Het is nu 23 mei 2012 18:44

Lady GaGa - Born This Way

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 10 feb 2011 12:31

Lady Gaga wil dat haar nieuwe album Born This Way de beste cd van het decennium wordt. De zangeres vindt dat haar fans 'niets minder dan dat' verdienen. Gaga's nieuwe plaat moet in mei in de winkels liggen.

Gaga wil niet met zomaar 'iets trendy's' komen, zegt ze in het februarinummer van de Amerikaanse Vogue.

De eerste single van het album, die ook Born This Way heet, is een nummer over homotrots. Lady Gaga schreef het naar eigen zeggen in tien minuten. De single komt vrijdag uit.

Het vorige album van Lady Gaga gaat nog steeds als een speer. The Fame Monster is genomineerd voor twee Grammy Awards. Lady Gaga maakt zondag in totaal zes keer kans op de prestigieuze muziekprijs.

Lady Gaga zoekt transseksuelen voor de videoclip bij haar nieuwe nummer Born This Way. Dat schrijft celebrityblogger Perez Hilton, die bevriend is met Gaga, op zijn weblog.

Volgens de blogger bezochten Gaga en haar gevolg onlangs een feest voor transseksuelen in New York om eventuele gegadigden te casten.

Lady Gaga werd begin dit jaar verkozen tot homo-icoon door Nederlandse homo's. De zangeres sleepte die titel een jaar eerder ook in de wacht. Gaga staat bekend als fervent voorvechter voor homorechten.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor bartjebarneveld » 15 feb 2011 00:28

Ik heb het gehoord maar ben er niet kapot van. In mijn ogen HAALT dit nummer het niet bij de hits van haar debuut-cd zoals Pokerface, Love Game & Telephone. Maar ja, zij is door haar eerste album ZO GIGANTISCH gelanceerd als artieste dat de druk op dit meisje om opnieuw te scoren natuurlijk megahoog is. En vergeet niet dat recensenten zullen klaarstaan om haar nieuwe album helemaal af te serveren.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Diederick » 15 feb 2011 14:19

Het nummer is wel heel erg mainstream vergeleken bij haar eerdere werk. Beetje jammer... maar het zou me eigenlijk ook verbaast hebben als een artiest als deze voortdurend zou kunnen blijven verrassen/shockeren.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor maestro » 18 feb 2011 01:33

Diederick schreef:Het nummer is wel heel erg mainstream vergeleken bij haar eerdere werk. Beetje jammer... maar het zou me eigenlijk ook verbaast hebben als een artiest als deze voortdurend zou kunnen blijven verrassen/shockeren.

Grappig, dat een mislukt plattelandsstudentje die niet aan de man geraakt en zijn media via torrent sites binnenhaalt überhaupt enige kennis van zaken zou hebben die zo gewichtig zijn dat het enige interesse zou wekken.

NOT
maestro
Expert
Expert

Berichtdoor Steve » 01 maart 2011 01:13

Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Diederick » 01 maart 2011 22:38

Hm, de video maakt het wel een stuk aantrekkelijker. Maar dat geneuzel vooraf is dan wel weer een beetje jammer, ik vind ook niet dat het echt iets bijdraagt.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Luc » 01 maart 2011 23:04

artistiek clipje, met veel "verborgen" hints, maar kan niet tippen aan haar vorige nummers.
Wat is er mooier dan verliefd zijn?
Luc
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Crocodile » 05 maart 2011 20:30

Wat een spacende videoclip. :!!

(vooral na een dikke joint) :spook:
Crocodile

Berichtdoor Steve » 06 maart 2011 23:35

Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor Crocodile » 06 maart 2011 23:39

Wel grappig, maar het einde snapte ik niet echt. :S
Crocodile

Berichtdoor l0vE » 07 maart 2011 09:33

Crocodile schreef:Wel grappig, maar het einde snapte ik niet echt. :S

Dat vogue gedoe?
l0vE
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Crocodile » 07 maart 2011 13:29

Ja.
Crocodile

Berichtdoor Helger » 07 maart 2011 22:34

Lijkt me een duidelijke verwijzing naar het naapen van Madonna's Express Yourself en Vogue in dit nummer, waarvan GaGa is beticht
Helger
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Diederick » 08 maart 2011 04:46

Steve schreef:kon niet uitblijven

Gay websites zoeken doe je met gaylinks.nl

Jezus wat slecht... dat dit er aan zat te komen was te verwachten, inderdaad. :(
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Crocodile » 09 maart 2011 10:08

Helger schreef:Lijkt me een duidelijke verwijzing naar het naapen van Madonna's Express Yourself en Vogue in dit nummer, waarvan GaGa is beticht

Bedankt voor deze (waardevolle?) informatie.
Crocodile

Berichtdoor Pianoman » 09 maart 2011 23:47

Helger schreef:Lijkt me een duidelijke verwijzing naar het naapen van Madonna's Express Yourself en Vogue in dit nummer, waarvan GaGa is beticht

Dat idee had ik nou ook al, ik heb het nummer nu een paar keer gehoord en ik vindt het nou niet echt een geweldig nummer, hoe vaker ik hem hoor, hoe meer hij mij tegen gaat staan. Nou ben ik al helemaal geen gaga fan, dus het doet mij verder ook niks, geef mij dan maar Madonna.
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws