Het is nu 23 mei 2012 18:40

Kutgevoel

Alles wat niet in een andere categorie valt

Berichtdoor Danny-1 » 15 jan 2005 17:26

Goeiedag, ik zelf ben er nou een tijdje voor uitgekomen dat ik Homo ben. Nou heb ik het de hele familie vertelt, op de hoop om van dat benauwde gevoel af te komen. Voorheen dat het er uit was werd meteen rood bij het woord homo en bij een grapje enz. enz. (weet niet of meer daar last van hadden?) Dus dacht als ik het iedereen vertel kom zal alles wel makkelijker worden. Maar niets is minder waar. Nou ben ik een jaar verder. Hier thuis gaat het prima, voel me niet meer in het hoekkie gedrukt, en er over praten gaat ook prima. Maar buitenshuis zit ik altijd nog met dat gevoel. Er hoeft maar een grapje te komen, of iets in die zin en ja hoor ik ben weer een vuurtoren in de branding.
Nou vraag ik me af hebben meerdere dit gehad en zo ja hoe kom je er vanaf. Het is namelijk zo hindelijk in mijn leven (met name op het werk) dat het maar continu in mijn hoofd blijft malen. En over een heel klein lullig dingetje ( kijk daar ga ik weer :oops: grapje hoor) ken ik wel de hele dag inzitten
Nou heb ik in mijn ogen het meeste er al aan gedaan van comming out tot boeken lezen (pieternel dijkstra misschien iemand mee bekent)
Als iemand enige tips kan geven alvast heel erg bedankt en tot ziens :)
Danny-1
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor Gast » 15 jan 2005 23:40

Ja, heb hetzelfde gevoel gehad. Ik focuste daar op de duur helemaal op. Is met de tijd verminderd. Weet niet of ik er ooit van af ben geraakt, maar nu is het min of meer helemaal uit mijn hoofd. Ene Chunk vertelt iets soortgelijks op de Amerikaanse site "Straight Acting" (alleen Amerikanen verzinnen het om een homosite zo'n naam me te geven), maar hij kijkt bovendien heel negatief aan tegen zijn homo zijn, wat ook al niet helpt. Hij is zeker niet vergelijkbaar met jou, want hij is heel negatief.
Gast

Berichtdoor Danny-1 » 18 jan 2005 11:27

Nou houd me maar vast aan de gedachte dat het wel goedkomt, zo niet ach ja moet er maar mee leren leven.

alvast bedankt voor je mededeling,
Danny
Danny-1
Aftastend
Aftastend

Berichtdoor cotton » 18 jan 2005 12:00

Dear Danny,

All it takes is time and soon you will discover that what you is is what they get,
so do not worry.
wens je veel sterkte en kop op je hoeft je nergens voor te schamen dan wel schuldig te voelen.
Dat andere mensen anders denken doen is niet jouw probleem. :wink:
Cotton, liebchen believes in you.
cotton
Newbie
Newbie

Berichtdoor Julian » 05 apr 2005 17:21

Danny-1 schreef:Nou houd me maar vast aan de gedachte dat het wel goedkomt, zo niet ach ja moet er maar mee leren leven.

alvast bedankt voor je mededeling,
Danny

Heb je hier nog een follow-up over danny? ben benieuwd hoe het nu met je gaat...
Julian
Wegwijs
Wegwijs

Keer terug naar Gay Forum - Algemeen