. Daar valt niets op in te brengen. Val je ooit verliefd op zo'n man, beteugel in geen geval zijn drift. Leg je erbij neer. Laat hem begaan. Vrijheid, blijheid
Gast

Berichtdoor Gast » 25 sep 2004 15:03

Gelukkig zijn mannen niet te temmen. Wat een saaie wereld zonder niet te temmen mannen. Laat het allemaal maar lekker los, mannen. Indien wat mannen wat meer hun zaad spoten, zou de wereld al veel minder aggressief zijn.
Gast

Berichtdoor MARIO » 25 sep 2004 15:12

[quote][/quote]
MARIO
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor MARIO » 25 sep 2004 15:18

[quote="Anonymous"]Gelukkig zijn mannen niet te temmen. Wat een saaie wereld zonder niet te temmen mannen. Laat het allemaal maar lekker los, mannen. Indien wat mannen wat meer hun zaad spoten, zou de wereld al veel minder aggressief zijn.)

Met het laatste ben ik het zeker eens plus sommige kerels zouden wat meer kloten moeten hebben en niet alleen voor hun stijve pik moeten gaan maar ook eens een gewoon gesprek aan gaan zonder bang te worden dat de ander een vaste relatie wilt (met andere woorden gecastreert worden). Ook dan zou de wereld er een stuk vrolijker van worden zeker binnen sommige groepen binnen de scene.

:wink: ps voor dat iemand zich geroepen voelt mij op schrijf fouten te kunnen pakken dit is het beste wat een dislect op papier kan zetten.
MARIO
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 26 sep 2004 15:43

Mario
Ik ben de gast op wie jij reageerde. Een gewoon doodgewoon gesprek zou alle mannen zeker deugd doen. Mij in de eerste plaats. Ik vind het niet zo makkelijk om een man aan te spreken in Gay-bar of -gelegenheid Afwijzingsangst. Geen kloten, zoals je zegt. Maar ik oefen. Probleem is ook hoe maak je die man duidelijk dat je niet perse sex wil, maar alleen een gesprek, goed wetende dat je misschien in de loop van het gesprek van gedacht zal veranderen, want, toegegeven, ik loop heel erg achter mijn pik aan. Maar eigenlijk heb je volledig gelijk. De wereld zou er vrolijker van worden, en de scene zeker.
Ben jij wel zeker dat je dislect bent?
Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2004 12:59

Hallo gast,

Het feit dat jij zelf aan aangeeft dat je bang bent afgewezen te worden en dat je het moeilijk vind een ander duidelijk temaken dat het in de eerste instantie de bedoeling is normaal gesprek te willen voeren geeft tegelijk aan waar vele mannen mee zitten. Namelijk wij houden met elkaar de miete instant dat homo alleen maar met sex en andere oppervlakkige zaken bezig kunnen zijn en dat het overige niet echt intressant voor ons is (weet wel dat ik hier zelf ook aan mee heb gedaan). Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat het mij door de jaren heen alleen maar een leeg en destrucief en eenzaam gevoel heeft op gelevert en verders een hoop terleurstellingen in mijn zo gezegde eigen volk. Nu heb ik een partener,maatje minnaar en een pracht van een man en voor mij (blijkt nu) kloppen aldeze dingen die ik nu schrijf en zelf ondervonden hebt en op dit moment ervaar.

Als men in de maatschappij het over homo's heeft en met name het beeld wat men van ons heeft dan krijgje (door ons eige dolgroep aangelevert) dat te zien wat je kan zien in het programma "het block" niets te kosten van de jongens hoor hou me ten goede maar er zijnook nog andere homo's. We zijn niet allemaal een leer nicht, jos brink, albert mol, rel nichten, het vrouwtje enz, enz. Maar toch accepteren wij met elkaar dat de maatschappij zo naar ons blijft kijken, jonge homo's (tegen woordig en gelukkig die uit komen in hun begin tiener jaren krijgen dit alles ook als voorbeeld/rolmodel mee) als je een echte homo bent moet je je zo gedragen.

Jammer want wat blijft er echt over van zijn of haar eigen indentiet en persoonlijkheid?

ter overweging??????? :wink:

Mario
Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2004 13:10

PS: sorry van de dikke letters en onderlijning.

Mario :oops:
Gast

Berichtdoor Gast » 27 sep 2004 13:30

Oja en miete moet Mythe zijn :oops: :? :? :roll:
Gast

Berichtdoor Bink » 14 okt 2004 22:40

Helemaal met je eens. Maatschappij hangt inderdaad een totaal vals beeld van homo op en wij nemen dat beeld maar al te gretig over alsof we in dat beeldje moeten passen om onszelf te zijn, om toch een identiteit te hebben die ons anderzijds soms niet eens gegund lijkt.
Bink
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor MARIO » 15 okt 2004 11:56

Hoi Bink,

hartelijk dank voor je reactie, begoon bijna aanmezelf te twijfelen.
(hihihi)

:roll:
MARIO
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Bink » 15 okt 2004 22:05

Mario
Ik had niet gezien dat een aantal gegevens op het registreerformulier facultatief was. Ik kon onmogelijk al die gegevens invullen. Ik wist zelfs niet waar ze te gaan halen.Pas toen ik een tweede keer het formulier las, gaf ik mij er rekenschap van dat slechts vier gegevens werden gevraagd. Formulieren invullen is niet mijn sterkste punt.
Bink
Post Lord
Post Lord

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen