Liefdeloos
21 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hallo allemaal.
Ik lees hier vaak verhalen over de liefde.Sommige zijn triest,sommige lees ik met een glimlach.Ik ben nieuwsgierig hoeveel mannen/jongens er hier zitten die de liefde nog nooit ervaren hebben.Ben je alleen gebleven en had je dat graag anders gehad en waarom is dat dan zo.Ben je vaak verlieft geweest op iemand die jou liefde niet beantwoorde of juist andersom.Stap je avond na avond in een leeg bed en heb je het gevoel dat dat wel altijd zo zal blijven en hoe ga je daar mee om.Etc etc.Ik hoop jullie reacties en ervaringen hier te lezen.
Ik lees hier vaak verhalen over de liefde.Sommige zijn triest,sommige lees ik met een glimlach.Ik ben nieuwsgierig hoeveel mannen/jongens er hier zitten die de liefde nog nooit ervaren hebben.Ben je alleen gebleven en had je dat graag anders gehad en waarom is dat dan zo.Ben je vaak verlieft geweest op iemand die jou liefde niet beantwoorde of juist andersom.Stap je avond na avond in een leeg bed en heb je het gevoel dat dat wel altijd zo zal blijven en hoe ga je daar mee om.Etc etc.Ik hoop jullie reacties en ervaringen hier te lezen.
Hallo Zodan
Ik herken wel iets in jouw verhaal, ik zelf ben altijd verliefdt geweest op mannen die hetero zijn dus dat is gewoon een verloren zaak, en of ik ooit de ware zal ontmoeten weet ik ook niet. Daarbij komt nog dat ik het nooit aan mijn familie heb verteld dat ik homo ben, ik heb dan ook besloten om het te vertellen als ik de ware heb gevonden, zolang ik niet iemand heb ontmoet heeft het niet veel zin.
En dan mijn volgende probleem sinds kort ben ik voor het eerst verliefd geworden op een collega van mijn werk die ook homo is, maar ik kwam er al snel achter dat hij al iemand heeft, dus weer niet iemand die ik leuk vind. Ik begin nu ook langzaam het gevoel te krijgen dat ik mijn hele leven alleen zal blijven, niet dat ik het erg vind want ik ben al jaren singel geweest, maar hoe ouder je word hoe meer je het gevoel krijgt dat je iets mist, soms heb ik gewoon de neiging om de liefde maar op te geven, en gewoon maar mijn hele leven als singel door moet gaan.
Verder heb ik wel eens dates gehad, maar die gaan meestal weer naar en paar uur naar huis, en dan kom je weer in leeg huis terug, en dan slaap je zeker weer alleen in je bed.
Maar goed wie weet wat de toekomst nog brengt, misschien is de liefde gewoon niet voor iedereen weggelegd, zeker niet voor mij
Ik herken wel iets in jouw verhaal, ik zelf ben altijd verliefdt geweest op mannen die hetero zijn dus dat is gewoon een verloren zaak, en of ik ooit de ware zal ontmoeten weet ik ook niet. Daarbij komt nog dat ik het nooit aan mijn familie heb verteld dat ik homo ben, ik heb dan ook besloten om het te vertellen als ik de ware heb gevonden, zolang ik niet iemand heb ontmoet heeft het niet veel zin.
En dan mijn volgende probleem sinds kort ben ik voor het eerst verliefd geworden op een collega van mijn werk die ook homo is, maar ik kwam er al snel achter dat hij al iemand heeft, dus weer niet iemand die ik leuk vind. Ik begin nu ook langzaam het gevoel te krijgen dat ik mijn hele leven alleen zal blijven, niet dat ik het erg vind want ik ben al jaren singel geweest, maar hoe ouder je word hoe meer je het gevoel krijgt dat je iets mist, soms heb ik gewoon de neiging om de liefde maar op te geven, en gewoon maar mijn hele leven als singel door moet gaan.
Verder heb ik wel eens dates gehad, maar die gaan meestal weer naar en paar uur naar huis, en dan kom je weer in leeg huis terug, en dan slaap je zeker weer alleen in je bed.
Maar goed wie weet wat de toekomst nog brengt, misschien is de liefde gewoon niet voor iedereen weggelegd, zeker niet voor mij
- Pianoman
- Wegwijs

voor ieder is er een ander persoon
ben ik van overtuigd
misschien moet je jezelf wat meer openstellen en misschien dat een coming out helpt
maar daar beslis je alleen zelf over
geluk!
ben ik van overtuigd
misschien moet je jezelf wat meer openstellen en misschien dat een coming out helpt
geluk!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:voor ieder is er een ander persoon
ben ik van overtuigd
geluk!
Dat ben ik niet helemaal met je eens.Gaat misschien op voor hetero's maar er zijn relatief maar weinig homo's dus de kans dat je iemand tegenkomt met wie je iest zou willen beginnen is aanzienlijk kleiner.En dan moet dat "iets willen beginnen" nog wederzijds zijn ook natuurlijk.
begrijp......
't gros van de homo's leeft samen
hebben hun stek gevonden
de keuze is inderdaad beperkter, hetgeen niet wil zeggen dat je minder kans hebt
regelmatig lees je ook hier van oudere gasten die hun coming out uitstellen of pas later uit de kast komen
merendeel weer gasten zoals jij en wellicht ik
ik ben op m'n 21 eruit gekropen
en pas op m'n 30ste de ware ontmoet
tot die tijd gewoon goed doorgekomen hoor
is geen vrijbriefje dat zoiets bij iedereen gebeurt
maar geef jezelf een kans!
niet door uit de kast te komen maar wel dat je gevonden wordt!
en dan zijn er legio mogelijkheden
zeker met internet!
misschien effe in prive sfeer erover doorbomen?
let me know!
greetz!
't gros van de homo's leeft samen
hebben hun stek gevonden
de keuze is inderdaad beperkter, hetgeen niet wil zeggen dat je minder kans hebt
regelmatig lees je ook hier van oudere gasten die hun coming out uitstellen of pas later uit de kast komen
merendeel weer gasten zoals jij en wellicht ik
ik ben op m'n 21 eruit gekropen
en pas op m'n 30ste de ware ontmoet
tot die tijd gewoon goed doorgekomen hoor
is geen vrijbriefje dat zoiets bij iedereen gebeurt
maar geef jezelf een kans!
niet door uit de kast te komen maar wel dat je gevonden wordt!
en dan zijn er legio mogelijkheden
zeker met internet!
misschien effe in prive sfeer erover doorbomen?
let me know!
greetz!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Jij staat positief in het leven Kinky.Kan ik zien.Ikzelf ook wel eigenlijk maar bem wel wat vaak op m'n bek gegaan.Geeft niet daar word je hard van.Jammer genoeg heb ik mijn gevoelsleven 20 jaar lang verwoest.Nu weer wakker geworden.Aan Pianoman zou ik willen zeggen:Volgens mij ben je nog vrij jong.Je hebt je kansen voor het grijpen.Wees niet al te kritisch of terughoudend met je partnerkeuze.Zoals Kinky al schreef "stel jezelf open"God weet hoeveel jongens naar jou op zoek zijn.Naar buiten dus maar.
-

Zodan - Post Lord

jammer dat je er "hard" van wordt
daarmee geef je snel limieten aan
en dat is juist wat niet in liefde past
ga gewoon weer op je bek
sluit je niet af
en kijk eens wat vaker een andere kant op
want bloemen moeten verkocht blijven worden
geef/schenk ze aan een iemand
gewoon zomaar, om een glimlach op een gelaat te toveren
ga gewoon weer op je bek
sluit je niet af
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

KinKy schreef:jammer dat je er "hard" van wordt
ga gewoon weer op je bek
sluit je niet af
Badankt voor je goede raad.Ik zal er aan denken.Overigens heb ik een uitgebreid sociaal leven hoor.Ik kan dus regelmatig naar de bloemenman.Het gekke is alleen dat van al die mensen die hier komen er niet een homo is.Nou ja,eentje dan wel.Maar goed,zo is dat nu eenmaal.Komt denk ik door mijn manier van leven.
Groeten.
-

Zodan - Post Lord

Ik ben 2 keer smoor geweest. Met "smoor" bedoel ik helemaal op een andere planeet.
De eerste was hetero. We waren student en waren heel close. Hij heeft het nooit geweten.
De tweede was 20% str8 en 80% gay. Dat liep prima. Ik had niet beter kunnen dromen tot we ver uit elkaar moesten verhuizen. Ik zie hem nu nog enkele zeldzame keren per jaar.Ik hou van die kerel.
De eerste was hetero. We waren student en waren heel close. Hij heeft het nooit geweten.
De tweede was 20% str8 en 80% gay. Dat liep prima. Ik had niet beter kunnen dromen tot we ver uit elkaar moesten verhuizen. Ik zie hem nu nog enkele zeldzame keren per jaar.Ik hou van die kerel.
-

Bink - Post Lord

Bink schreef:Ik ben 2 keer smoor geweest. Met "smoor" bedoel ik helemaal op een andere planeet.
Ik precies zo.Tien jaar terug op een jongen die dagelijks over de vloer kwam.Was homo.Maar ik was zijn type niet.Kan.Toen begreep ik er niks van want ik voelde juist zoveel.Dat wil je dan niet snappen.Een nare tijd was dat.We hadden wel met elkaar geslapenDus voor mij was het een bekeken zaak.Na lange tijd heb ik alle contact verbroken.Pijnlijk was dat maar ik kon niet meer verder op een puur vriendschappelijke basis.Dom?Denk van niet.
-

Zodan - Post Lord

Ik ben meer dan eens "smoor" geweest
Ik vind het wel een plezierig gevoel, ook al wordt het niet altijd beantwoord. Soms zit het mee, soms zit het tegen
Ik denk dat je gewoon je leven moet leven, maar wel de kansen en mogelijkheden zien EN aanpakken.
Ik ben een keer volledig van slag geweest. Meestal heb ik de boel wel aardig onder controle, maar die keer, zo verliefd, ik kon niet slapen, niet eten en niet werken. Ik was er fysiek ziek van. En hij vond mij zo aardig, en lief, en het klikte zo godgeklaagd. Aleen, het probleem was dat hij zich niet als homo zag. We hebben wel wat gehad, maar met vallen en opstaan.
Enfin, ik wou hem dus maar niet meer zien. Maar ik kon maar niet van hem afkomen. Hij bleef maar contact zoeken. Ik werd er helemaal gek van. En als ik tegen hem tekeer ging, dat hij moest oplazeren (wat ik heel goed kan
) dan zat hij me maar aan te kijken "ja, maar je bent mijn beste vriend".
Nu, na een jaar of 4, lijkt hij toch langzamerhand door de bocht te komen. En het gekke is: ik wil hem niet meer. De magie is weg, voor mij. Heel vreemd, jammer ook wel, maar zo gaan die dingen
Nou ja, ik weet niet of dit nog we on-topic is.
Ik ben een keer volledig van slag geweest. Meestal heb ik de boel wel aardig onder controle, maar die keer, zo verliefd, ik kon niet slapen, niet eten en niet werken. Ik was er fysiek ziek van. En hij vond mij zo aardig, en lief, en het klikte zo godgeklaagd. Aleen, het probleem was dat hij zich niet als homo zag. We hebben wel wat gehad, maar met vallen en opstaan.
Enfin, ik wou hem dus maar niet meer zien. Maar ik kon maar niet van hem afkomen. Hij bleef maar contact zoeken. Ik werd er helemaal gek van. En als ik tegen hem tekeer ging, dat hij moest oplazeren (wat ik heel goed kan
Nu, na een jaar of 4, lijkt hij toch langzamerhand door de bocht te komen. En het gekke is: ik wil hem niet meer. De magie is weg, voor mij. Heel vreemd, jammer ook wel, maar zo gaan die dingen
Nou ja, ik weet niet of dit nog we on-topic is.
- Querido
- Ontdekkend

Zodan schreef:Aan Pianoman zou ik willen zeggen:Volgens mij ben je nog vrij jong.Je hebt je kansen voor het grijpen.Wees niet al te kritisch of terughoudend met je partnerkeuze.Zoals Kinky al schreef "stel jezelf open"God weet hoeveel jongens naar jou op zoek zijn.Naar buiten dus maar.
Ik denk dat het probleem ook best eens kan zijn dat ik kritisch ben, omdat ik gewoon altijd en bepaalde type wil hebben (en daar bedoel ik geen hunk of stud mee)
Het volgende, ik zou ook graag naar buiten toe willen stappen, ik heb ook en aantal keren op het punt gestaan om het te zeggen, maar ik krabbelde iedere keer weer terug, ik kreeg het gewoon iedere keer erg benauwd, maar nu ik ouder wordt lijkt het wel alsof het mij niet zoveel meer kan schelen wat mensen over mij denken alleen voor mijn familie geld dat denk ik toch anders, maar wie weet zeg ik het wel gewoon als het moment daar is, als het onderwerp liefde als gesprek stof op tafel komt.
En mijn leeftijd is voor sommie erg jong, maar voor anderen weer erg oud, ik ben rond de 30
- Pianoman
- Wegwijs

IK ben vroeger heel erg verliefd en jaloers op een jongen geweest. Ik was graag met hem en hij ook wel met mij. We hebben niets samen gehad, beiden waren we er misschien niet aan toe. Ik heb daar heel lang last van gehad en het heeft mij toen erg beinvloed.
Jaren later zag ik hem terug: wat een galbak was hij geworden. Ik kon dat hoofdstuk gelijk afsluiten, dat was wel fijn.
Ik val regelmatig op jongens. Ze moeten aardig zijn en een beetje gevoelig. Ze hoeven niet knap te zijn, door deze eiegenschappen worden ze toch wel aantrekkelijk voor mij.
Voor een date val ik op sportief, heldere blik, stalende ogen, niet dik, geen buikje en liefst wat behaard. Lekkere benen, met goede spieren.
Bij het hardlopen zie ik ze vaak, maar ja, dan zitten ze ook vol adrenaline en testosteron, ze stalen dan wat geils uit.
Jaren later zag ik hem terug: wat een galbak was hij geworden. Ik kon dat hoofdstuk gelijk afsluiten, dat was wel fijn.
Ik val regelmatig op jongens. Ze moeten aardig zijn en een beetje gevoelig. Ze hoeven niet knap te zijn, door deze eiegenschappen worden ze toch wel aantrekkelijk voor mij.
Voor een date val ik op sportief, heldere blik, stalende ogen, niet dik, geen buikje en liefst wat behaard. Lekkere benen, met goede spieren.
Bij het hardlopen zie ik ze vaak, maar ja, dan zitten ze ook vol adrenaline en testosteron, ze stalen dan wat geils uit.
Zoiets heb ik ook.Ik ben ook knetter geweest op een jongen een tijd geleden.Waarom precies weet ik eigenlijk niet want als ik er nu op terug kijk was hij helemaal niet zo aardig.Maar toen beet ik me enorm vast in die persoon.Al jaren niet meer gezien.Ik vraag me wel eens af wat me toen bezielde ja.Ik vind verliefdheid ook een moeilijke emotie,eerlijkgezegt.Je vergist je zo snel.
-

Zodan - Post Lord

Pianoman schreef:Zodan schreef:Aan Pianoman zou ik willen zeggen:Volgens mij ben je nog vrij jong.Je hebt je kansen voor het grijpen.Wees niet al te kritisch of terughoudend met je partnerkeuze.Zoals Kinky al schreef "stel jezelf open"God weet hoeveel jongens naar jou op zoek zijn.Naar buiten dus maar.
Ik denk dat het probleem ook best eens kan zijn dat ik kritisch ben, omdat ik gewoon altijd en bepaalde type wil hebben (en daar bedoel ik geen hunk of stud mee), misschien moet ik daar maar van afstappen en gewoon iemand leren kennen waar het aan beide kanten klikt.
Het volgende, ik zou ook graag naar buiten toe willen stappen, ik heb ook en aantal keren op het punt gestaan om het te zeggen, maar ik krabbelde iedere keer weer terug, ik kreeg het gewoon iedere keer erg benauwd, maar nu ik ouder wordt lijkt het wel alsof het mij niet zoveel meer kan schelen wat mensen over mij denken alleen voor mijn familie geld dat denk ik toch anders, maar wie weet zeg ik het wel gewoon als het moment daar is, als het onderwerp liefde als gesprek stof op tafel komt.
En mijn leeftijd is voor sommie erg jong, maar voor anderen weer erg oud, ik ben rond de 30
pianoman.........
een belemmering voor jou is dat je voor je familie niet durft te zijn wie je wilt zijn
stop er gewoon mee en ben wie je ben
ga je leven leiden wat je wil en ontmoet degene die je prettig vind
met of zonder testosteron
want voor je 't weet ben je de mooiste tijd kwijt met wat je zou willen zonder 't gedaan te hebben
en daar is die tijd niet voor
join live
live your own!
beetje kink is erg geil
-

KinKy - Post Lord

Voor mij is het nu echt te laat.........te oud....
25 jaar ben ik al alleen, terwijl iedereen het niet snapt waarom, want ik ben(was) altijd een aantrekelijke jongen(man), zeggen ze.
Maar ja ben 10 jaar van m'n leven deprie, geweest, omdat sins de jaren 90 de homoscene zo veranderd is, dat elke keer als ik gezellig uit wou, vreselijk uitgekat werdt, omdat ik zo onderhand de enige was die zijn volle kop met haar nog had en een wat verlegen uitstraling, en daar kunnen die valse harde koppen, uit jaloersheid niet tegen.
Blijkbaar wordt iedereen die mooi uitstraalt in dat valse homoscene afgemaakt, want dan worden zij zich zo bewust van hun eigen valse karaketer en uiterlijk, dus die ene moet dan maar zodanig bewerkt worden dat hij zijn schoonheid en onschuld aflegt, door hem te dwingen zich net zo te gedragen als de rest van de homoscene, dus hij moet zijn eigenzinnige karakter laten vallen.
Ik heb dat bij vele, ook leuke boys, met zo'n karakter en haardracht als ik had, zo zien sneuvelen, en het zijn net zulke galbakken geworden als de rest van de homscene.
Dus toen bleef er helemaal geen aantrekkelijke type boy, wat ik leuk vond, voor mij over, dus het is nu al 15 jaar niet meer interessant om nog uit te gaan, voor een eerlijk en serieus kontakt.
Hoogsens ga ik, als de sexuele nood hoog is, dan maar naar die vieze donkere krochten, in de warmoestraat, waar je liefdeloos mechanisch klaar kunt komen.
Enige affectie bestaat daar niet, omdat daar aléén produkten rondlopen, als gevolg van de homoscene-code-terreur, wat ik hierboven beschreef.
25 jaar ben ik al alleen, terwijl iedereen het niet snapt waarom, want ik ben(was) altijd een aantrekelijke jongen(man), zeggen ze.
Maar ja ben 10 jaar van m'n leven deprie, geweest, omdat sins de jaren 90 de homoscene zo veranderd is, dat elke keer als ik gezellig uit wou, vreselijk uitgekat werdt, omdat ik zo onderhand de enige was die zijn volle kop met haar nog had en een wat verlegen uitstraling, en daar kunnen die valse harde koppen, uit jaloersheid niet tegen.
Blijkbaar wordt iedereen die mooi uitstraalt in dat valse homoscene afgemaakt, want dan worden zij zich zo bewust van hun eigen valse karaketer en uiterlijk, dus die ene moet dan maar zodanig bewerkt worden dat hij zijn schoonheid en onschuld aflegt, door hem te dwingen zich net zo te gedragen als de rest van de homoscene, dus hij moet zijn eigenzinnige karakter laten vallen.
Ik heb dat bij vele, ook leuke boys, met zo'n karakter en haardracht als ik had, zo zien sneuvelen, en het zijn net zulke galbakken geworden als de rest van de homscene.
Dus toen bleef er helemaal geen aantrekkelijke type boy, wat ik leuk vond, voor mij over, dus het is nu al 15 jaar niet meer interessant om nog uit te gaan, voor een eerlijk en serieus kontakt.
Hoogsens ga ik, als de sexuele nood hoog is, dan maar naar die vieze donkere krochten, in de warmoestraat, waar je liefdeloos mechanisch klaar kunt komen.
Enige affectie bestaat daar niet, omdat daar aléén produkten rondlopen, als gevolg van de homoscene-code-terreur, wat ik hierboven beschreef.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

Keer terug naar Gay Forum - Liefde