Het is nu 23 mei 2012 19:17

Mag ik ff mijn gal spuien!!??

Prijs een site aan of spuug je gal over een site (affiliate links worden verwijderd)

Berichtdoor Fly » 01 feb 2005 23:31

Wat is GAY.NL toch een trage bagger site tegenwoordig.

Sowww.

Dat lucht op! :twisted:
Fly
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Fly » 01 feb 2005 23:39

Fly
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Regenboogmannetje » 01 feb 2005 23:58

WAT EEN GROOOOTE PLAATJES AAN DE ZIJKANT..
enneh zijn hier nog meer gay.nl ers?:P
-=I used to be schizophrenic, but we're okey now=-
Regenboogmannetje
Newbie
Newbie

Berichtdoor Greg » 02 feb 2005 00:06

Breek mn bek niet open!! kom al dagen niet meer op het gay.nl forum!
Greg
Newbie
Newbie

Berichtdoor JerrySpringer » 02 feb 2005 00:20

Heren,

Jullie zijn toch op de hoogte gesteld (21 januari) dat de website al bezig is met 7de server te plaatsen.
Maar wat deden de webmasters dan in twee weken ????? :roll:
JerrySpringer
Newbie
Newbie

Berichtdoor Greg » 02 feb 2005 00:22

mag ik een opmerking plaatsen dat de geplaatste onderwerpen over o.a. bloot hier maar een shit vind? Laten we shitface maar hierheen verbannen....
Greg
Newbie
Newbie

Berichtdoor JerrySpringer » 02 feb 2005 00:23

:lol: :lol: :lol:

Tssssssss...

:lol: :lol: :lol:
JerrySpringer
Newbie
Newbie

Berichtdoor AlexInTerneuzen » 02 feb 2005 01:50

Hallo Gay.nl'ers. Long time, no speak. Hoe staat het leven daar? :lol:
AlexInTerneuzen
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor AlexInTerneuzen » 02 feb 2005 22:27

Fly schreef op 2/2 20:34: offline

Maar bij deze verklaar ik het gayforum.nl dus nietig, nu AiT er ook komt.

Ik sluit me dan maar aan bij jeebee, dan liever een traag en sloom forum..

Bron: gay.nl

Sorry hoor, blijkbaar ben ik degene die makkelijker dingen kan vergeten en opnieuw kan beginnen dan jullie. Jullie reacties op gay.nl zijn zwaar overtrokken. Ik lees het forum idd vrij geregeld, maar niet alleen dát forum, ook diverse andere gayforums, waar ik niet dagelijks of geregeld op reageer of niet op reageren wil/kan.

Gay.nl blijft de vreemde eend in de bijt. Ik mag overal posten. Behalve gay.nl heeft geen enkel gayforum mij de toegang ontzegd. Daar is ook geen enkele aanleiding toe geweest. Ik mag scherp en kritisch zijn in mijn posts, maar ik vertel wat ik vind en soms hoe ik me voel. Daar lijkt me niets mis mee. Dat heet vrije meningsuiting. Enkel mensen die daar bang voor zijn, omdat ze zelf iets achter de schermen uitvreten dat niet door de beugel kan, zullen mij van hun forum en hun site blijven weren. In elk ander geval is er geen reden om iemand blijvend de toegang te ontzeggen.

Het conflict dat ik met gay.nl heb gehad, is voor mij allang verleden tijd. Dat weten de heren ook. Ik ga daar geen verzet meer tegen plegen. Ik heb ook gezien dat buiten gay.nl veel mensen mij gesteund hebben en dat ik erin bevestigd ben dat ik juist bezig ben geweest, op één enkel foutje na. Daarnaast is die blokkering ondertussen meer dan een jaar geleden ingezet. Met geen enkele webmaster heb ik na die tijd een conflict gehad. Sterker nog, over enkele maanden mag ik mijn 1-jarige moderatorschap bij een gaywebsite vieren, waarbij ik intussen hoofdmoderator ben geworden. Niet dat ik me op de borst sla, maar ik wil er enkel mee zeggen dat het willens en wetens voort laten bestaan van een oud conflict intussen niet meer aan mij ligt. Ik heb de hand des vredes genoeg uitgestoken. Nu is het de beurt aan hen, en zo niet dan is het mij ook goed. Ik heb genoeg leuke mensen om me heen verzameld ná die tijd.

Het enige waaraan ik meende goed te doen, was even een hallo zeggen. Zelfs dat wordt verkeerd begrepen...
AlexInTerneuzen
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Vincent » 03 feb 2005 04:41

Ik geloof dat ik blij mag zijn dat ik hier niet zoveel van afweet :?

Ik vind dat gay.nl sowieso niet echt geweldig, maar goed veel beters is er ook niet echt te vinden...

En ik weet geen enkel forum te vinden waar ze je niet blocken als je je niet aan de regels houdt, ook hiero!

Maar goed, lekker belangerijk allemaal eigenlijk :roll:
Vincent
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor AlexInTerneuzen » 04 feb 2005 00:57

Maak je er maar niet druk om, Vincent. Ik kan er onderhand een boek over schrijven, maar ga er niet aan beginnen. Is het niet waard. Als zelfs een gewone groet al teveel is, dan zegt dat veel over die club. :wink:

Fly schreef op 3/2 19:30: online

Is een bericht hier kwooten en op een ander forum beantwoorden (omdat je hier gebanned bent) ook triest? Of vinden we dat wel ok?

Beste Fly, aangezien ik geen bekende Nederlander ben over wie men alles maar kan schrijven zonder reactie terug te verwachten, reageer ik heel af en toe op bepaalde berichten over mij. Namelijk wanneer ik als triest bestempeld word, het uitleg (zie reactie eerder) op een forum waar ik wél kan posten en waar ik weet dat jij en anderen het lezen maar het niet begrijpen.

Nogmaals, mijn enige bedoeling was even hallo te zeggen en te vragen hoe het met jullie ging. Dat is na dik een jaar niet zo vreemd, lijkt me, als je maandenlang met elkaar gepraat hebt en twee meetings hebt gehad. Alleen ik merk dat niet ik, maar jullie op een neurotische manier in het verleden blijven hangen. Mensen mogen tegenwoordig niet meer overspannen zijn, althans niet van de gay.nl forumers en niet van de gay.nl staff. Ik heb die periode gelukkig al enige tijd achter de rug. Mocht ik nu deelnemen, dan waren mijn reacties anders geweest dan toen. Ik heb heel prettige mensen leren kennen na die tijd en een forum waar iedereen respect voor elkaar heeft.
Stoer he, om op gay.nl forum mensen uit te lachen die op dat moment even niet in harmonie met zichzelf zijn? Echte volwassen mensen zijn jullie om dat soort topics weer ten tonele te toveren. Bravo. En van de gay.nl staff ook zo vreselijk volwassen om die topics - na herhaaldelijk verzoek - niet te verwijderen, maar wel een topic te deleten waarin een jongen van 15 jaar zogenaamd reclame zou maken voor z'n website, terwijl dat helemaal niet aan de orde was en hij ook nog eens zonder pardon definitief geblokkeerd werd. De correspondentie daarvan tussen hem en de gay.nl staff liegt er niet om. Ze staan in mijn mailbox.
Goh, slaan jullie jezelf maar op de borst, want jullie zijn flinke kerels, forumers en staff. En oja.. blijf jullie manier van doen maar rechtvaardigen, ondanks dat er recent weer een aantal forumers van gay.nl vertrokken is vanwege dat het - ik citeer - één grote 'afzeikbak' is. Ik kan me er niet meer druk om maken, Fly. Jullie zijn flinke kerels en de rest zijn jankerds. Want zo is het toch?

Ten aanzien van gayforum.nl ben ik benieuwd of je consequent bent:

Fly schreef op 3/2 19:51: online

Ik ga mijn profieltje daar ook maar direct opheffen eigenlijk.

Het ga jullie goed daar bij gay.nl en hopelijk openen zich een keer wat meer ogen. :wink:
AlexInTerneuzen
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor hargay » 15 okt 2006 11:03

ik ben al heel lang geen lid meer van gay.nl want toen de site steeds trager werd heb ik me afgemeld en zoals ik hier lees is dat nog steeds zo en dus niet echt meer de moeite waard .
hargay
Newbie
Newbie

Berichtdoor KinKy » 15 okt 2006 12:02

je zit naar berichten van ruim 1 1/2jr geleden te kijken
nog representatief?
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor hargay » 15 okt 2006 12:10

je zit naar berichten van ruim 1 1/2jr geleden te kijken