lockerrooms
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Ik train op een sportschool waar er gewoon één gemeenschappelijke kleedruimte is en een groepsdouche. Voor een jongen met een fetish voor mooi, sportief en mannelijk ondergoed echt een walhalla! Betrap me er op dat ik in onbewaakte momenten ook ondergoed van andere sporters steel en er vervolgens thuis in ga zitten masturberen... Pak wel uitsluitend merkondergoed en in mijn maat (M/L). Onder de douche is altijd weer leuk te zien hoe de slappe pik en balzak van andere sporters er uit zien, of hun strakke billen.
-

Talldutch - Ontdekkend

Talldutch schreef:Ik train op een sportschool waar er gewoon één gemeenschappelijke kleedruimte is en een groepsdouche. Voor een jongen met een fetish voor mooi, sportief en mannelijk ondergoed echt een walhalla! Betrap me er op dat ik in onbewaakte momenten ook ondergoed van andere sporters steel en er vervolgens thuis in ga zitten masturberen... Pak wel uitsluitend merkondergoed en in mijn maat (M/L). Onder de douche is altijd weer leuk te zien hoe de slappe pik en balzak van andere sporters er uit zien, of hun strakke billen.
je zou een klap op je billen moeten krijgen.
Ik ga ook wel eens naar de sportschool, maar douchen zonder een stijve pik te krijgen is onmogelijk. 
- ikbenbastiaan
- Newbie

Talldutch schreef:Ik train op een sportschool waar er gewoon één gemeenschappelijke kleedruimte is en een groepsdouche. Voor een jongen met een fetish voor mooi, sportief en mannelijk ondergoed echt een walhalla! Betrap me er op dat ik in onbewaakte momenten ook ondergoed van andere sporters steel en er vervolgens thuis in ga zitten masturberen... Pak wel uitsluitend merkondergoed en in mijn maat (M/L). Onder de douche is altijd weer leuk te zien hoe de slappe pik en balzak van andere sporters er uit zien, of hun strakke billen.
"Pak wel uitsluitend merkondergoed en in mijn maat (M/L)."
Lekker precies
Geen mandekking zonder condoom
-

Bink - Post Lord

9 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Sex