liedesverdriet
14 berichten
• Pagina 1 van 1
this uit mt men jongen
als wen og 2 maanden hadden , dan hadden we een jaar ...
'k hiel gwn zoveel van die , en na een ganse maand ben ik er nog niet over heen :s
in feite , het word juist erger, ik word steeds meer en meer depressief te worden en alles wat ik zie doet me aan hem denken. Ik heb geprobeerd met andere jongens uit te gaan maar ik kon het gwn niet , het voelde aan alsof ik hem bedroog..
ik hield gwn zo veel van die
en ik kan gwn nie anders dan te denke da het aan MIJ lag da de relatie nu uit is, dan voel ik me gwn nog slechter :s
.
heeft er soms iemand advies wat kan helpen om het sneller te den verwerken, ik weet gwn niet wat te doen. ik had meerdere keren aan zelfmoord gedacht maar het gedacht da'k hem nooit meer zou kunne trugzien hield me tegen ..
als wen og 2 maanden hadden , dan hadden we een jaar ...
'k hiel gwn zoveel van die , en na een ganse maand ben ik er nog niet over heen :s
in feite , het word juist erger, ik word steeds meer en meer depressief te worden en alles wat ik zie doet me aan hem denken. Ik heb geprobeerd met andere jongens uit te gaan maar ik kon het gwn niet , het voelde aan alsof ik hem bedroog..
ik hield gwn zo veel van die
en ik kan gwn nie anders dan te denke da het aan MIJ lag da de relatie nu uit is, dan voel ik me gwn nog slechter :s
heeft er soms iemand advies wat kan helpen om het sneller te den verwerken, ik weet gwn niet wat te doen. ik had meerdere keren aan zelfmoord gedacht maar het gedacht da'k hem nooit meer zou kunne trugzien hield me tegen ..
I like to sleep because my life tends to fall apart when i'm awake
I'll pull the trigger and you'll go down, down down.
- Heartbeat
- Wegwijs

bij een dreigende depressiviteit is bewegen het beste medicijn.
Ik neem aan dat hij vertrokken is (de relatie beeindigd)
Hij is het niet waard dat jij je zo beroerd voelt en ga niet aan jezelf twijfelen.
neem een flinke borrel, maak een lekkere wandeling, verwen jezelf eens met een sauna beurt. ga naar de kapper, flikker alle spullen van hem uit je huis en maak een doorstart.
Kiske
Ik neem aan dat hij vertrokken is (de relatie beeindigd)
Hij is het niet waard dat jij je zo beroerd voelt en ga niet aan jezelf twijfelen.
neem een flinke borrel, maak een lekkere wandeling, verwen jezelf eens met een sauna beurt. ga naar de kapper, flikker alle spullen van hem uit je huis en maak een doorstart.
Kiske
- kiske
- Aftastend

KinKy schreef:enne...........
mazzelaar
hands frreee
niet echt nee, het voelt gwn alsof ik hem bedrieg ..
en 'k hou nog altijd teveel van hem om al zijn spullen het huis uit te gooien
- Heartbeat
- Wegwijs

het zal wel moeilijk zijn om me een leven voor te stellen zonder hem.. maar jah ik zal er wel op een dag overheen raken, hoop ik
- Heartbeat
- Wegwijs

Heartbeat schreef::) bedankt voor alle hulp
het zal wel moeilijk zijn om me een leven voor te stellen zonder hem.. maar jah ik zal er wel op een dag overheen raken, hoop ik
Hallo Heartbeat.
Ik heb het zelf min of meer ook meegemaakt, ik was erg verliefd op iemand die helemaal mijn type was en ik dacht dat het ook wederzijds was maar helaas. In het begin was het erg moelijk maar na en paar weken was ik er helemaal overheen, ik merk gewoon dat ik weer de oude wordt en heb nu gewoon weer zin om leuke dingen te doen.
Liefdesverdriet is nooit leuk maar het gaat echt wel weer over, ga gewoon leuke dingen doen en zoek afleiding, bij mij heeft sporten enorm geholpen.
Suc6
- Pianoman
- Wegwijs

Heartbeat schreef::) bedankt voor alle hulp
Damn je bent 15.En je dacht meteen dat het de ware is
Anders neem jij een hobby + een leven.
Zielige mannetjes die stoer doen op het internet.Irl zou je helemaal nergens zijn met je grote mond.Zo makkelijk altijd om via het internet mensen zo uit te dagen toch?
ps: hij mag me best aanvallen hoor als hij wilt.Maar wat ik daar zeg is de waarheid.Wat jij doet is alleen maar onzin uitkramen
Zielige mannetjes die stoer doen op het internet.Irl zou je helemaal nergens zijn met je grote mond.Zo makkelijk altijd om via het internet mensen zo uit te dagen toch?
ps: hij mag me best aanvallen hoor als hij wilt.Maar wat ik daar zeg is de waarheid.Wat jij doet is alleen maar onzin uitkramen
Patrick17 schreef:Heartbeat schreef::) bedankt voor alle hulp
Damn je bent 15.En je dacht meteen dat het de ware is.Je spreek nu al over ''een leven voorstellen zonder hem''.Al die 15 jarige die spreken over de ware weten volgens mij niet eens wat dat betekent.Ga eerst maar eens wat meer serieuze relaties aan voordat je daarover begint.
Je bent toch zelf ook 15 geweest? Dan weet je donders goed hoe je wereldbeeld er dan uitziet, dan denk je idd in termen van de ware dus zo gek is het nog niet eens hoor.
-

ChatNOT - Wegwijs

14 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Gay Forum - Liefde