Het is nu 23 mei 2012 18:43

L'Homo krijgt tweede editie

Gay nieuws, gay gerelateerde nieuws, bijzonder nieuws of gewoonweg leuk nieuws.

Berichtdoor Steve » 03 mei 2010 16:39

Glossy Linda komt toch met een tweede editie van L'Homo. Vorig jaar werd het homoblad gepresenteerd als eenmalige uitgave. Het tweede nummer van L'Homo ligt volgende week dinsdag in de schappen.

Afbeelding

Wie op de cover prijkt, is nog een groot geheim. De redactie van Linda laat niets los. "Dat is echt iets voor de presentatie van volgende week."

Arie Boomsma ging vorig jaar deels uit de kleren voor het homoblad. Naar aanleiding van de fotoshoot werd hij geschorst door de EO, waar hij destijds werkte.

De eerste editie van L'Homo was een succes. In december viel het blad in de prijzen. Tijdens de uitreiking van de Mercur tijdschriftprijs werd de speciale uitgave van Linda uitgeroepen tot 'beste marketingactie van het jaar'.
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Berichtdoor bartjebarneveld » 06 mei 2010 09:27

Misschien hebben ze voor deze tweede editie Andries Knevel wel in een jockstrap geperst. Ik vond de eerste l'homo trouwens maar een raar blaadje. Hele nette foto's van Arie, met een raar verhaal erbij en wat persoonlijke foto's uit de geilcollectie van Erwin Olaf van kerels met stijve piemels van 13, 18, 20 en 23 in een spijkerbroek gefotografeerd. En verder wat reclame voor zalfjes en troepjes waarvan men maar aanneemt dat wij ze kopen omdat we ,,van de familie" zijn. De laatste Linda ging geloof ik over mannen en er stond een prachtexemplaar in z'n blote kont op de voorpagina. DAT was pas een lekker magazine.
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Timolinho » 06 mei 2010 14:57

bartjebarneveld schreef: De laatste Linda ging geloof ik over mannen en er stond een prachtexemplaar in z'n blote kont op de voorpagina. DAT was pas een lekker magazine.

Afbeelding
Deze bedoel je ;-) Idd, mooie voorkant

Ach, mij maakt het niet heel veel uit wat er in staat of wat niet, als de voorkant maar mooi is (A)
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor bartjebarneveld » 07 mei 2010 07:54

Timolinho schreef:
bartjebarneveld schreef: De laatste Linda ging geloof ik over mannen en er stond een prachtexemplaar in z'n blote kont op de voorpagina. DAT was pas een lekker magazine.

Afbeelding
Deze bedoel je ;-) Idd, mooie voorkant

Ach, mij maakt het niet heel veel uit wat er in staat of wat niet, als de voorkant maar mooi is (A)

Ja, dat is 'm. Echt een exemplaar om rauw in te bijten! :D
bartjebarneveld
Expert
Expert

Berichtdoor Timolinho » 12 mei 2010 13:30

Wat vinden jullie van de voorkant van de 2de L'HOMO?

Afbeelding

Persoonlijk vind ik het helemaal niks.
Timolinho
Ontdekkend
Ontdekkend

Berichtdoor Diederick » 23 jun 2010 16:37

Wat een hoop haar.
In the End, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
- Martin Luther King Jr.
Diederick
Expert
Expert

Berichtdoor Steve » 23 jun 2010 17:59

Niet mijn idee van wow, maar het idee van "moslim, vader, homo" is wel wat voor te zeggen...
Heb je vragen of opmerkingen over het gayforum? PM mij dan
Gay winkel: http://www.gaystore.com
Kijk ook eens op http://www.homodating.nl
Steve
Moderator
Moderator

Keer terug naar Gay Forum - (Gay) Nieuws