Het is nu 23 mei 2012 18:44

LA Bikini ontharing

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor tulip » 19 aug 2008 12:38

Mijn billen en zak zijn lekker zacht!! ik heb een LA bikini laten doen tip. en ik weet ook dat ze in amsterdam doet in
tulip
Newbie
Newbie

Berichtdoor gilliweg » 19 aug 2008 13:23

heel tof ! dat wil ik ook al een poosje !

hoe gaan ze daar te werk ? ik heb mijn kontje wel eens geschoren maar gauw prikt het dan alweer en ik krijg snel scheeruitslag.
ik wil mijn kontje voor een langere tijd glad hebben.
gilliweg
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor tulip » 19 aug 2008 16:57

Ze werken met bodysugar. Een suikerpasta die in de oudheid al gebruikt werd voor het ontharen van lichaamsdelen. Het is minder pijnlijk dan hars (zeker op de gevoelige plekken !) en geeft een beter resultaat.
Ik heb al zeker 4 weken geen haar meer.

Het proberen waard!
tulip
Newbie
Newbie

Berichtdoor luco » 19 aug 2008 18:24

je kan ook producten van veet proberen, stuk goedkoper en werkt erg goed. Gebruik dat spul al erg lang en geen problemen mee. een tube van 300ml "In-shouwer Ontharingscrème" voor 15 euro bij de drogist, is goed voor 4 behandelingen op rug/schouder en buik/borst billen/bilnaad balzak. Haren blijven zeker 4 weken weg.
De rug insmeren met bijvoorbeeld een lange lepel ofzo en na 5 minuten afwassen met spons.
dus voor 15 euro verzekerd van een haarloze rug/schouder buik/borst billen/bilnaad en balzak voor 8 weken. erg goedkoop lijkt me en gaat erg snel binnen kwartier van je haren af.
Erg makkelijk er op te brengen en erg makkelijk te verwijderen. :D
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 20 aug 2008 22:45

luco schreef:je kan ook producten van veet proberen, stuk goedkoper en werkt erg goed. Gebruik dat spul al erg lang en geen problemen mee. een tube van 300ml "In-shouwer Ontharingscrème" voor 15 euro bij de drogist, is goed voor 4 behandelingen op rug/schouder en buik/borst billen/bilnaad balzak. Haren blijven zeker 4 weken weg.
De rug insmeren met bijvoorbeeld een lange lepel ofzo en na 5 minuten afwassen met spons.
dus voor 15 euro verzekerd van een haarloze rug/schouder buik/borst billen/bilnaad en balzak voor 8 weken. erg goedkoop lijkt me en gaat erg snel binnen kwartier van je haren af.
Erg makkelijk er op te brengen en erg makkelijk te verwijderen. :D

Oké bedankt Luco, ik zelf was ook al een tijdje opzoek naar een goeie ontharings product, maar ik wist nog niet precies wat ik moest kopen. Ik ben er nog nooit zo mee bezig geweest om me te ontharen op sommige plekken, maar over een tijdje wil ik me er wel mee bezig houden, is toch wel eeen stuk frisser vind ik.

:wink:
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor tulip » 21 aug 2008 18:43

Misschien is Veet goedkoop ,ook een creme van Hema ,maar zeker niet beter dan La Prarie!! Natuurlijk kan je goedkoop ontharen maar over de resultaten kan je gewoon niet vergelijken!!!

Je billen enzo voelen weken heel zacht en niet geirreteerd en dan heb je ZEKER NIET met ontharingscreme.......

Succes
tulip
Newbie
Newbie

Berichtdoor Steve » 23 aug 2008 16:36

Ik geef de voorkeur aan een getrimde borstkast dan aan een gladde, waarom moet alles haarloos zijn? Sommige delen van het lichaam getrimmed vind ik mannelijker dan glad, maar das persoonlijk he.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor luco » 23 aug 2008 18:13

tulip schreef:Misschien is Veet goedkoop ,ook een creme van Hema ,maar zeker niet beter dan La Prarie!! Natuurlijk kan je goedkoop ontharen maar over de resultaten kan je gewoon niet vergelijken!!!

Je billen enzo voelen weken heel zacht en niet geirreteerd en dan heb je ZEKER NIET met ontharingscreme.......

Succes

Ik ben van nature megabehaard, ik haat het. Ik heb weet ik niet wat allemaal geprobeerd. En zeker ook La Prarie. Maar Veet is verreweg de beste ontharing die er is, en ook voor je billen. Ik heb alles al uitgetest, en met Veet blijft het weken lang weg en irriteerd niet.
Dus je verhaal klopt niet.

@Steve mijn borst is getrimd hoor :wink:
waar je gisteren niet aan toe kwam, kan vandaag ook nog
luco
Post Lord
Post Lord

Berichtdoor Pianoman » 23 aug 2008 19:11

Steve schreef:Ik geef de voorkeur aan een getrimde borstkast dan aan een gladde, waarom moet alles haarloos zijn? Sommige delen van het lichaam getrimmed vind ik mannelijker dan glad, maar das persoonlijk he.

Hier sluit ik me helemaal bij aan, voor mij hoeft ook niet alles glad te zijn, behaard kan best sexy zijn zolang het maar niet op een aap lijkt. :)
Pianoman
Wegwijs
Wegwijs

Berichtdoor Sniffer » 11 okt 2008 02:14

Ik ging wel even fronsen bij het lezen van de topic titel, kunnen ze het niet een andere naam geven :shock:
Neuken doe je zo!
Sniffer
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Richie » 14 okt 2008 18:56

Sniffer schreef:Ik ging wel even fronsen bij het lezen van de topic titel, kunnen ze het niet een andere naam geven :shock:

lol, kruis waxing misschien?
Richie
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen