Het is nu 23 mei 2012 19:09

Liefde versus leeftijd. (poll)

Alles over liefde, verliefd zijn en verliefd blijven.

Relatie tussen jongen van 16 en man van 36

Poll eindigt op 08 apr 2007 17:42

Kan echt niet
9
43%
Kan echt wel
8
38%
Kan wel mits..
4
19%
Anders
0
Geen stemmen

Totaal aantal stemmen : 21

Berichtdoor Steve » 30 dec 2006 16:49

Patrick17 schreef:Misschien jij niet dan maar ontzettend veel en dat zijn de gene die er niks tegen hebben.Logisch eigenlijk.

Nou, dat is wat kort door de bocht Patrick, ik zie mezelf echt niet afstappen op een 16 jarige, en ik denk al helemaal niet in relatie termen.

Men kan het er ook mee eens zijn omdat men gewoon denkt "hoe was ik zelf toen ik die leeftijd had" en voor mezelf kan ik herinneren dat ik ook wel op wat oudere mannen viel toendertijd, dat wilde ik dus zelf, daarom vind ik heet dus wel kunnen en niet omdat ik er zelf zo graag eentje wil :wink:
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor KinKy » 30 dec 2006 16:57

krijg de indruk dat steeds meer jongeren contact zoeken met ouderen
wellicht krijgen ze niet de geestelijke bevrediging bij leeftijdsgenoten
dan heb ik 't niet over de fysieke relatie
wil daar niet over oordelen, beoordelen kan ik 't wel
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 30 dec 2006 18:51

Steve schreef:

[ik zie mezelf echt niet afstappen op een 16 jarige, en ik denk al helemaal niet in relatie termen.]

Ik ook niet. Behalve op Patrick dan natuurlijk. Maar die is ook zo vertrouwd.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Patrick18 » 31 dec 2006 04:11

Steve schreef:
Patrick17 schreef:Misschien jij niet dan maar ontzettend veel en dat zijn de gene die er niks tegen hebben.Logisch eigenlijk.

Nou, dat is wat kort door de bocht Patrick, ik zie mezelf echt niet afstappen op een 16 jarige, en ik denk al helemaal niet in relatie termen.

Men kan het er ook mee eens zijn omdat men gewoon denkt "hoe was ik zelf toen ik die leeftijd had" en voor mezelf kan ik herinneren dat ik ook wel op wat oudere mannen viel toendertijd, dat wilde ik dus zelf, daarom vind ik heet dus wel kunnen en niet omdat ik er zelf zo graag eentje wil :wink:

Natuurlijk vind je het kunnen als je zoiets zelf een beetje heb meegemaakt.En meestal zijn het de oudere die graag naar jongeren kijken het er mee eens want ze zouden het zelf ook wel willen of er niks op tegen hebben.Daar bedoel ik niet mee dat ook iedereen die het vind kunnen het ook wilt.
Patrick18

Berichtdoor Patrick18 » 31 dec 2006 04:16

Zodan schreef:Steve schreef:

[ik zie mezelf echt niet afstappen op een 16 jarige, en ik denk al helemaal niet in relatie termen.]

Dan moet je wel heel erg lef hebben!
Patrick18

Berichtdoor Jamie » 31 dec 2006 07:20

zomaar spontaan, van al die wijsheid van jou :puke:
Jamie
Moderator
Moderator

Berichtdoor gay » 31 dec 2006 18:08

Ik vind het ook niet zo raar. Niet omdat ik al ouder ben maar gewoon vanuit het oogpunt van mens tot mens.
Als een jongen ee gevoel van liefde heeft naareen andere jongen of man wat is er dan mis met de leeftijd. Gevoelens van liefde laten zich niet weerhouden door welk verschil in leeftijd dan ook. Zolang de gevoelens wederzijds zijn is er toch niet aan de hand. Mijns inziens zijn het de personen in de mgeving die zeggen dat het raar is. Natuurlijk mag een ieder daar zijn eiegen mening over hebben maar laten we niet oordelen.
Wat is normaal en niet normaal? Ik denk zelf dat normaal doen is, dat je dan doet wat iedereen doet want dan val je niet op. Maar ik denk ook dat de stem ven je hart de juiste raadgeven is.
een goede vriendschap is schaars
gay
Newbie
Newbie

Berichtdoor Zodan » 31 dec 2006 18:42

Patrick17 schreef:
Zodan schreef:Steve schreef:

Dan moet je wel heel erg lief hebben!

Oh best wel hoor. Ik ben een en al liefhebberij. :oops: Ik ga liefhebbend 't nieuwe jaar in.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Heartbeat » 31 dec 2006 23:01

KinKy schreef:krijg de indruk dat steeds meer jongeren contact zoeken met ouderen
wellicht krijgen ze niet de geestelijke bevrediging bij leeftijdsgenoten
dan heb ik 't niet over de fysieke relatie
wil daar niet over oordelen, beoordelen kan ik 't wel

dat is ook best wel, bij relaties van jongeren van dezelfde leeftijd weet ge dat het hoogstens een maand of twee gaat duren :roll:
ook hebbe die jongens slehts interesse in 1 ding .. :roll:
trouwens, als 2 mense ECHT verliefd zen dan mag de buitewereld kakke zoveel ze wille ma ze krijge die twee nie uit elkaar ;)
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
Heartbeat
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Patrick18 » 01 jan 2007 15:53

dat is ook best wel, bij relaties van jongeren van dezelfde leeftijd weet ge dat het hoogstens een maand of twee gaat duren :roll:

Dat jij dat steeds meemaakt betekent niet dat het bij iedereen zo is :wink:

Als ze alleen daar naar opzoek zijn wel.Als er liefde bij komt is dat niet het belangrijkste meer.
Patrick18

Berichtdoor Heartbeat » 01 jan 2007 16:02

Patrick17 schreef:

Als ze alleen daar naar opzoek zijn wel.Als er liefde bij komt is dat niet het belangrijkste meer.

zegt die man wiens voornemens waren "meer seks in 2007" :p :lol:
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
Heartbeat
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Junyo » 01 jan 2007 16:07

Probeer wel even "sex" en "relatie" uit elkaar te houden. Ik heb niets tegen sex tussen twee mensen die dat graag met elkaar willen doen, maar ik denk dat een relatie tussen een man van 36 en een jongen van 16 geen goed idee is voor beiden. Vooral de jongere zal daarvan de grootste schade oplopen uiteindelijk en de oudere zou beter moeten weten.

Als je ECHT van iemand houdt, dan doe je dat soort dingen niet en neem je je verantwoordelijkheid.
Je zult pas vinden als je kan stoppen met zoeken
Junyo
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Zodan » 01 jan 2007 16:27

Leg eens uit welke schade dan. Het lijkt mij meer dat zo'n ervaring juist nuttig is. Zeker als het gaat om 'echte liefde' zoals in in dit geval. Dat heeft die jongen dan alvast ff meegemaakt. En dan gaan we er kennelijk voor het gemak vanuit dat die relatie op de klippen gaat. Daar zou ik nog maar niet zo zeker van zijn. Ik vertelde al eerder in dit topic dat ik exact 't zelfde heb meegemaakt. Uit ervaring kan ik je vertellen dat 't inderdaad in het begin niet zo makkelijk was. Er waren verschillen in van alles en nog wat. Wij scheelden dan wel geen 20 maar 15 jr. Alles valt of staat met wat je werkelijk voelt voor de ander. Ik zou 't nooit hebben willen missen iig.
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Patrick18 » 02 jan 2007 02:29

Heartbeat schreef:
Patrick17 schreef:

zegt die man wiens voornemens waren "meer seks in 2007" :p :lol:

Ben ik al een man dan? :D

Juist! Meer seks.Met mensen die op dat moment ook alleen daar geinteresseerd in zijn.
Patrick18

Berichtdoor Querido » 02 jan 2007 22:43

Je kunt nooit "in" een relatie kijken volgens mij. Ik kom soms stellen tegen waarbij ik denk "wat zien ze in elkaar". Nou ja, dan kennelijk iets wat ik niet kan zien. Datzelfde kan ook gelden bij stellen met een groot leeftijdsverschil. Je kunt het nooit zeggen.

Overigens gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen dat ik 16 wel wat jong vind. Het gaat mij dan niet om het leeftijds verschil, maar meer om de leeftijd van de jongste. Iemand van 16 zal toch over het algemeen nog een hele ontwikkeling doormaken. Nou ja, zoals gezegd, ik kan er niet in kijken, dus blijf ik er maar uit.

(Ja, ik moet niet zo'n grote bek hebben, want ik heb iets dergelijks meegemaakt, alhoewel hij 19 was en ik geloof ik 34, maar daar hebben we het nu niet over, 19 is geen 16)

Ik denk ook dat je niet in algemeenheden kunt praten als "dat kan nooit" of "dat kan altijd". En je moet een verschil maken tussen "of je het zelf zou willen" en "of het in principe mogelijk is".

Het is hier in Tsjechie bijvoorbeeld (waar ik dus woon) veel normaler (en geaccepteerder) dat er grotere leeftijdsverschillen zijn. Leeftijd is hier veel minder een beperkende factor. Ik krijg wel eens de indruk dat in Nederland die grenzen erg "strak" zijn.

Tot zover een vrij onsamenhangend verhaal, maar het is dan ook slechts de tweede dag van het nieuwe jaar.
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor KinKy » 02 jan 2007 23:09

toch daar eens een kijkje nemen misschien
vind die gasten altijd superb
beetje kink is erg geil
KinKy
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Zodan » 02 jan 2007 23:10

@ Querido

Ik snap 't helemaal. Mijn verhaal ken je. :P Ik verdedig dit met hand en tand. :twisted:
Zodan
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Querido » 02 jan 2007 23:51

KinKy schreef:toch daar eens een kijkje nemen misschien
vind die gasten altijd superb

Die van Bel Ami bedoel je? ;)
Querido
Ontdekkend
Ontdekkend

Vorige

Keer terug naar Gay Forum - Liefde