Ligt het aan mij??
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Hoi iedereen,
Vaak op de chat sites probeer ik wat leuke mensen te treffen. Het is moeilijk, maar toch lukt me af en toe leuke mensen te treffen. Wij chatten met elkaar en ze vragen om naar MSn te gaan en gaat het er leuk, maar 95% van die mensen hoor ik niets meer van na die ene keer en de rest gaan wel een tijdje door en dan in een keer stoppen. De bedoeling met die contact is om iets leuk op tebouwen en kijken of er iets leuks van kan groeien. Ik date niet meteen en als ik voel dat het niets wordt dan date ik helemaal niets. de probleem is de meeste laten niets meer van zich horen. De vraag is ligt het aan mij?? Ik snap het niet.
Volgens mij is wel op te merken uit mijn tekst ben ik een buitenlander.. Misschien ligt het aan mijn taal??
Herkent iemand dit? Ik begin echt aan mij zelf te twijfelen..
groeten
Vaak op de chat sites probeer ik wat leuke mensen te treffen. Het is moeilijk, maar toch lukt me af en toe leuke mensen te treffen. Wij chatten met elkaar en ze vragen om naar MSn te gaan en gaat het er leuk, maar 95% van die mensen hoor ik niets meer van na die ene keer en de rest gaan wel een tijdje door en dan in een keer stoppen. De bedoeling met die contact is om iets leuk op tebouwen en kijken of er iets leuks van kan groeien. Ik date niet meteen en als ik voel dat het niets wordt dan date ik helemaal niets. de probleem is de meeste laten niets meer van zich horen. De vraag is ligt het aan mij?? Ik snap het niet.
Volgens mij is wel op te merken uit mijn tekst ben ik een buitenlander.. Misschien ligt het aan mijn taal??
Herkent iemand dit? Ik begin echt aan mij zelf te twijfelen..
groeten
- ballour
- Newbie

Nee, het ligt niet aan jou. Internet is net een heel groot net dat je uitwerpt over de homo-gemeenschap. Als je het zou vergelijken met een café, dan zou het een café zijn van vele kilometers oppervlakte. De kans dat je op Internet iemand vindt die jij aantrekkelijk vindt die het omgekeerde ook vindt is verder ook nog aanzienlijk kleiner dan in een café met dezelfde mensen.
Dat is het nadeel van Internet-daten, maar ook meteen een omschrijving van het voordeel. Als je eenmaal beet hebt, dan is het vaak ook een stuk duurzamer.
Dat is het nadeel van Internet-daten, maar ook meteen een omschrijving van het voordeel. Als je eenmaal beet hebt, dan is het vaak ook een stuk duurzamer.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
-

Junyo - Wegwijs

Junyo schreef:Dat is het nadeel van Internet-daten, maar ook meteen een omschrijving van het voordeel. Als je eenmaal beet hebt, dan is het vaak ook een stuk duurzamer.
Wat een onzin zeg, internet daten is net zo duurzaam als in het echhie, waarop baseer jij dat het vaak duurzamer is? Heb je daar onderzoeken naar gelezen? Heb je links?
-

maestro - Expert

ik denk dat je met internetdaten eerder een blauwtje loopt omdat je de desbetreffende persoon voor het eerst ziet terwijl je al wel gesprekken met hem gehad hebt.
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

maestro schreef:Internet daten gaat toch meestal maar om een ding en dat is sex?
Wat een onzin zeg, internet daten is net zo duurzaam als in het echhie
klopt niet veel meer van
heb je zelf onderzoek gedaan?
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde