Het is nu 23 mei 2012 19:10

Liefdeloos

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Berichtdoor The » 16 aug 2006 01:08

KinKy schreef:tsjaaa
klaarblijkelijk heeft 't voldoende aantrekkingskracht op je dat je je dan maar verlaagd
blijft weinig over van dat beeld wat je probeert te scheppen!

Ik heb jarenlang geprobeert door gewoon aan de bar te blijven zitten, of naar bars te gaan waar het gezellig zou moeten zijn, zonder darkroom, juist om op een eerlijke menselijke serieuze manier een ontmoeting te krijgen, maar sins de jaren 90 en de coole harde mentaliteit en muziek in de bar, kom je niet meer aan een gezellig gesprek toe.
Je zit er maar en zit er maar, en de hele avond gaat verloren, zonder enig kontakt met een ander.
En daarbij zijn in de homoscene te veel valse etterbakken, dus iets normaals van niveau is er niet mee te beginnen, dus dan maar platte sex in de darkroom.
Dus dan ga je om toch nog wat aan je avond gehad te hebben, maar naar die darkroom.
Als de homoscene socialer was naar afwijkende en of oudere types, zou ik die "slechte" darkroom niet op hoeven te zoeken.

En juist daar in de darkroom, kom je types tegen die wel al 15 jaar een vaste relatie hebben, maar toch in die darkroom lopen en stiekem rond hoeren en snoeren, terwijl ze een vaste vriend hebben, dus wie is en nou beter? ikke die daar gaat omdat ik toch aan alleen met mezelf ben, dus vrij mens ben daarin en niemand benadeel, alleen mezelf, of degene die een vriendje thuis heeft en ook in de darkroom rondloopt.
Wie is er nou slecht bezig??
Ik blijf wel alleen hoor.
The
Expert
Expert

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Liefde