Lekker lang knuffelen
Zodan schreef:luco schreef:mocro schreef:luco schreef:??????
Pilletje om te kunnen knuffelen
???
Wat voor een pil is dat dan, nooit van gehoord
eh wel eens van xtc gehoord??!
Oh, haha, natuurlijk ik dacht er effe niet aan hihi
Der gaat een nieuwe wereld voor je open.Zo'n beleving vergeet je nooit meer.
Mwa, om te knuffelen heb ik echt geen pil voor nodig hoor
Ik kan zo wel uren knuffelen en er nog intens van genieten
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
-

luco - Post Lord

Ik sluit me hierbij ook helemaal aan, ik vind knuffelen ook lekkerder dan sex, het heeft gewoon iets romantisch, gewoon lekker tegen elkaar aan kruipen op de bank, en elkaar gewoon strelen en knuffelen gewoon helemaal top.
Ik heb zelfs en keer en date gehad, die blijkbaar ook van knuffelen houd, want ik dacht dat ie wel gelijk sex wou, maar hij begon ook eerst met strelen en knufflen.
Ik heb zelfs en keer en date gehad, die blijkbaar ook van knuffelen houd, want ik dacht dat ie wel gelijk sex wou, maar hij begon ook eerst met strelen en knufflen.
- Pianoman
- Wegwijs

Helaas krijg ik alléén knuffelneigingen met, (daar gaan we weer), langharige boys.
Met een kale heb ik dat helemaal niet, omdat ik ze niet romantisch vindt en ik zie ze in de praktijk alléén maar bruut mechanisch ne'ken, zonder enige affectie naar de partner, (in de leerbars, dan).
Zij kunnen echt niet knuffelen, maar willen brute SM, heb ik meermalen meegemaakt.
Degene waar ik wel mee kon knuffelen waren langharige boys, die ook meestal van knuffelen houden.
Met een kale heb ik dat helemaal niet, omdat ik ze niet romantisch vindt en ik zie ze in de praktijk alléén maar bruut mechanisch ne'ken, zonder enige affectie naar de partner, (in de leerbars, dan).
Zij kunnen echt niet knuffelen, maar willen brute SM, heb ik meermalen meegemaakt.
Degene waar ik wel mee kon knuffelen waren langharige boys, die ook meestal van knuffelen houden.
Ik blijf wel alleen hoor.
-

The - Expert

The schreef:Helaas krijg ik alléén knuffelneigingen met, (daar gaan we weer), langharige boys.
Uiteindelijk heeft iedereen behoefte aan wat tederheid. Mensen kunnen niet altijd afstandelijk en "geweldadig" zijn.
- Neal
- Wegwijs

Ik ben een knuffelbeer.
Elkaar omhelzen, een tedere kus of een warme streling over de rug....
Gewoon zalig.
Knufs,
Steven.
Elkaar omhelzen, een tedere kus of een warme streling over de rug....
Gewoon zalig.
Knufs,
Steven.
Nothing is so strong as gentleness. Nothing is so gentle as real strength.
Life is just a chance to grow a soul.
Life is just a chance to grow a soul.
-

Steven - Ontdekkend

The schreef:Helaas krijg ik alléén knuffelneigingen met, (daar gaan we weer), langharige boys.
weet waar je het over hebt
heb zelf ook lang haar en hou er van om gewoon rustig mekaar te verkennen en te liefkozen
maar kom helaas weinig langhare boys tegen die ook op jongens vallen
alles wat ik nodig heb
dat ben jij
dat ben jij
-

reneexx - Ontdekkend

vind ik alleen leuk met een vrouw helaas:( van knuffelen komt bij mij altijd sex:)
Maseren vind ik ook erg geil,vooral als zij op haar buik ligt,en haar gleuf zie lol
dan kan ik me niet inhouden en wil ik hem erin stoppen.
stoeien is trouwens ook erg leuk
Maseren vind ik ook erg geil,vooral als zij op haar buik ligt,en haar gleuf zie lol
dan kan ik me niet inhouden en wil ik hem erin stoppen.
stoeien is trouwens ook erg leuk
- ray74
- Ontdekkend

Helaas heb ik nauwelijks ervaring met knuffelen. (Ook vroeger thuis niet).
Het kan wat mij betreft volledig los staan van sex (maar samen lijkt mij het heerlijkst).
Gewoon het warme contact lijkt me heerlijk. Gewoon het gevoel dat je rust kunt vinden bij iemand. Samen eventjes helemaal weg van al je problemen. Om er daarna weer tegen aan te kunnen.
Een heel heel klein beetje geluk ........
(ik blijf dromen).
Het kan wat mij betreft volledig los staan van sex (maar samen lijkt mij het heerlijkst).
Gewoon het warme contact lijkt me heerlijk. Gewoon het gevoel dat je rust kunt vinden bij iemand. Samen eventjes helemaal weg van al je problemen. Om er daarna weer tegen aan te kunnen.
Een heel heel klein beetje geluk ........
(ik blijf dromen).
Wie of wat je bent maakt niet uit.
Het is alleen geluk dat telt !
Het is alleen geluk dat telt !
-

Fred1967 - Aftastend

Keer terug naar Gay Forum - Liefde